MOTUL WSBK: Απάντηση Redding στον δεύτερο αγώνα της Most

“Most perfect than ever”
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/8/2021

Επεισοδιακό το ξεκίνημα του δεύτερο αγώνα με πτώσεις στις πίσω γραμμές από τους Axel Bassani και Alessandro Delbianco. Ο Toprak Razgatlioglu με τον Andrea Locatelli κατάφεραν να ξεφύγουν μαζί με τους Redding και Rea. Ο ένας και μοναδικός των WSBK, ο Rea, ήταν και ο μόνος στην πρώτη δεκάδα που έτρεχε με τα SC0 ελαστικά έναντι των πιο μαλακών SCX που χρησιμοποιούσαν οι υπόλοιποι.

Τους τέσσερις πρώτους ακολούθησαν στον πρώτο γύρο ο Alex Lowes, Tom Sykes, Leon Haslam και Michael Ruben Rinaldi την στιγμή που ο Razgatlioglu έκανε ταχύτερο χρόνο όσο ο Redding έκανε επιθέσεις για την δεύτερη θέση παλεύοντας με τον Locatelli, την ώρα που ο Sykes έμενε πίσω. Τελικά ο Redding τα κατάφερε και κάνοντας και ταχύτερο χρόνο άρχισε να πλησιάζει τον Razgatlioglu με στόχο να μην μείνει στην δεύτερη θέση.

Οι δυο τους έκαναν τότε ένα φοβερό δίδυμο οδηγώντας τροχό-τροχό με εναλλάξ ταχύτερους χρόνους και με τον Redding να αποφασίζει να κάνει το πλέον δύσκολο για να περάσει τον Razgatlioglu, να φρενάρει πιο κάτω από εκείνον. Ο Razgatlioglu έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στην μέχρι τώρα καριέρα του ακριβώς για αυτό, δεν είναι ένας τομέας που θέλεις να του πας κόντρα και ο Redding το κατάλαβε αυτό χάνοντας εκείνη την αναμέτρηση. Δοκίμασε πιο κάτω και τα κατάφερε.

Ο Rea άρχισε να μένει πίσω έχοντας τέταρτη θέση στον έβδομο γύρο και δείχνοντας πως η νέα πίστα της Most δεν του ταιριάζει και πάρα πολύ. Ο Rea με τον Lowes έκαναν ένα δίδυμο μόνοι τους, όσο ο Sykes και ο Haslam ακολουθούσαν πολύ πιο πίσω. Τα πάντα έδειχναν πως ο αγώνας θα έμενε εκεί, όμως ο Redding με τον Razgatlioglu αντί να χάνουν χρόνο στην μεταξύ τους μάχη, άνοιγαν απόσταση από τον Locatelli που άρχισε να μένει πίσω, έτοιμος να πέσει στα δόντια του Rea.

Ο Redding ανοίγει την απόσταση από τον Razgatlioglu, γλιτώνει και μία πτώση όσο ο Rea μπαίνει τρίτος και πλέον οι μάχες έχουν αξία για την έκτη θέση και πίσω. Michael van der Mark, Tom Sykes, Leon Haslam, Michael Ruben Rinaldi και Garrett Gerloff παλεύουν όλοι για το ίδιο πράγμα.

Με τις αποστάσεις μπροστά να είναι τεράστιες και καμία αλλαγή να μην είναι εφικτή αν δεν γίνει κάποιο λάθος ή πτώση, το ενδιαφέρον για την έκτη θέση μεγάλωνε, όσο μεγάλωνε και η μάχη που δινόταν. Οι δύο BMW παίζουν αγκωνιές με τον Rinaldi να επικρατεί και λίγο πριν το τέλος να πιάνει τον Lowes και να αρχίζει τις προετοιμασίες για να τον περάσει, επιλέγοντας τις γραμμές με τις οποίες θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία μόλις αυτή εμφανιστεί. Μπροστά εξακολουθούσαν οι υπόλοιποι να κάνουν μοναχικό track day με τέτοιες αποστάσεις και τον Redding να χαίρεται σούζες στις εξόδους.

Τελικά ο Rinaldi μπαίνει 5ος αλλά δεν υπήρχε χρόνος για τους Michael van der Mark και Garrett Gerloff να παλέψουν με τον Lowes για την θέση. Η συνέχεια δόθηκε εκτός πίστας, εκεί που ο Redding έκανε πρόταση γάμου στην μελλοντική σύζυγό του και ταυτόχρονα ζήτησε και ένα συγνώμη για τα σχόλια που έκανε εχθές. Παρά την συγνώμη, έχει εκρηκτικό χαρακτήρα κι όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά μπορεί και πάλι να μιλήσει με τρόπο που δεν θα ήθελε αν ήταν χαρούμενος, με λίγα λόγια αυτό είναι κάτι που θα το ξανά δούμε να συμβαίνει. Σε κάθε περίπτωση ήταν μία όμορφη νίκη με τον Razgatlioglu να επιβεβαιώνει την μεγάλη του πρόοδο και τον Rea να περιμένει να αλλάξουν πίστα...

