MOTUL WSBK Donington: Σπάνιο λάθος Rea στον 2ο αγώνα – Μπροστά ο Razgatlioglu

Θα θυμάται για πάντα το Donington ο Toprak
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2021

Μπροστά στο πρωτάθλημα περνά ο Razgatlioglu, ο μεγάλος νικητής του αγγλικού γύρου του πρωταθλήματος που μετά τον σημερινό Superpole που επικράτησε ο Rea, ήταν πίσω με 23 βαθμούς. Με την πτώση του Rea κι ενώ οδηγούσε τον αγώνα, και την νίκη του Razgatlioglu, η πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος αλλάζει.

Για άλλη μία φορά ο Razgatlioglu έκανε μία φοβερή εκκίνηση και βρέθηκε δεύτερος στην πρώτη στροφή πίσω από τον Rea. Πίσω του ο Tom Syke, o Gerloff, ο Haslam και ο van der Mark. Αμέσως ο Razgatlioglu έκανε κίνηση να περάσει τον Rea που δεν πέτυχε αλλά έδειξε στον μεγάλο αναβάτη πως η Yamaha βρίσκεται στο κυνήγι του. Μαζί τους ο Sykes που έβλεπε τον Razgatlioglu με άλλο μάτι μετά την φοβερή νίκη του το Σάββατο όταν όλοι είχαν θέμα πρόσφυσης, όπως και ο ίδιος.

Ο Razgatlioglu δεν το έβαλε κάτω στο στόχο του να περάσει σε συγκεκριμένη στροφή τον Rea και έχοντας σταθερά τον πιο γρήγορο γύρο τελικά τα κατάφερε με το τρενάκι πίσω τους να ανοίγει την ψαλίδα φτάνοντας στο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς. Ο Rea απάντησε με ταχύτερο χρόνο στον πέμπτο γύρο και προσπάθησε να περάσει, χωρίς να τα καταφέρει καθώς ο Razgatlioglu καθυστέρησε το φρενάρισμα στο απόλυτο όριο μην αφήνοντας ευκαιρία. Με την Brembo να λέει πως το Donington είναι πολύ απαιτητικό στα φρένα, όποιος είναι καλός σε αυτό τον τομέα θα ξεχωρίσει εύκολα. Και ο Razgatlioglu είναι πολύ δυνατός στο φρενάρισμα.

Έτσι εξηγείται και το πρώτο λάθος του Rea στην προσπάθειά του να μείνει κολλημένος στην ρόδα της Yamaha, ετοιμάζοντας την προσπέραση αμέσως μετά και παραλίγο να συγκρουστεί χάνοντας τελικά χρόνο. Αμέσως μετά έκανε ταχύτερο γύρο και τελικά μετά από άλλον έναν κατάφερε να βρεθεί ξανά πίσω από την Yamaha με τον Razgatlioglu να κάνει το δικό του λάθος ανοίγοντας γραμμή και τον Rea να περνά μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο ανταγωνισμός των δυο τους δεν τους καθυστερούσε αλλά αντίθετα τους ωθούσε σε ταχύτερους χρόνους από την αρχή του αγώνα κι έτσι στην μέση σχεδόν είχαν φτάσει στα τρία δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Gerloff που τώρα είχε τον Sykes πίσω του. Τότε ήταν που έπεσε και ο Rea, με ένα λάθος που μπορεί να γίνει από όλους όταν είναι στο όριο, ανεξάρτητα από το πόσοι κορυφαίοι οδηγοί είναι. Σηκώθηκε στην 20η πλέον θέση αλλά με την πτώση του ο Razgatlioglu έμενε πλέον μόνος του εμπρός με κενό ασφαλείας από τον δεύτερο. Αντίστοιχα ο Rea ήταν τόσο πίσω από τον προ-τελευταίο που μόνο με πτώση κάποιου μπροστά θα ανέβαινε θέση.

Αυτή την φορά ο Razgatlioglu δεν έμεινε από καύσιμα μόλις πήρε την νίκη και με τον Gerloff στην δεύτερη θέση η Yamaha έκανε το 1-2.

Ο Redding με την τέταρτη θέση μπορεί να είναι πλέον τρίτος στο πρωτάθλημα αλλά η προσδοκία για αυτόν είναι να πρωταγωνιστεί, πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Σήμερα μάλιστα η μπόρα που έπεσε καθώς έβγαιναν οι αναβάτες στην πίστα μπορεί να μην κράτησε τόσο, ώστε να μην προλάβει να στεγνώσει με 35 βαθμούς που είχε το Donigton, αλλά ήταν αρκετή για να ρίξει το ηθικό την κρίσιμη στιγμή.

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

2. Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +2.243s

3. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) +4.522s

4. Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) +5.151s

5. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) +13.315s

6. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +14.444s

 

 

Ο Jules Danilo στα WorldSSP

Μετά από μια δύσκολη χρονιά!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/12/2018

Ο Jules Danilo ξεκίνησε την καριέρα του συμμετέχοντας για πρώτη φορά στη Moto3, αντικαθιστώντας τον τραυματισμένο Danny Webb το 2013. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να μπει ενεργά στο πρωτάθλημα με την Ambrogio Racing, έχοντας για team mate τον Brand Binder, ενώ το 2015 υπέγραψε με την Ongetta-Rivacold όπου παρέμεινε μαζί της για τρία χρόνια. Στο περσινό πρωτάθλημα συμμετείχε για πρώτη φορά στη Moto2 με την Nashi Argan SAG, έχοντας αποκτήσει αρκετή εμπειρία απ’ την μικρότερη κατηγορία, ενώ από του χρόνου κάνει στροφή στην καριέρα του. Ειδικότερα, ο 23χρονος αναβάτης υπέγραψε συμβόλαιο με την CIA Landlord Insurance Honda και θα αγωνίζεται με την CBR600RR στα WorldSSP. Έτσι, μετά από μια δύσκολη αγωνιστική χρονιά ο Γάλλος είναι έτοιμος για νέες προκλήσεις και σε δηλώσεις του ανέφερε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα γίνω μέλος της CIA Landlord Insurance Honda του χρόνου. Η ομάδα έχει πολυετή εμπειρία στους αγώνες και πάντοτε είχε καλά αποτελέσματα και είμαι χαρούμενος που θα είμαι μέλος της. Είμαι σίγουρος πως με τον team mate μου, Simon, μοιραζόμαστε τις ίδιες φιλοδοξίες και θέλουμε να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης. Μετά από μια δύσκολη σεζόν στη Moto2 είναι σημαντικό για μένα να κάνω μια νέα αρχή μέσω αυτή της ευκαιρίας”. Εν όψει του χειμερινού διαλλείματος απ’ τους αγώνες αναφέρθηκε στα σχέδια του λέγοντας: “Ο χειμώνας θα είναι μικρότερος απ’ ότι συνήθως, έτσι θα προπονηθώ όσο πιο σκληρά μπορώ ώστε να είμαι όσο το δυνατόν σε καλύτερη φόρμα και έτοιμος για τον αγώνα του Phillip Island. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν ώστε να πραγματοποιηθεί η μετάβασή μου και ανυπομονώ για την ερχόμενη χρονιά”.