Motul WSBK Donington Park 2019 FP1: Ο Sykes στην κορυφή

Εκτός δεκάδας τα Ducati
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

5/7/2019

Το Motul WSBK επέστρεψε σήμερα στην γενέτειρά του, το Donington Park, εκεί που όλα ξεκίνησαν το 1988. Τα πρώτα δοκιμαστικά ολοκληρώθηκαν και ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team), που έχει κερδίσει εννέα φορές σε αυτή τη πίστα, βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των χρονομετρήσεων. Πίσω του, ήταν ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing), ο Τούρκος που έχει εντυπωσιάσει αρκετά φέτος, ιδίως μετά την δεύτερη θέση που πήρε στο δεύτερο σκέλος του Misano, μετά την επική μάχη που έδωσε με τον Rea για τη νίκη. Τρίτος στον πίνακα των χρονομετρήσεων, ήρθε ο Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) όμως δυο λεπτά πριν την λήξη των δοκιμών είχε ένα lowsiding στη τέταρτη στροφή της πίστας, την Old Harpin, χωρίς να δείχνει ότι τραυματίστηκε. Για τον Lowes είναι ένας ξεχωριστός αγώνας, καθώς το σπίτι του πλέον απέχει μόλις οκτώ χιλιόμετρα απ’ την πίστα και θέλει να πάει για τη νίκη, μιας και αποτελεί την έδρα του (όπως και όλων των υπόλοιπων Άγγλων αναβατών του πρωταθλήματος).

O Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) ήρθε τέταρτος με τον Ολλανδό Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) να κλείνει την πεντάδα. Να θυμίσουμε πως ο Ολλανδός κατά τη διάρκεια των FP2 του Misano είχε ένα τρομακτικό highside με αποτέλεσμα να σπάσει τον δεξί του καρπό, δύο πλευρά και να πάθει διάσειση και κατά συνέπεια ήταν απρόσμενη η συμμετοχή του στον αγώνα. Λίγο πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου είπε πως το οστό του καρπού του βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση μεητ φυσική του κατάσταση να βρίσκεται στο 90% και θέλει να βάλει τα δυνατά του ώστε στον επικείμενο αγώνα να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί. Επίσης, ανέφερε πως δεν θα ξέρει σίγουρα πόσο καλά θα τα πάει μέχρι να δει τις επιδόσεις του στα δοκιμαστικά και κρίνοντας απ’ το χρόνο στην FP1, που ήταν στο 1:28,529 (1:28,195 ήταν πέρσι ο χρόνος του στο δεύτερο σκέλος, το οποίο κέρδισε κιόλας) μπορούμε να πούμε ότι έχει τα φόντα ώστε να δώσει έναν καλό αγώνα. Το θέμα όμως είναι για πόση ώρα θα μπορέσει να διατηρήσει αυτό το ρυθμό…

Έκτος βρέθηκε ο Jordi Torres (Team Pedercini Racing) μπροστά απ’ τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK). Όγδοος στον πίνακα των χρονομετρήσεων ήταν ο περσινός πρωταθλητής Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) και όπως όλοι οι αναβάτες εστίασε στις δοκιμές του να ρυθμίσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη μοτοσυκλέτα του. Ο Peter Hickman (BMW Motorrad WorldSBK Team), που αντικαθιστά τον Markus Reiterberger βρέθηκε εντός της δεκάδας, στην ένατη θέση. Η δεκάδα έκλεισε με τον Marco Melandri (GRT Yamaha WorldSBK), αφήνοντας έξω απ’ αυτή τον Ισπανό Alvaro Bautista (Aruba.IT Racing – Ducati). Ο Ισπανός αναβάτης μπορεί να βρίσκεται εκτός της δεκάδας και ίσως αυτό να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ξέρει τόσο καλά την πίστα και πως ψάχνει να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την V4 R. Ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μετά από σχεδόν δύο μήνες αποχής απ’ τους αγώνες κατάφερε να επιστρέψει στην ενεργό δράση και θα λάβει μέρος στον επικείμενο αγώνα, ενώ ήρθε τελευταίος στα δοκιμαστικά και οφείλεται τόσο στην μεγάλη αποχή του απ’ τη σέλα της V4 R όσο και στην κατάσταση της υγείας του.

 
  1. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’27.790
  2. Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) +0.377
  3. Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) +0.626
  4. Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) +0.692
  5. Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) +0.739
  6. Jordi Torres (Team Pedercini Racing) +0.790
Ετικέτες

WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο

Είχαμε γράψει πως πάει Ducati ή BMW, ένα ή δύο
WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2023

Στα βήματα του Melandri και του Van der Mark, ο Troprak Razgatlioglu πηγαίνει από την Yamaha στην BMW, έχοντας ανακοινώσει το πρωί την αποχώρησή του από την Yamaha.

Ούτε μία ημέρα δεν περίμενε για να ανακοινώσει την αλλαγή της ομάδας προφανώς θέλοντας να προλάβει την παραφιλολογία πριν διαρρεύσει προς τα έξω. Έτσι κι αλλιώς εμείς είχαμε ήδη πει πως οι μόνες πραγματικές επιλογές που είχε ο Toprak ήταν η Ducati και η BMW και προφανώς επέλεγε εκείνη με την οποία μπορεί να δείξει την δική του αξία στο μέγιστο βαθμό.

Διότι κάθε επιτυχία της BMW από εδώ και πέρα, θα είναι μία επιτυχία που θα πιστώνεται στον ίδιο απευθείας. Από την πλευρά της BMW έχουν επενδύσει δυναμικά στην κατηγορία και έχουν μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα που πηγαίνει πολύ καλά στα τοπικά και εθνικά πρωταθλήματα αλλά δεν υποστηρίζεται επικοινωνιακά από έναν παγκόσμιο τίτλο, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τον πετύχει.

Για αυτό και ο Dr. Markus Schramm, Head of BMW Motorrad, δηλώνει περήφανος που ο Toprak επέλεξε εκείνους.

Θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν και η επόμενη για τα WSBK, όπως αντίστοιχα και η φετινή.

Ετικέτες