Motul WSBK Donington Park 2019 FP1: Ο Sykes στην κορυφή

Εκτός δεκάδας τα Ducati
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

5/7/2019

Το Motul WSBK επέστρεψε σήμερα στην γενέτειρά του, το Donington Park, εκεί που όλα ξεκίνησαν το 1988. Τα πρώτα δοκιμαστικά ολοκληρώθηκαν και ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team), που έχει κερδίσει εννέα φορές σε αυτή τη πίστα, βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των χρονομετρήσεων. Πίσω του, ήταν ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing), ο Τούρκος που έχει εντυπωσιάσει αρκετά φέτος, ιδίως μετά την δεύτερη θέση που πήρε στο δεύτερο σκέλος του Misano, μετά την επική μάχη που έδωσε με τον Rea για τη νίκη. Τρίτος στον πίνακα των χρονομετρήσεων, ήρθε ο Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) όμως δυο λεπτά πριν την λήξη των δοκιμών είχε ένα lowsiding στη τέταρτη στροφή της πίστας, την Old Harpin, χωρίς να δείχνει ότι τραυματίστηκε. Για τον Lowes είναι ένας ξεχωριστός αγώνας, καθώς το σπίτι του πλέον απέχει μόλις οκτώ χιλιόμετρα απ’ την πίστα και θέλει να πάει για τη νίκη, μιας και αποτελεί την έδρα του (όπως και όλων των υπόλοιπων Άγγλων αναβατών του πρωταθλήματος).

O Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) ήρθε τέταρτος με τον Ολλανδό Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) να κλείνει την πεντάδα. Να θυμίσουμε πως ο Ολλανδός κατά τη διάρκεια των FP2 του Misano είχε ένα τρομακτικό highside με αποτέλεσμα να σπάσει τον δεξί του καρπό, δύο πλευρά και να πάθει διάσειση και κατά συνέπεια ήταν απρόσμενη η συμμετοχή του στον αγώνα. Λίγο πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου είπε πως το οστό του καρπού του βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση μεητ φυσική του κατάσταση να βρίσκεται στο 90% και θέλει να βάλει τα δυνατά του ώστε στον επικείμενο αγώνα να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί. Επίσης, ανέφερε πως δεν θα ξέρει σίγουρα πόσο καλά θα τα πάει μέχρι να δει τις επιδόσεις του στα δοκιμαστικά και κρίνοντας απ’ το χρόνο στην FP1, που ήταν στο 1:28,529 (1:28,195 ήταν πέρσι ο χρόνος του στο δεύτερο σκέλος, το οποίο κέρδισε κιόλας) μπορούμε να πούμε ότι έχει τα φόντα ώστε να δώσει έναν καλό αγώνα. Το θέμα όμως είναι για πόση ώρα θα μπορέσει να διατηρήσει αυτό το ρυθμό…

Έκτος βρέθηκε ο Jordi Torres (Team Pedercini Racing) μπροστά απ’ τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK). Όγδοος στον πίνακα των χρονομετρήσεων ήταν ο περσινός πρωταθλητής Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) και όπως όλοι οι αναβάτες εστίασε στις δοκιμές του να ρυθμίσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη μοτοσυκλέτα του. Ο Peter Hickman (BMW Motorrad WorldSBK Team), που αντικαθιστά τον Markus Reiterberger βρέθηκε εντός της δεκάδας, στην ένατη θέση. Η δεκάδα έκλεισε με τον Marco Melandri (GRT Yamaha WorldSBK), αφήνοντας έξω απ’ αυτή τον Ισπανό Alvaro Bautista (Aruba.IT Racing – Ducati). Ο Ισπανός αναβάτης μπορεί να βρίσκεται εκτός της δεκάδας και ίσως αυτό να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ξέρει τόσο καλά την πίστα και πως ψάχνει να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την V4 R. Ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μετά από σχεδόν δύο μήνες αποχής απ’ τους αγώνες κατάφερε να επιστρέψει στην ενεργό δράση και θα λάβει μέρος στον επικείμενο αγώνα, ενώ ήρθε τελευταίος στα δοκιμαστικά και οφείλεται τόσο στην μεγάλη αποχή του απ’ τη σέλα της V4 R όσο και στην κατάσταση της υγείας του.

 
  1. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’27.790
  2. Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) +0.377
  3. Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) +0.626
  4. Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) +0.692
  5. Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) +0.739
  6. Jordi Torres (Team Pedercini Racing) +0.790
Ετικέτες

Ο Alvaro Bautista θα δώσει την Πέμπτη 4 Μαΐου συνέντευξη τύπου στην πίστα της Βαρκελώνης

Αναμένεται να κάνει δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλέτας
Alvaro Bautista
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/5/2023

Ο Ισπανός Πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 4 Μαΐου στις 15:00 τοπική ώρα στην πίστα της Βαρκελώνης, γνωστοποιώντας σε όλους τι μέλλει γενέσθαι όσον αφορά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλετών.

Πολλά είναι τα σενάρια όσον αφορά το αγωνιστικό μέλλον του Alvaro Bautista. O πρωταθλητής του WSBK, όλο αυτό το διάστημα με τις δηλώσεις του έχει αφήσει πολλά υπονοούμενα σχετικά με το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη χρονιά. Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του αναβάτη της Aruba.it Racing – Ducati στο ολλανδικό Grand Prix, όπου ανέφερε ότι δεν έχει ξεκάθαρη ιδέα για το μέλλον του, ενώ την επομένη μετά από ερωτήσεις που του έγιναν σχετικά με αυτό, εξήγησε πως οι επιλογές του είναι δύο, είτε μετά το τέλος της σεζόν να αποσυρθεί από την αγωνιστική δράση για να ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια του είτε να συνεχίσει να αγωνίζεται, με την Ducati. Ωστόσο οι δηλώσεις του Ισπανού ενισχύουν το πρώτο σενάριο της απόσυρσης του, ως το πιο επικρατέστερο.

Ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) είναι ο μοναδικός εκ του “Titanic Trio” του Πρωταθλήματος που έχει υπογράψει συμβόλαιο και για το 2024, ενώ ο Toprak Razgatlioglu εμφανίζεται διχασμένος μεταξύ MotoGP και WSBK. Υπομονή μέχρι την Πέμπτη, για να δούμε τι θα γίνει με την περίπτωση του Πρωταθλητή 2022, και με τη θέση του στην εργοστασιακή Ducati.

Ετικέτες