Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Motul-SBK 2021: Αλλαγή ημερομηνίας του ASSEN

Μεταφέρθηκε στις 23 Ιουλίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/2/2021

Μετά την απόφαση της Ολλανδικής κυβέρνησης να απαγορεύει κάθε αγωνιστική δραστηριότητα έως την 1η Ιουνίου, ο αγώνας του Assen που είχε προγραμματιστεί για τις 23-25 Απριλίου δεν μπορεί να γίνει. Έτσι η FIM και η Dorna έπρεπε να κάνουν αλλαγή στο πρόγραμμα των αγώνων ή να τον ακυρώσουν εντελώς. Τελικά με επίσημη ανακοίνωσή τους, ο ιστορικός αγώνας του Assen μεταφέρθηκε στο τέλος Ιουλίου και συγκεκριμένα στις 23-25 Ιουλίου.

Ελπίζουμε αυτή να είναι η τελευταία αναποδιά που προκαλούν εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο τα μέτρα των κυβερνήσεων για την πανδημία. Πάντως η FIM και η Dorna αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενα να υπάρξουν και άλλες αλλαγές στο πρόγραμμα αν η κατάσταση δεν βελτιωθεί. Την ίδια στιγμή, μετά την καταρρακτώδη βροχή που διέκοψε τα δοκιμαστικά στην Jerez, οι ομάδες οργανώνουν δικές τους δοκιμές σε ξεχωριστές πίστες, προσπαθώντας να ολοκληρώσουν την προετοιμασία των καινούριων μοτοσυκλετών τους