Motul WSBK 2019: Εκτός ο Reiterberger!

Λόγω γρίπης...
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Ένα βήμα πριν μπούμε σε ένα άκρως αγωνιστικό σαββατοκύριακο με τον ένατο γύρο των MotoGP να πραγματοποιείται στο Sachsenring της Γερμανίας και τον όγδοο των Motul WSBK στο Donington Park της Αγγλίας, ο Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) θα μείνει εκτός της αγωνιστικής δράσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Το βράδυ της Τετάρτης ο Reiterberger εισήχθη στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό. Οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από βαριάς μορφής γρίπη και κατά συνέπεια είναι αδύνατο να λάβει μέρος στον αγώνα. Ακόμη και με τη χρήση αντιπυρετικών που καλύπτουν βραχυπρόθεσμα τα συμπτώματα της γρίπης, το να συμμετάσχει στον όγδοο γύρο είναι αδύνατο διότι ο οργανισμός του θα καταπονηθεί ιδιαίτερα απ’ την εφίδρωση και την κούραση, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί και να μεγαλώσει το απαιτητό διάστημα της ανάρρωσής του.

O Reiterberger φέτος έχει βρεθεί αρκετές φορές μέσα στη δεκάδα και μάλιστα έχει τερματίσει δύο φορές έκτος, ενώ αυτή τη στιγμή είναι 13ος στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η BMW Motorrad WorldSBK Team, θέλοντας να έχει και τις δυο μοτοσυκλέτες στον αγώνα του Donington Park, μίλησε με τον Peter Hickman, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Reiterberger. “Αρχικά, αισθάνομαι άσχημα που ο Markus δεν θα μπορέσει να τρέξει στον αγώνα του σαββατοκύριακου και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση”, είπε. “Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που θα λάβω μέρος και θα υποστηρίξω τη BMW Motorrad WorldSBK Team στο Donington Park. Δεν το σκέφτηκα και πολύ (πριν πει το ναι) όταν μου τηλεφώνησαν απ’ την Shaun Mir!” Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ’ την τελευταία φορά που έτρεχα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση ξέρω τόσο την S1000RR όσο και την πίστα. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της BMW Motorrad WorldSBK Team.”

Ετικέτες

Motul WSBK Portimao: Εντυπωσιακός ο Toprak, γέμισε το σακούλι με βαθμούς ο Bautista

Ένα βήμα πιο πίσω ο Rea
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/10/2022

Το αγωνιστικό διήμερο στο Portimao έμοιαζε με μια περίληψη ολόκληρου του πρωταθλήματος έως τώρα. Ο Toprak έδωσε τον καλύτερο εαυτό του στον πρώτο αγώνα και την Superpole και πήρε την πρώτη θέση, όμως ο Bautista με δύο δεύτερες θέσεις και νίκη στον τελικό αγώνα της Κυριακής, έφυγε από την πίστα της Πορτογαλίας με 56 βαθμούς διαφορά από τον Τούρκο, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα, έχοντας με τη σειρά του 26 βαθμούς διαφορά από τον Rea. Ο αναβάτης της Kawasaki τερμάτισε τρεις φορές τρίτος στο Portimao, δείχνοντας πως φέτος δυσκολεύεται να επιδείξει την κυρίαρχη παρουσία που είχε αυτός και η Kawasaki τα προηγούμενα χρόνια. Ήδη από πέρσι που έχασε το πρωτάθλημα από την Yamaha του Toprak είχαν φανεί τα πρώτα σημάδια στασιμότητας και φέτος τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα με την επανεμφάνιση του Bautista πάνω στη σέλα της Ducati V4R. Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι τρεις αυτοί αναβάτες βρίσκονται ξεκάθαρα σε διαφορετικό επίπεδο από τους υπόλοιπους και το γεγονός πως καβαλάνε διαφορετικής μάρκας μοτοσυκλέτες δίνει περισσότερο χρώμα στο πρωτάθλημα.

Πέρα όμως από τη γενική εικόνα, στο Portimao o Toprak είχε αποφασίσει να έχει τον ρόλο του πρωταγωνιστή και πράγματι τα κατάφερε να πάρει τη νίκη στη διαδικασία της Superpole δίνοντας μια πολύ δύσκολη μάχη με τον Bautista. Ο Ισπανός αναβάτης της Ducati έδειξε πως πλέον σκέπτεται τους βαθμούς περισσότερο από τη δόξα της νίκης, όμως δεν δίστασε να πιέσει τους αντιπάλους του και χρειάστηκε να δώσει πολύ σκληρή μάχη μαζί του ο Toprak για να πάρει τις δύο πρώτες νίκες. Αυτό φάνηκε κι από τα ρεκόρ γύρου που έκαναν ο Toprak και ο Rea στην Superpole.

Στο στρατόπεδο της Kawasaki φαίνεται πως έκαναν λάθος επιλογή στη γόμα των ελαστικών, κάτι που κόστισε στον Rea. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε πως έκανε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό για ανέβει τρεις φορές στο τρίτο σκαλί του βάθρου και πραγματικά δεν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να αμφισβητήσει την υπερπροσπάθεια που έκανε σε όλα τα σκέλη. Μάλιστα στον δεύτερο αγώνα ξεκίνησε πολύ δυνατά και οδήγησε τον αγώνα, προσπερνώντας τον Toprak που ως νικητής της Superpole είχε ξεκινήσει από την πρώτη θέση της σχάρας εκκίνησης. Ακολούθησε μια σκληρή μάχη μεταξύ Rea και Toprak, όμως αυτή τη φορά ο Bautista είχε αποφασίσει να χαλάσει το πάρτι στο BOX της Yamaha. Χρησιμοποιώντας την υψηλότερη τελική ταχύτητα της Ducati στη μεγάλη ευθεία της πίστας, ο Bautista κατάφερε να κρατήσει μια απόσταση ασφαλείας από τον Τούρκο και προς το τέλος του αγώνα πέτυχε μια διαδοχική σειρά από πολύ γρήγορους γύρους χωρίς να κουράζει τα ελαστικά του, κάτι που ήταν εξαιρετικά δύσκολο να ακολουθήσουν οι αντίπαλοί του. 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