MOTUL WSBK Βαρκελώνη 2ος αγώνας: Νίκη Davies σε ημέρα με άσχημες πτώσεις

Η πιο γρήγορη Ducati!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2020

Πριν ξεκινήσει ο δεύτερος αγώνας, είχαμε ήδη δύο αναβάτες που δεν θα αγωνίζονταν. Ο Razgatlioglu που τραυματίστηκε στο θώρακα το πρωί στις δοκιμές, και ο Bautista που είχε μία άσχημη πτώση στον Superpole και δεν ήξερε πως δεν θα αγωνιζόταν… Το κατάλαβε στον γύρο προθέρμανσης.

Για αρχή τα πράγματα στον Superpole είχαν ξεκινήσει με υπόσχεση για πολύ θέαμα, αλλά κατέληξαν σε μία εντυπωσιακή και τρομακτική πτώση.

Ο van der Mark με τον Rea μάχονται για την επικράτηση και ο Bautista έρχεται τρίτος στην ευθεία πίσω τους, κερδίζει το slipstreaming και τελείως επιδεικτικά προς τους υπόλοιπους γιαπωνέζους κατασκευαστές, προσπερνά και την Yamaha και την Kawasaki. Η Honda όμως δεν θα έμενε για πολύ μπροστά… Κουβαλώντας πολύ περισσότερη φόρα από εκείνη που θα έπρεπε φτάνει στην τέταρτη στροφή έχοντας Yamaha και Kawasaki κολλημένους πίσω του. Ο van der Mark έχει την εσωτερική πίσω από την Honda και ο Rea είναι στην εξωτερική δίπλα στην Yamaha και έτοιμος να κάνει διπλή κίνηση. Τότε ήταν που ο Bautista μπροστά στους άλλους δύο θα δίπλωνε την Honda σε ένα εντυπωσιακό highsiding που θα τον έφερνε κάθετα στον αέρα πάνω από την μοτοσυκλέτα του. Ο van der Mark καθαρίζει από την εσωτερική αλώβητος, ο Rea όμως ακουμπά στην πεσμένη Honda την αποφεύγει -με την βοήθεια ανώτερης δύναμης- όπως είπε αργότερα και χάνοντας ένα δευτερόλεπτο, συνεχίζει τον αγώνα χωρίς να πέσει: «Εκείνη την στιγμή, όταν ακούμπησα την Honda, ήμουν βέβαιος πως είχα συγκρουστεί, ετοίμαζα το σώμα μου για να δεχτεί κάποιο χτύπημα. Είχα χαλαρώσει τα χέρια από το τιμόνι και απλά περίμενα μία βέβαιη πτώση. Το είχα σίγουρο. Με κάποιο τρόπο έμεινα στην σέλα, κάποιος εκεί ψηλά με βοήθησε».

O Bautista έδειχνε να μπορεί να συνεχίσει για τον κυρίως αγώνα της ημέρας, τελικά η εικόνα ήταν διαφορετική.

Πτώση στον Superpole είχαν και ο Federico Caricasulo με τον Haslam που τους έστειλε στο ιατρείο για εξέταση και τον Caricasulo να ξεκινά τελευταίος αργότερα τον αγώνα, ως ποινή για την πτώση.

Τον Superpole αγώνα κέρδισε ο van der Mark με τον Rea πίσω σε απόσταση, και τον Baz να κλείνει το βάθρο.

Φτάνουμε έτσι στον δεύτερο αγώνα της Καταλονίας και στην εκκίνηση που ο van der Mark είναι πρώτος. Καλή εκκίνηση για την Yamaha που κρατά τους υπόλοιπους πίσω, την ίδια στιγμή που ο Baz δεν καταφέρνει να έχει την ίδια επίδοση. Ο van der Mark δεν κατάφερε να κάνει αυτό που έκανε εχθές ο Rea, να ξεφύγει μπροστά. Με οκτώ αναβάτες να παλεύουν για την πρώτη θέση στα WSBK, η αλλαγή δεν θα αργούσε να γίνει και δύο Ducati πιάνουν τις δύο πρώτες θέσεις. Μπροστά ο Rinaldi και πίσω ο Davies, την ίδια στιγμή που κάνει και ταχύτερο γύρο.

Στον τέταρτο γύρο ο Davies ξέχασε πως έχει φρένα… έπιασε 324km στην ευθεία και θυμήθηκε μετά πως υπάρχει και η πρώτη στροφή. Πέρασε τον Rinaldi και με τρόπο που εκείνος ξέρει έστριψε πρώτος και κρατήθηκε μπροστά! Πίσω οι δύο βασικοί «εχθροί» του πρωταθλήματος, ο Rea και ο Redding παλεύουν μεταξύ τους σε ένα συνολικό γκρουπ που μετρά πλέον έξι αναβάτες, από τους οκτώ που εμπλέκοντας αρχικά στην μάχη για το βάθρο.

