MOTUL WSBK Donington: Σπάνιο λάθος Rea στον 2ο αγώνα – Μπροστά ο Razgatlioglu

Θα θυμάται για πάντα το Donington ο Toprak
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2021

Μπροστά στο πρωτάθλημα περνά ο Razgatlioglu, ο μεγάλος νικητής του αγγλικού γύρου του πρωταθλήματος που μετά τον σημερινό Superpole που επικράτησε ο Rea, ήταν πίσω με 23 βαθμούς. Με την πτώση του Rea κι ενώ οδηγούσε τον αγώνα, και την νίκη του Razgatlioglu, η πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος αλλάζει.

Για άλλη μία φορά ο Razgatlioglu έκανε μία φοβερή εκκίνηση και βρέθηκε δεύτερος στην πρώτη στροφή πίσω από τον Rea. Πίσω του ο Tom Syke, o Gerloff, ο Haslam και ο van der Mark. Αμέσως ο Razgatlioglu έκανε κίνηση να περάσει τον Rea που δεν πέτυχε αλλά έδειξε στον μεγάλο αναβάτη πως η Yamaha βρίσκεται στο κυνήγι του. Μαζί τους ο Sykes που έβλεπε τον Razgatlioglu με άλλο μάτι μετά την φοβερή νίκη του το Σάββατο όταν όλοι είχαν θέμα πρόσφυσης, όπως και ο ίδιος.

Ο Razgatlioglu δεν το έβαλε κάτω στο στόχο του να περάσει σε συγκεκριμένη στροφή τον Rea και έχοντας σταθερά τον πιο γρήγορο γύρο τελικά τα κατάφερε με το τρενάκι πίσω τους να ανοίγει την ψαλίδα φτάνοντας στο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς. Ο Rea απάντησε με ταχύτερο χρόνο στον πέμπτο γύρο και προσπάθησε να περάσει, χωρίς να τα καταφέρει καθώς ο Razgatlioglu καθυστέρησε το φρενάρισμα στο απόλυτο όριο μην αφήνοντας ευκαιρία. Με την Brembo να λέει πως το Donington είναι πολύ απαιτητικό στα φρένα, όποιος είναι καλός σε αυτό τον τομέα θα ξεχωρίσει εύκολα. Και ο Razgatlioglu είναι πολύ δυνατός στο φρενάρισμα.

Έτσι εξηγείται και το πρώτο λάθος του Rea στην προσπάθειά του να μείνει κολλημένος στην ρόδα της Yamaha, ετοιμάζοντας την προσπέραση αμέσως μετά και παραλίγο να συγκρουστεί χάνοντας τελικά χρόνο. Αμέσως μετά έκανε ταχύτερο γύρο και τελικά μετά από άλλον έναν κατάφερε να βρεθεί ξανά πίσω από την Yamaha με τον Razgatlioglu να κάνει το δικό του λάθος ανοίγοντας γραμμή και τον Rea να περνά μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο ανταγωνισμός των δυο τους δεν τους καθυστερούσε αλλά αντίθετα τους ωθούσε σε ταχύτερους χρόνους από την αρχή του αγώνα κι έτσι στην μέση σχεδόν είχαν φτάσει στα τρία δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Gerloff που τώρα είχε τον Sykes πίσω του. Τότε ήταν που έπεσε και ο Rea, με ένα λάθος που μπορεί να γίνει από όλους όταν είναι στο όριο, ανεξάρτητα από το πόσοι κορυφαίοι οδηγοί είναι. Σηκώθηκε στην 20η πλέον θέση αλλά με την πτώση του ο Razgatlioglu έμενε πλέον μόνος του εμπρός με κενό ασφαλείας από τον δεύτερο. Αντίστοιχα ο Rea ήταν τόσο πίσω από τον προ-τελευταίο που μόνο με πτώση κάποιου μπροστά θα ανέβαινε θέση.

Αυτή την φορά ο Razgatlioglu δεν έμεινε από καύσιμα μόλις πήρε την νίκη και με τον Gerloff στην δεύτερη θέση η Yamaha έκανε το 1-2.

Ο Redding με την τέταρτη θέση μπορεί να είναι πλέον τρίτος στο πρωτάθλημα αλλά η προσδοκία για αυτόν είναι να πρωταγωνιστεί, πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Σήμερα μάλιστα η μπόρα που έπεσε καθώς έβγαιναν οι αναβάτες στην πίστα μπορεί να μην κράτησε τόσο, ώστε να μην προλάβει να στεγνώσει με 35 βαθμούς που είχε το Donigton, αλλά ήταν αρκετή για να ρίξει το ηθικό την κρίσιμη στιγμή.

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

2. Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +2.243s

3. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) +4.522s

4. Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) +5.151s

5. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) +13.315s

6. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +14.444s

 

 

Επιστροφή Jordi Torres στα WorldSBK

Με νέα ομάδα και μοτοσυκλέτα!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/12/2018

Μετά την βραχυπρόθεσμη θητεία του στα MotoGP για την αντικατάσταση του τραυματισμένου Tito Rabat, ο Jordi Torres επιστρέφει στα WorldSBK δριμύτερος. Ο Ισπανός αναβάτης απ’ την αρχή της καριέρας του στην κατηγορία των WorldSBK, τραβούσε τα βλέμματα με τις επιδόσεις του. Φέτος αγωνιζόταν με την MV Agusta, ενώ την προηγούμενη διετία χρησιμοποιούσε την S1000RR της BMW. Το 2015που ήταν η παρθενική του συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα- αγωνίστηκε με την RSV4 RF της Aprilia, έχοντας για team mate τον Leon Haslam, ενώ κατάφερε να πάρει και την πρώτη του νίκη στον τελευταίο αγώνα, έχοντας ανεβεί αρκετές φορές στο βάθρο. Φέτος οι δύο αναβάτες ξανασυναντιούνται και θα χρησιμοποιούν τις ίδιες μοτοσυκλέτες, όμως πλέον θα είναι αντίπαλοι. Συγκεκριμένα ο Torres θα τρέχει με τα χρώματα της Pedercini Racing, χρησιμοποιώντας την ZX-10RR, ενώ ο Leon με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki. Σε δηλώσεις του εξέφρασε την ανυπομονησία του αναφέροντας: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρήκα μια ιστορική ομάδα του πρωταθλήματος που χρησιμοποιεί μια αποδεδειγμένα νικηφόρα μοτοσυκλέτα. Η Kawasaki είναι η κατάλληλη μοτοσυκλέτα για το πρωτάθλημα των WorldSBK και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω και να αναδείξω όλες τις δυνατότητες που προσφέρει στην πίστα. Πιστεύω πως εγώ και η ομάδα θα μείνουμε πολύ ευχαριστημένοι. Θα ήθελα ειδικά, να ευχαριστήσω τον Lucio Pedercini που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ. Εμπιστεύομαι την ομάδα και γνωρίζω πως έχει την εμπειρία να με εφοδιάσει κατάλληλα ώστε να αναδείξω τις προοπτικές μου. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος της ομάδας και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε.” Απ’ την μεριά του, ο Team Manager Lucio Pedercini εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τον ερχομό του Ισπανού αναβάτη, αναφέροντας: “Είμαι πολύ ικανοποιημένος με ό,τι γίνεται στην ομάδα μετά από μια δύσκολη σεζόν και είμαι σίγουρος ότι έχουμε έναν τόσο ικανό αναβάτη όσο και μοτοσυκλέτα. Με τον Jordi θα είμαστε σίγουρα ανταγωνιστικοί και πάντα έτοιμοι να μπούμε στην δεκάδα. Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να προσκαλέσω όλους τους φίλους μας στην Motorbike Expo της Verona τον Ιανουάριο, όπου θα παρουσιαστεί όλη η ομάδα και το πρόγραμμα του 2019 και επίσης να ευχαριστήσω τον Jordi που θα μείνει μαζί μας για το 2019.”

Ετικέτες