 

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
 
2
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
3.587
3
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
12.460
4
55
A. LOCATELLI
Yamaha YZF R1
15.206
5
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
19.479
6
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
19.901
7
60
M. VAN DER MARK
BMW M 1000 RR
20.034
8
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
20.250
9
66
T. SYKES
BMW M 1000 RR
24.043
10
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000 RR-R
25.257
11
91
L. HASLAM
Honda CBR1000 RR-R
29.203
12
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
38.396
13
53
T. RABAT
Ducati Panigale V4 R
41.674
14
3
K. NOZANE
Yamaha YZF R1
45.843
15
23
C. PONSSON
Yamaha YZF R1
54.144
16
94
J. FOLGER
BMW M 1000 RR
54.354
17
32
I. VINALES
Kawasaki ZX-10RR
1'05.085
18
98
K. HANIKA
Yamaha YZF R1
1'08.662
19
17
M. FRITZ
Yamaha YZF R1
1'12.286
20
84
L. CRESSON
Kawasaki ZX-10RR
1'12.374
21
14
J. URIBE
Kawasaki ZX-10RR
1 Lap
RET
47
A. BASSANI
Ducati Panigale V4 R
 
RET
52
A. DELBIANCO
Honda CBR1000 RR-R
 

 

Ετικέτες

Alvaro Bautista: Η CBR-1000R-R έχει άλλο 70% να δώσει!

Εν αναμονή της επανεκκίνησης του πρωταθλήματος
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/4/2020

Σε μια νέα συνέντευξη προχώρησε ο Alvaro Bautista, όσο παραμένει κλεισμένος στο σπίτι του διατηρώντας στη φυσική του κατάσταση μέχρι να περάσει η “θύελλα” της πανδημίας. Πρόσφατα, ο αναβάτης της Honda είχε αναφερθεί τόσο στην τωρινή κατάσταση όσο και στον ανταγωνισμό του φετινού πρωταθλήματος, ενώ τώρα απλώνει τα χαρτιά του και μας φανερώνει τα περιθώρια εξέλιξης της νέας Superbike της Honda. Σε αυτό το σημείο, να θυμίσουμε πως κανένας απ’ τους αναβάτες δεν βρέθηκε στο βάθρο σε έναν απ’ τους τρεις αγώνες στο Phillip Island, ενώ ο Ισπανός της Honda τερμάτισε δύο φορές εντός της δεκάδας και μια φορά τελευταίος, αντιμετωπίζοντας αρκετές δυσκολίες.

Ωστόσο, όπως έχουμε αναφέρει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν, πρόκειται για μια νέα ομάδα στο πρωτάθλημα, με μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: Πρώτον, ότι δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες της CBR1000RR-R και δεύτερον ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να τις ανακαλύψουν τόσο οι αναβάτες όσο και οι μηχανικοί της ομάδας. Ένα απ’ τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του Bautista ήταν το στάδιο εξέλιξης της μοτοσυκλέτας με τον Ισπανό να αναφέρει: “Ο κινητήρας έχει πάρα πολλές δυνατότητες και θα χρειαστεί να ρυθμίσουμε πολλές παραμέτρους. Πρόκειται για ένα καινούργιο project της Honda (σ.σ. ένας απ’ τους λόγους που υπέγραψε με την Big-H ήταν ότι τον ενθουσίαζε το γεγονός ότι θα είχε ενεργό ρόλο στην εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας) και τόσο η μοτοσυκλέτα όσο και η ομάδα είναι νέες και για αυτό χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο. Αυτή τη στιγμή έχουμε καταφέρει να εκμεταλλευτούμε μόνο το 30% των δυνατοτήτων της. Προς το παρόν δεν μπορούμε να την εξελίξουμε δραστικά λόγω της κατάστασης, ωστόσο είμαι αισιόδοξος πως όταν έρθει η ώρα θα φτάσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.”  Όλες οι πληροφορίες, τα δεδομένα και οι παρατηρήσεις των αναβατών, βρίσκονται στα χέρια των μηχανικών με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο – o Bautista είχε αναφέρει στο παρελθόν ότι δεν έχει αφήσει την πανδημία να διακόψει την επικοινωνία του με την ομάδα, προσφέροντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί. Το μόνο που μένει είναι να ξαναβρεθούν στη πίστα για την περαιτέρω εξέλιξή της.

Επιπρόσθετα, ο Bautista έδωσε τέλος στις όποιες φήμες υπήρχαν, που ήθελαν τον Marc Marquez να τον παροτρύνει να πάει στη Honda λέγοντας: “Δεν μου πρότεινε τη Honda ο Marquez. Δεν χρειαζόταν να με πείσει για την εταιρεία,” τόνισε ο Ισπανός. “Για την ακρίβεια οδήγησε την Triple R και τον ρώτησα την άποψή του, αλλά αυτό συνέβη αφότου είχα υπογράψει το συμβόλαιό μου με τη Honda.” Ακόμη, ο Bautista σχολίασε και το ντουέτο των αδερφών Marquez στα MotoGP και πιστεύει πως μια ομάδα αποτελούμενη από δύο αδέρφια είναι πάρα πολύ ωραίο, ενώ τόνισε πως ο Alex Marquez θα έχει την ψυχολογική πίεση του να φτάσει γρήγορα το επίπεδο του αδερφού του. “Θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον…” είπε.

Το πότε θα ξαναρχίσουν τα πρωταθλήματα παραμένει άγνωστο, όμως σε ό,τι αφορά τα Superbikes οι δηλώσεις του Bautista επισφραγίζουν το γεγονός ότι η πολύπαθη σεζόν θα είναι απ’ τις πιο ενδιαφέρουσες.

Ετικέτες