Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

Akrapovic και Honda μαζί στο WSBK

Ανακοινώθηκε η συνεργασία των δύο εργοστασίων με στόχο το Πρωτάθλημα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

23/1/2017

Η Akrapovic ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Honda World Superbike Team, καθώς η σλοβένικη εταιρεία θα είναι πλέον επίσημος χορηγός και τεχνικός συνεργάτης της ιαπωνικής ομάδας για το 2017.

Όλο το διάστημα που μεσολαβεί από το τέλος της προηγούμενης σεζόν μέχρι την έναρξη της επόμενης, η Akrapovic ήταν απασχολημένη με τον σχεδιασμό των εξατμίσεων που θα 'φορούν" οι εργοστασιακές Honda CBR1000RR Fireblade SP2 των Nicky Hayden και Stefan Bradl, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes του 2017. Σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Honda, η σλοβένικη εταιρεία κατασκεύασε ένα δικό της σύστημα εξατμίσεων, το οποίο είναι ήδη έτοιμο για τις δοκιμές στο Jerez στις 24 Ιανουαρίου, πριν την έναρξη της σεζόν.

Η προϊστορία της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, συμπεριλαμβάνει δύο παγκόσμιους τίτλους (το 2000 που ήταν ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος για την Akrapovic και το 2002) στα WSBK με τον Colin Edwards. Το σύστημα που είναι φτιαγμένο ειδικά για το νέο Fireblade, κατασκευάστηκε από κράμα τιτανίου και σύμφωνα με την Akrpaovic, βοηθά στο να αποδώσει ο κινητήρας το μέγιστο των δυνατοτήτων του. Πέρα από τις δοκιμές στο Jerez, τα αποτελέσματα της συνεργασίας θα τα δούμε στα τέλη Φεβρουαρίου όπου ξεκινά το πρωτάθλημα, με τον πρώτο αγώνα στην πίστα του Phillip Island στην Αυστραλία.

Ετικέτες