Motul WSBK – Δεν πρόλαβε να επιστρέψει και τραυματίστηκε ξανά ο Somkiat Chantra στο Assen [Video]

Ο Ταϊλανδός αναβάτης της Honda HRC δεν αγωνίστηκε στην Ολλανδία καθώς επέστρεψε από τραυματισμό και χτύπησε εν νέου
somkiat chantra
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/4/2026

Η ατυχία του Somkiat Chantra δεν έχει τελειωμό, καθώς χτύπησε ξανά στις ελεύθερες δοκιμές του αγώνα του Assen και αποκλείστηκε από τη δράση του σαββατοκύριακου. Ο Ταϊλανδός αναβάτης είχε μόλις επιστρέψει από έναν σοβαρό τραυματισμό που είχε υποστεί κατά την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν – την πρώτη του στο WSBK με τη Honda, προερχόμενος από το MotoGP – όταν είχε σπάσει και τα δύο του χέρια.

Αν και δήλωνε πως δεν έχει επανέλθει ακόμη σε πλήρη φυσική κατάσταση όταν δοκίμασε να αγωνιστεί στον προηγούμενο αγώνα στο Portimao, κατάφερε να πάρει τον πρώτο του βαθμό τερματίζοντας 15ος στο δεύτερο σκέλος του πορτογαλικού αγώνα και συνέχιζε την αποκατάστασή του ενόψει Assen.

Το πρωί του Σαββάτου στο Assen ωστόσο, κατά τη διάρκεια του Free Practice 3 είχε μια πτώση στην αριστερή στροφή 5 που αρχικά φάνηκε μάλλον ακίνδυνη για τον ίδιο, ωστόσο η μοτοσυκλέτα του τον χτύπησε καθώς σερνόταν στην άσφαλτο. Αυτό που αρχικά έμοιαζε με ένα σύνηθες lowside από τα πολλά που βλέπουμε σε κάθε αγώνα ταχύτητας, διανθίστηκε σύντομα με αγωνία καθώς ο αναβάτης πονούσε και μπήκε ασθενοφόρο για να τον βγάλει από την πίστα.

somkiat chantra

Η διάγνωση πρέπει να έφερε ανάμικτα συναισθήματα στο γκαράζ της Honda HRC, καθώς ο αναβάτης τους απέφυγε μεν τα χειρότερα, δηλαδή να ξαναχτυπήσει στα χέρια, αλλά όχι και τον ιατρικό αποκλεισμό από τον ολλανδικό αγώνα.

Η επίσημη διάγνωση μιλά για εκχυμώσεις χαμηλά στην πλάτη και στους μηρούς, καθώς και ένα αιμάτωμα, εξαιτίας των οποίων ο γιατρός του WSBK δεν του έδωσε το πράσινο φως για να αγωνιστεί στο Assen.

Θυμίζουμε πως η εργοστασιακή ομάδα Honda HRC έχει χάσει και τους δύο αναβάτες της, Somkiat Chantra και Jake Dixon, από τραυματισμούς, τρέχοντας σε Portimao και Assen με τον Jonathan Rea στη θέση του Dixon.

Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν ο Ταϊλανδός θα είναι σε θέση να αγωνιστεί στον επερχόμενο 4ο γύρο του πρωταθλήματος στην Ουγγαρία και την πίστα Balaton Park (1-3/5).

 

 

WSBK: Jonathan Rea- "Φλερτάρω με την ιδέα του motocross, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα κλείσω το γκάζι"

Ο εξάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής WorldSBK Jonathan Rea λέει ότι πάντα φλερτάρει με την ιδέα να αγωνιστεί στο motocross
Rea MX
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/8/2025

Ο επίσης αναβάτης της Yamaha, Jack Miller, που αγωνίζεται στην ομάδα Pramac Yamaha στο MotoGP, είχε πάρει μέρος σε έναν γύρο του πρωταθλήματος Aus Pro MX στο Toowoomba το 2024, όταν ακόμη οδηγούσε για την KTM. Όμως, για τον Rea, που πριν λίγους μήνες βρέθηκε στο Desertmartin οδηγώντας μια Yamaha YZ250, ένας επίσημος αγώνας στο χώμα δεν έχει πραγματοποιηθεί ποτέ, κατά τη διάρκεια της καριέρας του στο World Superbike

Ο Βορειοϊρλανδός αναβάτης, που μεγάλωσε κάνοντας motocross πριν στραφεί στους ασφάλτινους αγώνες ταχύτητας, εξηγεί ότι, παρόλο που φλερτάρει με την ιδέα να τρέξει σε κάποιον αγώνα motocross για μια φορά, γνωρίζει ότι αυτό θα ήταν δύσκολο να γίνει αποδεκτό από την ομάδα του.

"Πάντα φλερτάρω με την ιδέα", δήλωσε ο Rea . "Αλλά, με βάση το συμβόλαιό μου και με σεβασμό προς αυτό, είναι πάντα κακή ιδέα, γιατί έχω εκείνο το κακό που όταν ο άγγελος λέει “Έχεις αγώνα την επόμενη εβδομάδα”, ο διάβολος λέει “Μπορείς να περάσεις αυτόν τον τύπο στην επόμενη στροφή...”, και θα το προσπαθήσω.

"Είναι το δεύτερο αγαπημένο μου άθλημα αλλά νομίζω ότι θα ήταν ένα δύσκολο τηλεφώνημα για να δηλώσω πως έχω τραυματιστεί”.

"Άλλο η προπόνηση, όπου μπορείς να ελέγξεις το περιβάλλον, και άλλο ο αγώνας, αν υπάρχει μια προσπέραση στον τελευταίο γύρο για τη 10η θέση, θα την κάνω!

"Πέρυσι έκανα έναν μικρό διασκεδαστικό αγώνα με τον γιο μου στο Donegal. Υπήρχαν τρεις αγώνες εκείνη τη μέρα, έτρεξα στους δύο, κέρδισα και τους δύο, και ήμουν πολύ χαρούμενος που τερμάτισα και δεν έτρεξα στον τελευταίο, ώστε να πάμε στην τοπική πιτσαρία με την οικογένεια."

Ο Rea πρόσθεσε ότι τελευταία έχει βάλει στο μάτι το Σκωτσέζικο Πρωτάθλημα Motocross.
"Το Σκωτσέζικο Πρωτάθλημα Motocross έχει χτίσει πραγματική δυναμική – εξαιρετικές πίστες, καλά προετοιμασμένες, οπότε ίσως στο μέλλον", είπε.
"Πλησιάζω στην κατηγορία των βετεράνων, οπότε ίσως στην Vets +40. Θα πρέπει να περιμένω μέχρι τότε για να το κάνω!"