Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

Παρουσίαση Kawasaki Racing Team WSBK


Έτοιμοι να υπερασπιστούν το πρωτάθλημα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/2/2017

Η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στα WSBK, έκανε χθες την επίσημη παρουσίασή της στην Βαρκελώνη, δείχνοντας τις μοτοσυκλέτες και τους αναβάτες στο κοινό, με τους οποίους θα μπουν στην μάχη υπεράσπισης του τίτλου για το 2017.

Τα δύο ZX-10RR βαμμένα στα χρώματα της νέας χρονιάς, ήταν πάνω στη σκηνή μαζί με τους Jonathan Rea και Tom Sykes των οποίων η συνεργασία έχει αποφέρει στην KRT τρεις παγκόσμιους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Το σλόγκαν της ομάδας ήταν το "Reboot" (επανεκκίνηση), θέλοντας έτσι να περάσει το στίγμα πως οι επιτυχίες του παρελθόντος είναι μεν σημαντικές, αλλά πλέον η ομάδα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις, αυξημένο ανταγωνισμό και για να ανταπεξέλθει θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα της.

Ο Guim Roda, Team Manager της KRT, δήλωσε: “Το 2016 ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για εμάς. Πετύχαμε όλους μας τους στόχους. Οι αναβάτες μας Jonathan Rea και Tom Sykes κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη και η Kawasaki κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Τίτλο των Κατασκευαστών. Αλλά τώρα επιστρέφουμε για να αντιμετωπίσουμε από την αρχή τις προκλήσεις του 2017. Κάθε σεζόν ξεκινάει από το μηδέν και δεν υπάρχει περιθώριο για να επαναπαυτούμε στις παλιές επιτυχίες.”

Oι επιτυχίες του παρελθόντος είναι μεν σημαντικές, αλλά πλέον η ομάδα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις

Ο Jonathan Rea με τη σειρά του, είπε πως η περίοδος των δοκιμών ήταν άκρως παραγωγική και ότι τώρα είναι απόλυτα εστιασμένος στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι οι χειμερινές δοκιμές των ομάδων του WSBK έχουν ολοκληρωθεί και όλοι πλέον ετοιμάζονται για την μάχη του πρώτου αγώνα του πρωταθλήματος, που θα δοθεί στην πίστα του Phillip Island στην Αυστραλία, στις 25-26 Φεβρουαρίου.

Η Kawasaki Racing Team ετοίμασε και ένα behind-the-scenes video με όλα τα στάδια της προετοιμασίας της Ninja ZX-10RR και των Winter Tests, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

Ετικέτες