Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Motul WSBK 2021: O Rabat με Ducati

Από τα GP στα Superbikes ο Ισπανός
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/12/2020

Ο Tito Rabat θα αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην λίστα των αναβατών από τα MotoGP που μεταπήδησαν στα Motul WSBK. Ο Ισπανός που είχε πάρει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Moto2 το 2014 και στη συνέχεια αγωνίστηκε στην κατηγορία των MotoGP, για το 2021 θα συμμετάσχει στο Motul FIM Superbike World Championship με την ιταλική Barni Racing Team, πάνω στη σέλα μιας Ducati Panigale V4 R.

Ο 31 ετών αναβάτης από την Βαρκελώνη, έχει στο παλμαρές του 31 νίκες στα Moto2, δύο τρίτες θέσεις κι έναν παγκόσμιο τίτλο στην ίδια κατηγορία, ενώ από το 2016 ως το 2020 αγωνιζόταν στα MotoGP, με καλύτερο τερματισμό του μία έβδομη θέση.

Η παγκόσμια καριέρα του ξεκίνησε το 2005 ως wild card συμμετοχή, μαζεύοντας τους πρώτους του βαθμούς το 2006 στην κατηγορία των 125cc. Το πρώτο βάθρο ήρθε στο GP της Κίνας το 2007, ενώ χρειάστηκε να περάσουν τρία χρόνια για να ξανανέβει στο βάθρο, το 2010, την χρονιά που τερμάτισε τρίτος στο πρωτάθλημα. Το 2011 μεταπήδησε στην Moto2, με εξαιρετικά αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας χρονιά. Η καλή του πορεία συνεχίστηκε και τις δύο επόμενες σεζόν, χάνοντας για λίγο το πρωτάθλημα το 2013 από τον Pol Espargaro. Το 2014 όμως η επίδοσή του ήταν εκπληκτική, καταφέρνοντας να χριστεί παγκόσμιος πρωταθλητής, έχοντας μια διαφορά 57 βαθμών από τον δεύτερο Mika Kallio.

Την επόμενη χρονιά δεν κατάφερε να υπερασπιστεί με επιτυχία το στέμμα του από τον Johann Zarvo και το 2016 έκανε το βήμα για την μεγάλη κατηγορία, με έναν τερματισμό εντός της πρώτης δεκάδας από το δεύτερο κιόλας αγώνα του. Δυστυχώς όμως για τον Ισπανό, τα MotoGP αποδείχθηκαν ένα εξαιρετικά δύσκολο πεδίο όπου δεν μπόρεσε να εξαργυρώσει τις επιτυχίες του στις μικρότερες κατηγορίες, με αποτέλεσμα να αποφασίσει την αποχώρησή του από εκεί για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στα Superbikes, έχοντας ως αντιπάλους του δύο ακόμη πρώην αναβάτες των GP, τον Scott Redding και τον Alvaro Bautista.

Όπως δήλωσε ο ίδιος, πρόκειται "για το ξεκίνημα μιας νέας περιπέτειας", έχοντας στην διάθεσή του "μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα και μια σπουδαία ομάδα", ενώ δήλωσε εντυπωσιασμένος από την πρώτη επαφή με την μοτοσυκλέτα.

Η Barni Racing Team έχει μια μεγάλη εμπειρία από την εμπλοκή της στο FIM European Superstock 1000 Cup, ενώ από το 2015 αγωνίζεται στα Motul WSBK, όπου πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματά της το 2019 με τον νεαρό Michael Ruben Rinaldi, τον αναβάτη που έφυγε από την Βαρνι για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati, αφήνοντας την θέση κενή για τον Rabat.