Motul WSBK: Ανανέωσε με το HRC ο Haslam!

Haslam και Honda μαζί και το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/10/2020

Το HRC ανακοίνωσε πριν από λίγο την ανανέωση του συμβολαίου του Leon Haslam, ο οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda στο Motul WSBK και για το 2021.

Ο Haslam μπήκε στο Team HRC Factory Team στα τέλη της περασμένης χρονιάς, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξέλιξη του project της Honda με το νέο CBR1000RR-RW SP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Η φετινή χρονιά όμως, λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν πρόσφερε το έδαφος για ουσιαστικά αποτελέσματα, γι' αυτό και η ομάδα έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιό του, ώστε να παραμείνει team mate του Ισπανού Alvaro Bautista Και την επόμενη χρονιά.

Ο Haslam δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος γι' αυτή την συμφωνία, λέγοντας πως η φετινή χρονιά είχε πολλούς περιορισμού λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, αλλά η δυναμική που έχει η μοτοσυκλέτα της Honda ήταν εμφανής από την αρχή. Η συνέχιση της εξέλιξης του Fireblade είναι θεμελιώδης και πιστεύει ότι μέσα στο 2021 θα καταφέρει να βελτιωθεί και ο ίδιος ανεβαίνοντας στα βάθρα των αγώνων της επόμενης σεζόν.

Ο Yoshishige Nomura, Πρόεδρος του Honda Racing Corporation, είπε θεωρεί ότι ο Halsam είναι ένας έμπειρος αναβάτης με μεγάλο κίνητρο, απόλυτα αφοσιωμένος στο έργο της εταιρείας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Δήλωσε επίσης πως η ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου, θα επιφέρει την συνέπεια και την συνέχεια του project της Honda στα Superbikes, με απώτερο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

 

 

Ετικέτες

WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο

Είχαμε γράψει πως πάει Ducati ή BMW, ένα ή δύο
WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2023

Στα βήματα του Melandri και του Van der Mark, ο Troprak Razgatlioglu πηγαίνει από την Yamaha στην BMW, έχοντας ανακοινώσει το πρωί την αποχώρησή του από την Yamaha.

Ούτε μία ημέρα δεν περίμενε για να ανακοινώσει την αλλαγή της ομάδας προφανώς θέλοντας να προλάβει την παραφιλολογία πριν διαρρεύσει προς τα έξω. Έτσι κι αλλιώς εμείς είχαμε ήδη πει πως οι μόνες πραγματικές επιλογές που είχε ο Toprak ήταν η Ducati και η BMW και προφανώς επέλεγε εκείνη με την οποία μπορεί να δείξει την δική του αξία στο μέγιστο βαθμό.

Διότι κάθε επιτυχία της BMW από εδώ και πέρα, θα είναι μία επιτυχία που θα πιστώνεται στον ίδιο απευθείας. Από την πλευρά της BMW έχουν επενδύσει δυναμικά στην κατηγορία και έχουν μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα που πηγαίνει πολύ καλά στα τοπικά και εθνικά πρωταθλήματα αλλά δεν υποστηρίζεται επικοινωνιακά από έναν παγκόσμιο τίτλο, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τον πετύχει.

Για αυτό και ο Dr. Markus Schramm, Head of BMW Motorrad, δηλώνει περήφανος που ο Toprak επέλεξε εκείνους.

Θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν και η επόμενη για τα WSBK, όπως αντίστοιχα και η φετινή.

Ετικέτες