Αρκετά πιο πίσω, σε μοναχικό αγώνα ο Tom Sykes… Μπροστά ο van der Mark κράτησε με αγκώνες την θέση του από την επίθεση του Gerloff και αμέσως επιτέθηκε στον Rinaldi που γύριζε δεύτερος, με τον Ολλανδό να κερδίζει αμέσως την μάχη. Παραδόξως, ο Rinaldi δεν έδειξε την ίδια μαχητικότητα με αυτή που είδαμε εχθές και σύντομα έπεσε στα δόντια του Rea, όταν έχασε άλλη μία θέση και κατάληξε τέταρτος. Ο Rea είχε σε αυτό το διάστημα απαγκιστρωθεί από τον Redding και την ώρα που περνούσε τον Rinaldi, ο Gerloff μπροστά του θα έκανε κίνηση στον van der Mark. Ήταν μία πολύ ωραία αγωνιστική στιγμή, όπως τα WSBK μπορούν να χαρίσουν, με ταυτόχρονες φάσεις προσπεράσματος. Ο Rea δεν θα κατάφερνε σε αυτό τον αγώνα να παραμείνει σε φάση κυνηγιού για τους πρώτους, σε αντίθεση με τον van der Mark που αμέσως θα διεκδικούσε την θέση του πίσω από τον Gerloff και θα την έπαιρνε με τρόπο εντυπωσιακό, ακροβατώντας με την πτώση.

Το σοκ του Rea από τον Superpole φαίνεται πως κρατούσε καλά ακόμη, κι έτσι ο Rinaldi καταφέρνει να τον περάσει, με αποτέλεσμα ο Rea να πρέπει να ξανά παίξει με τον… Redding! Αυτό το τελευταίο όμως δεν θα συνέβαινε καθώς ο Redding άρχισε να κόβει ρυθμό και ο μοναχικός Sykes βρήκε παρέα. Η BMW του Sykes πέρασε εύκολα την Ducati του Redding, λίγο μετά, κάτι που δεν θα είχε γίνει αν ο Redding δεν αισθανόταν πως δεν έχει την πρόσφυση που χρειάζεται για να κυνηγήσει τον Rea και να υπερασπιστεί και την θέση του.

Μπροστά ο Rinaldi είχε απόσταση ώστε να μην κινδυνέψει από τον Rea αλλά η Ducati δεν του έκανε το χατίρι… Λευκός καπνός άρχισε να βγαίνει από την μοτοσυκλέτα του Rinaldi και αν και στην αρχή δεν ήθελε να το πάρει απόφαση, είδε την σημαία που τον έβγαζε έξω, πριν γεμίσει την πίστα λάδια.

Ο Davies έμεινε μόνος του να υπερασπίζεται την τιμή της Ducati έναντι των Yamaha που ακολουθούσαν και τα κατάφερε μία χαρά. Πήρε την πρώτη του νίκη για φέτος, μία νίκη για την οποία έχει παλέψει πολύ σε αυτούς τους τελευταίους αγώνες, προσπαθώντας να είναι συνέχεια μπροστά. Ο Rea είχε μία γνώριμη εικόνα από την… τέταρτη θέση που τερμάτισε, γιατί δεν έβλεπε κανέναν μπροστά και δεν είχε και κανέναν πίσω του! Συνήθως συμβαίνει ακριβώς έτσι, με την διαφορά πως οδηγεί τον αγώνα…

Με το παραπάνω αποτέλεσμα ο Davies ανεβαίνει τρίτος στην κούρσα του πρωταθλήματος και ο Rea συνεχίζει να χτίζει διαφορά από τον Redding, παραμένοντας πρώτος με διαφορά.

 

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
 
2
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
2.460
3
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
2.559
4
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
8.040
5
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
13.196
6
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
14.232
7
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
16.409
8
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
17.590
9
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
18.536
10
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
20.401
11
94
J. FOLGER
Yamaha YZF R1
20.451
12
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
25.414
13
87
L. ZANETTI
Ducati Panigale V4 R
31.420
14
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
51.264
15
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
3 Laps
RET
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
2 Laps
RET
53
V. DEBISE
Kawasaki ZX-10RR
5 Laps
RET
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
5 Laps
RET
97
S. CAVALIERI
Ducati Panigale V4 R
17 Laps
RET
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
 

 

Ετικέτες

Marc VDS - To 2024 στο WSBK με δική της ομάδα και αναβάτη τον Sam Lowes

Συνεργασία με την Ducati για παραχώρηση αγωνιστικών Panigale V4 R
Marc VDS
Από το

motomag

13/7/2023

H Marc VDS η οποία συμμετέχει στη Moto2 με τον Sam Lowes αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική της ιστορία, καθώς θα μεταπηδήσει στο WSBK από την νέα χρονιά, δημιουργώντας τη δική της ομάδα, συνεργαζόμενη με την Ducati η οποία θα της παρέχει τις αγωνιστικές Panigale V4 R.

Η ομάδα από το Βέλγιο η οποία έχει παρουσία στο MotoGP τα τελευταία 14 χρόνια, επέλεξε να εισέλθει στο WSBK με την δική της ομάδα σε συνεργασία με την Ducati, ενώ ο Sam Lowes θα συνεχίσει να είναι ο αναβάτης της ομάδας μεταπηδώντας από τη Moto2 στα Superbikes, καβάλα στην Panigale V4 R. Ο Lowes ο οποίος έχει πάρει 10 νίκες στην Moto2, το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο του στο WSBK με την Marc VDS, και εκεί θα αντιμετωπίσει εκτός των άλλων και τον αδερφό του Alex o οποίος αγωνίζεται για την Kawasaki Racing Team WorldSBK.

Marc VDS

Ο Marc van der Straten, ιδιοκτήτης και διευθυντής της ομάδας, δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος και έτοιμος να ξεκινήσω αυτή τη νέα περιπέτεια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη χαρά να το κάνω με τον σπουδαίο αναβάτη μας, τον Sam Lowes. Είμαι επίσης πολύ περήφανος που ξεκινάω αυτή τη νέα περιπέτεια με τη Ducati, η οποία είναι αναμφισβήτητα η μοτοσυκλέτα που πρέπει να έχει κανείς στο WorldSBK. Αυτή η ευκαιρία για επέκταση έρχεται την ιδανική στιγμή. Μετά από 14 χρόνια στο MotoGP, όπου η Marc VDS Racing Team έδειξε μεγάλες δυνατότητες, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια νέα πρόκληση. Έχουμε αγωνιστεί στις κατηγορίες Moto3, Moto2, MotoGP και MotoE και έχουμε κερδίσει τρεις τίτλους. Καθώς πρόκειται για ένα μακροχρόνιο project, θα επιδιώξουμε να προσαρμοστούμε γρήγορα, ώστε να μπορέσουμε να βρεθούμε στην πρώτη θέση το συντομότερο δυνατό. Είναι επίσης πηγή υπερηφάνειας που κάνουμε αυτό το βήμα με τον Sam Lowes, έναν σπουδαίο αναβάτη που έχει δείξει τι μπορεί να κάνει στη Moto2 και που μοιράζεται τις αξίες και την τεχνογνωσία της ομάδας μας. Τέλος, η στήριξη στην εμπειρία και την επιτυχία της Ducati ολοκληρώνει ένα πακέτο που έχει όλα τα φόντα να είναι τέλειο και συναρπαστικό!"

Ο Paolo Ciabatti, αγωνιστικός διευθυντής της Ducati Corse, πρόσθεσε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Marc VDS Racing Team στην οικογένεια της Ducati στο WSBK! Η Marc VDS είναι μία από τις πιο επαγγελματικές και επιτυχημένες δομές στη Moto2, με τρεις κατακτήσεις Παγκόσμιων Τίτλων, και η συμμετοχή της στο WSBK την επόμενη χρονιά με την άκρως ανταγωνιστική Panigale V4 R σίγουρα θα προσθέσει μεγαλύτερη αξία σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά, επίσης εκ μέρους της Ducati Corse, τον Marc van der Straten για την εμπιστοσύνη και τη δέσμευσή του σε αυτό το συναρπαστικό νέο αγωνιστικό project μαζί με την Ducati".

Marc VDS

Ο Lowes δήλωσε σχετικά με την επερχόμενη μετακίνηση του στο WSBK: "Έχω πολλά να μάθω στη νέα κατηγορία, συμπεριλαμβανομένης της μοτοσυκλέτας, των ελαστικών και κάποιων νέων πιστών. Έχω μεγάλο κίνητρο και είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την ευκαιρία. Είμαι πολύ ανοιχτόμυαλος και έτοιμος να προσαρμοστώ και να μάθω ό,τι χρειάζομαι για να είμαι ανταγωνιστικός στο WSBK. Πάντα είχα στόχο να αγωνιστώ εκεί, και μετά την κατάκτηση του τίτλου στο World Supersport το 2013 ήταν ένα φυσιολογικό βήμα. Ωστόσο επέλεξα να δοκιμάσω στο MotoGP. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που είχα μια τόσο καλή καριέρα στον θεσμό του MotoGP και την απόλαυσα πολύ. Αισθάνομαι ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πάω στο WSBK και να δοκιμάσω μια διαφορετική μοτοσυκλέτα και να μάθω πώς να οδηγώ μια superbike. Πιστεύω επίσης στον εαυτό μου και ξέρω ότι μπορώ να πετύχω καλά αποτελέσματα. Είναι προνόμιο να οδηγώ για την Marc VDS Racing Team, και το να κάνουμε μαζί αυτό το βήμα είναι ένα σπουδαίο συναίσθημα, καθώς είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνει μια δυνατή και κορυφαία ομάδα και στο WSBK. Είμαι πολύ ευγνώμων στον Marc van der Straten που με εμπιστεύτηκε για να ξεκινήσω αυτό το νέο project. Έχουμε μια σπουδαία σχέση, έχουμε πετύχει ωραία πράγματα μαζί και στοχεύουμε σε πολλά περισσότερα!"

Ετικέτες