MOTUL WSBK: Αλλάζουν τους κανονισμούς στην Supersport γιατί ξέμειναν από μοτοσυκλέτες!

Παίρνουν ιδέες από το βρετανικό πρωτάθλημα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/11/2020

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Μιλάμε φυσικά για τις αλλαγές στους κανονισμούς της κατηγορίας Supersport οι οποίοι έφτασαν να μην αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.

Η απόφαση της Honda να μην κάνει Euro 5 το νέο CBR600RR, έχει αφήσει πλέον ως μοναδικές επιλογές των ομάδων το Yamaha R6 και το MV Agusta F3 675 ή αλλιώς θα πρέπει να πάρουν μεταχειρισμένο κάποιο παλαιότερο μοντέλο από άλλη εταιρεία. Θυμίζουμε πως για τα τετρακύλινδρα ο μέγιστος κυβισμός είναι τα 600cc, για τα τρικύλινδρα τα 675cc (το Triumph Daytona είναι πλέον 765cc) και για τα δικύλινδρα τα 750cc (το μικρότερο σε κυβικά Panigale V2 έχει περισσότερα κυβικά από τα Factory 916 των 955/996cc που έτρεχε ο Fogarty).

Για το 2021, το βρετανικό πρωτάθλημα BSB θα επιτρέψει στα Triumph Daytona 765 να συμμετέχουν κανονικά στην κατηγορία Supersport και το ίδιο θα κάνουν για το Ducati Panigale V2. Στο ίδιο πνεύμα θέλει να κινηθεί και η Dorna για το παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 2022 και μετά, αφού πρώτα δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο βρετανικό πρωτάθλημα. Η βασική ιδέα είναι να δημιουργήσουν ένα αντίστοιχο πλαίσιο με την SSP 300, όπου συμμετέχουν από μονοκύλινδρα 390 κυβικών έως και δικύλινδρα 500 κυβικών. Φυσικά όσο λιγότερα τα κυβικά και οι κύλινδροι τόσο πιο ελεύθεροι θα είναι οι κανονισμοί για μετατροπές, όμως θα πρέπει να καθοριστούν με ακρίβεια ώστε να μην υπάρχει σαφές πλεονέκτημα κάποιου συγκεκριμένου είδους κινητήρα. Άλλωστε ο στόχος είναι να προσελκύσουν όσο περισσότερα εργοστάσια γίνεται, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει αν ευνοηθεί αισθητά ένα συγκεκριμένο είδος κινητήρα.

Αν το πρόβλημα ήταν ο ανταγωνισμός μεταξύ αναβατών, τότε θα μπορούσαν να κάνουν ενιαίο με R6 ή CBR600RR ή τέλος πάντων με οποιαδήποτε άλλη supersport που βρίσκεται μεταξύ των δικύλινδρων 500 και των τετρακύλινδρων 1000.   

Ετικέτες

WSBK - Παραμένει στην Kawasaki o Alex Lowes

Το αγωνιστικό δίδυμο Rea-Lowes συνεχίζει στους πράσινους και το 2024
Kawasaki
Από το

motomag

30/6/2023

Ο Alex Lowes θα συνεχίζει να βρίσκεται στο στρατόπεδο της Kawasaki Racing Team WorldSBK για πέμπτη χρονιά καθώς υπέγραψε νέο μονοετές συμβόλαιο.

Ένα κομμάτι του πάζλ της σύνθεσης των αναβατών για το 2024 μπήκε στη θέση του στο WSBK, καθώς η Kawasaki Racing Team WorldSBK ανακοίνωσε την αγωνιστική της σύνθεση για την επόμενη χρονιά με τους Jonathan Rea και Alex Lowes να παραμένουν στο ιαπωνικό στρατόπεδο. Μιλώντας για την παραμονή του για πέμπτη χρονιά στην Kawasaki ο Lowes εξέφρασε τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του: "Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω τη σχέση μου με την Kawasaki και τη σεζόν 2024. Το κίνητρό μου να πετύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τη ZX-10RR δεν ήταν ποτέ πιο ισχυρό. Ο νούμερο ένα στόχος τώρα είναι να επικεντρωθώ στο υπόλοιπο της τρέχουσας σεζόν, ξεκινώντας με το Σαββατοκύριακο του εντός έδρας αγώνα μου στο Donington Park. Είναι πραγματικά ωραίο να έχω την επιβεβαίωση ότι θα αγωνιστώ και πάλι με την Kawasaki συμφωνημένα εγκαίρως για τον αγώνα της πατρίδας μου. Έτσι θα το απολαύσω ακόμα περισσότερο. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην KMC, την KME και σε όλο το πλήρωμα της KRT για τη μεγάλη υποστήριξή τους στο παρελθόν και τη συνεχιζόμενη πίστη τους σε μένα. Ανυπομονώ να δουλέψω ξανά μαζί τους την επόμενη σεζόν." Ο Alex Lowes είναι αυτή τη στιγμή στην ένατη θέση της βαθμολογίας με 75 βαθμούς.

Kawasaki WSBK

 

Ετικέτες