MOTUL WSBK: Απάντηση Redding στον δεύτερο αγώνα της Most

“Most perfect than ever”
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/8/2021

Επεισοδιακό το ξεκίνημα του δεύτερο αγώνα με πτώσεις στις πίσω γραμμές από τους Axel Bassani και Alessandro Delbianco. Ο Toprak Razgatlioglu με τον Andrea Locatelli κατάφεραν να ξεφύγουν μαζί με τους Redding και Rea. Ο ένας και μοναδικός των WSBK, ο Rea, ήταν και ο μόνος στην πρώτη δεκάδα που έτρεχε με τα SC0 ελαστικά έναντι των πιο μαλακών SCX που χρησιμοποιούσαν οι υπόλοιποι.

Τους τέσσερις πρώτους ακολούθησαν στον πρώτο γύρο ο Alex Lowes, Tom Sykes, Leon Haslam και Michael Ruben Rinaldi την στιγμή που ο Razgatlioglu έκανε ταχύτερο χρόνο όσο ο Redding έκανε επιθέσεις για την δεύτερη θέση παλεύοντας με τον Locatelli, την ώρα που ο Sykes έμενε πίσω. Τελικά ο Redding τα κατάφερε και κάνοντας και ταχύτερο χρόνο άρχισε να πλησιάζει τον Razgatlioglu με στόχο να μην μείνει στην δεύτερη θέση.

Οι δυο τους έκαναν τότε ένα φοβερό δίδυμο οδηγώντας τροχό-τροχό με εναλλάξ ταχύτερους χρόνους και με τον Redding να αποφασίζει να κάνει το πλέον δύσκολο για να περάσει τον Razgatlioglu, να φρενάρει πιο κάτω από εκείνον. Ο Razgatlioglu έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στην μέχρι τώρα καριέρα του ακριβώς για αυτό, δεν είναι ένας τομέας που θέλεις να του πας κόντρα και ο Redding το κατάλαβε αυτό χάνοντας εκείνη την αναμέτρηση. Δοκίμασε πιο κάτω και τα κατάφερε.

Ο Rea άρχισε να μένει πίσω έχοντας τέταρτη θέση στον έβδομο γύρο και δείχνοντας πως η νέα πίστα της Most δεν του ταιριάζει και πάρα πολύ. Ο Rea με τον Lowes έκαναν ένα δίδυμο μόνοι τους, όσο ο Sykes και ο Haslam ακολουθούσαν πολύ πιο πίσω. Τα πάντα έδειχναν πως ο αγώνας θα έμενε εκεί, όμως ο Redding με τον Razgatlioglu αντί να χάνουν χρόνο στην μεταξύ τους μάχη, άνοιγαν απόσταση από τον Locatelli που άρχισε να μένει πίσω, έτοιμος να πέσει στα δόντια του Rea.

Ο Redding ανοίγει την απόσταση από τον Razgatlioglu, γλιτώνει και μία πτώση όσο ο Rea μπαίνει τρίτος και πλέον οι μάχες έχουν αξία για την έκτη θέση και πίσω. Michael van der Mark, Tom Sykes, Leon Haslam, Michael Ruben Rinaldi και Garrett Gerloff παλεύουν όλοι για το ίδιο πράγμα.

Με τις αποστάσεις μπροστά να είναι τεράστιες και καμία αλλαγή να μην είναι εφικτή αν δεν γίνει κάποιο λάθος ή πτώση, το ενδιαφέρον για την έκτη θέση μεγάλωνε, όσο μεγάλωνε και η μάχη που δινόταν. Οι δύο BMW παίζουν αγκωνιές με τον Rinaldi να επικρατεί και λίγο πριν το τέλος να πιάνει τον Lowes και να αρχίζει τις προετοιμασίες για να τον περάσει, επιλέγοντας τις γραμμές με τις οποίες θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία μόλις αυτή εμφανιστεί. Μπροστά εξακολουθούσαν οι υπόλοιποι να κάνουν μοναχικό track day με τέτοιες αποστάσεις και τον Redding να χαίρεται σούζες στις εξόδους.

Τελικά ο Rinaldi μπαίνει 5ος αλλά δεν υπήρχε χρόνος για τους Michael van der Mark και Garrett Gerloff να παλέψουν με τον Lowes για την θέση. Η συνέχεια δόθηκε εκτός πίστας, εκεί που ο Redding έκανε πρόταση γάμου στην μελλοντική σύζυγό του και ταυτόχρονα ζήτησε και ένα συγνώμη για τα σχόλια που έκανε εχθές. Παρά την συγνώμη, έχει εκρηκτικό χαρακτήρα κι όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά μπορεί και πάλι να μιλήσει με τρόπο που δεν θα ήθελε αν ήταν χαρούμενος, με λίγα λόγια αυτό είναι κάτι που θα το ξανά δούμε να συμβαίνει. Σε κάθε περίπτωση ήταν μία όμορφη νίκη με τον Razgatlioglu να επιβεβαιώνει την μεγάλη του πρόοδο και τον Rea να περιμένει να αλλάξουν πίστα...

 

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
 
2
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
3.587
3
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
12.460
4
55
A. LOCATELLI
Yamaha YZF R1
15.206
5
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
19.479
6
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
19.901
7
60
M. VAN DER MARK
BMW M 1000 RR
20.034
8
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
20.250
9
66
T. SYKES
BMW M 1000 RR
24.043
10
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000 RR-R
25.257
11
91
L. HASLAM
Honda CBR1000 RR-R
29.203
12
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
38.396
13
53
T. RABAT
Ducati Panigale V4 R
41.674
14
3
K. NOZANE
Yamaha YZF R1
45.843
15
23
C. PONSSON
Yamaha YZF R1
54.144
16
94
J. FOLGER
BMW M 1000 RR
54.354
17
32
I. VINALES
Kawasaki ZX-10RR
1'05.085
18
98
K. HANIKA
Yamaha YZF R1
1'08.662
19
17
M. FRITZ
Yamaha YZF R1
1'12.286
20
84
L. CRESSON
Kawasaki ZX-10RR
1'12.374
21
14
J. URIBE
Kawasaki ZX-10RR
1 Lap
RET
47
A. BASSANI
Ducati Panigale V4 R
 
RET
52
A. DELBIANCO
Honda CBR1000 RR-R
 

 

Ετικέτες

Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες