Motul WSBK: H HONDA HRC περιμένει την επιστροφή των Dixon και Chantra

Θετικά μηνύματα από την αποθεραπεία των δύο rookies της ιαπωνικής ομάδας μετά τους τραυματισμούς τους μεταξύ των σεζόν 2025 και 2026
HRC Recovery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/2/2026

Μετά από τα ατυχήματα τους πριν καν αρχίσει η σεζόν του WorldSBK, οι Jake Dixon και Somkiat Chantra δείχνουν σημάδια προόδου στην αποθεραπεία τους, με στόχο την επιστροφή στη δράση στα τέλη Μαρτίου.

Η σεζόν του Superbike World Championship δεν ξεκίνησε ιδανικά για τη Honda HRC, καθώς και οι δύο νέοι αναβάτες της ομάδας τέθηκαν εκτός μάχης πριν από τον πρώτο γύρο στο Phillip Island.

Ο Jake Dixon ετοιμαζόταν για το ντεμπούτο του στην κατηγορία, έχοντας ήδη κληθεί να προσαρμοστεί σε αλλαγές της τελευταίας στιγμής, καθώς ο ομοσταυλός του ήταν τραυματίας και τη θέση του πήρε ο δοκιμαστής Tetsuta Nagashima. Ωστόσο, τα πράγματα πήραν ακόμη χειρότερη τροπή όταν ο Dixon έπεσε στη στροφή 11 του Phillip Island κατά τη διάρκεια του FP1 της δεύτερης ημέρας των επίσημων δοκιμών στην Αυστραλία.

Tetsuta Nagashima

Μεταφέρθηκε άμεσα στο ιατρικό κέντρο, όπου διαγνώστηκε με κάταγμα στον αριστερό καρπό και κάκωση στον αγκώνα. Ο αναβάτης με το #96 υποβλήθηκε επιτυχώς σε χειρουργική επέμβαση στη Μελβούρνη και αναμένεται να επιστρέψει στην Ευρώπη για να ξεκινήσει φυσικοθεραπείες.

Σε βίντεο που ανάρτησε στα social media στις 26 Φεβρουαρίου, εμφανίστηκε αισιόδοξος, περπατώντας στη Μελβούρνη και δίνοντας ενημέρωση για την κατάστασή του:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jake Dixon (@jakedixonracing)

"Είμαι ακόμη στη Μελβούρνη, έκανα εδώ την επέμβαση. Θα μπορούσα να περιμένω να επιστρέψω στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά αυτό θα σήμαινε καθυστέρηση. Οι γιατροί μου κι εγώ αποφασίσαμε ότι έπρεπε να γίνει άμεσα. Πηγαίνουν όλα καλά, αν και έχω αρκετό πόνο. Δεν μπορώ να κάνω προπόνηση, οπότε το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να περπατάω. Τις τελευταίες μέρες περπατάω περίπου 20 χιλιόμετρα την ημέρα. Προσπαθώ να παραμένω θετικός. Την επόμενη εβδομάδα επιστρέφω στην Ευρώπη για νέες εξετάσεις και μετά θέλω να πάω στην Ανδόρα για να ξεκινήσω αποκατάσταση. Οι πρώτες δύο εβδομάδες είναι καθοριστικές για την επούλωση και για να αποφευχθεί μόλυνση. Είναι απλώς ένα μικρό εμπόδιο. Θα επιστρέψω πιο δυνατός. Έχω ακόμη νίκες να πάρω στο WorldSBK και θα χρειαστεί κάτι πολύ περισσότερο για να με ρίξει".

Chantra

Από την πλευρά του, ο Somkiat Chantra τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια προπόνησης στη Μαλαισία, οδηγώντας μια στάνταρ Honda CBR1000RR-R Fireblade. Υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στις 17 Ιανουαρίου, όμως δεν είχε αναρρώσει πλήρως εγκαίρως για τον πρώτο γύρο της Αυστραλίας

Ο Chantra στοχεύει πλέον στην επιστροφή του για τον Γύρο της Πορτογαλίας, που ξεκινά στις 27 Μαρτίου, και ήδη δημοσιεύτηκε φωτογραφία του από την ομάδα όπου προπονείται ξανά με μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Το δίδυμο της Honda HRC ελπίζει να είναι σε πλήρη αγωνιστική ετοιμότητα για την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου στην Πορτογαλία, με την ιαπωνική ομάδα να αναμένει την επιστροφή τους ώστε να αρχίσει ουσιαστικά τη σεζόν της.

 

Motul WSBK: Επίσημα τέλος το Phillip Island – Σε νέα πίστα στην Αυστραλία από το 2028

Το γνωρίζαμε από τον Φεβρουάριο, τώρα είναι πλέον επίσημο
the bend
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

19/6/2026

Τα άσχημα μαντάτα για την ιστορική πίστα της Αυστραλίας, Phillip Island, συνεχίζονται. Μετά την απώλεια του MotoGP, που επισημοποιήθηκε τον Φλεβάρη, κυκλοφορούσαν πολλές φήμες περί αντικατάστασης της πίστας και στο καλεντάρι του WSBK, χωρίς ωστόσο να έχει οριστικοποιηθεί κάτι σχετικό.

Αυτό συνέβη σήμερα, Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες εκδόθηκε επίσημη ανακοίνωση από τους διοργανωτές του WSBK. Σύμφωνα με αυτή, “το Motul FIM Superbike World Championship θα ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην Αυστραλία από το 2028, με την πίστα The Bend να φιλοξενεί τον αυστραλιανό γύρο με πολυετή συμφωνία. Χτισμένο στη νότια Αυστραλία, το Shell V-Power Motorsport Park at The Bend θα ενταχθεί στο ημερολόγιο του WSBK από την 41η χρονιά του πρωταθλήματος και εφεξής.”

Το WSBK απλώς επιβεβαιώνει σήμερα αυτό που ήδη γνωρίζαμε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η αποχώρηση του MotoGP, πρωτάθλημα που μοιράζεται τους ίδιους διοργανωτές με το WSBK, οπότε εύλογα τα όποια προβλήματα έβλεπαν στο Phillip Island θα αφορούσαν και τους δύο αγωνιστικούς θεσμούς.

Ως γνωστόν, το MotoGP οδεύει προς μια νέα πίστα σε δημόσιους δρόμους (street circuit) που θα στηθεί στην Αδελαΐδα, ενώ στο μεσοδιάστημα θα χρησιμοποιήσει την πίστα The Bend, την ίδια στην οποία μετακομίζει τώρα και το WSBK.

Ο αγώνας του Phillip Island την επόμενη χρονιά (2027) θα είναι ο τελευταίος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes.

Ετικέτες