MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”

WSBK: Jonathan Rea- "Φλερτάρω με την ιδέα του motocross, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα κλείσω το γκάζι"

Ο εξάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής WorldSBK Jonathan Rea λέει ότι πάντα φλερτάρει με την ιδέα να αγωνιστεί στο motocross
Rea MX
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/8/2025

Ο επίσης αναβάτης της Yamaha, Jack Miller, που αγωνίζεται στην ομάδα Pramac Yamaha στο MotoGP, είχε πάρει μέρος σε έναν γύρο του πρωταθλήματος Aus Pro MX στο Toowoomba το 2024, όταν ακόμη οδηγούσε για την KTM. Όμως, για τον Rea, που πριν λίγους μήνες βρέθηκε στο Desertmartin οδηγώντας μια Yamaha YZ250, ένας επίσημος αγώνας στο χώμα δεν έχει πραγματοποιηθεί ποτέ, κατά τη διάρκεια της καριέρας του στο World Superbike

Ο Βορειοϊρλανδός αναβάτης, που μεγάλωσε κάνοντας motocross πριν στραφεί στους ασφάλτινους αγώνες ταχύτητας, εξηγεί ότι, παρόλο που φλερτάρει με την ιδέα να τρέξει σε κάποιον αγώνα motocross για μια φορά, γνωρίζει ότι αυτό θα ήταν δύσκολο να γίνει αποδεκτό από την ομάδα του.

"Πάντα φλερτάρω με την ιδέα", δήλωσε ο Rea . "Αλλά, με βάση το συμβόλαιό μου και με σεβασμό προς αυτό, είναι πάντα κακή ιδέα, γιατί έχω εκείνο το κακό που όταν ο άγγελος λέει “Έχεις αγώνα την επόμενη εβδομάδα”, ο διάβολος λέει “Μπορείς να περάσεις αυτόν τον τύπο στην επόμενη στροφή...”, και θα το προσπαθήσω.

"Είναι το δεύτερο αγαπημένο μου άθλημα αλλά νομίζω ότι θα ήταν ένα δύσκολο τηλεφώνημα για να δηλώσω πως έχω τραυματιστεί”.

"Άλλο η προπόνηση, όπου μπορείς να ελέγξεις το περιβάλλον, και άλλο ο αγώνας, αν υπάρχει μια προσπέραση στον τελευταίο γύρο για τη 10η θέση, θα την κάνω!

"Πέρυσι έκανα έναν μικρό διασκεδαστικό αγώνα με τον γιο μου στο Donegal. Υπήρχαν τρεις αγώνες εκείνη τη μέρα, έτρεξα στους δύο, κέρδισα και τους δύο, και ήμουν πολύ χαρούμενος που τερμάτισα και δεν έτρεξα στον τελευταίο, ώστε να πάμε στην τοπική πιτσαρία με την οικογένεια."

Ο Rea πρόσθεσε ότι τελευταία έχει βάλει στο μάτι το Σκωτσέζικο Πρωτάθλημα Motocross.
"Το Σκωτσέζικο Πρωτάθλημα Motocross έχει χτίσει πραγματική δυναμική – εξαιρετικές πίστες, καλά προετοιμασμένες, οπότε ίσως στο μέλλον", είπε.
"Πλησιάζω στην κατηγορία των βετεράνων, οπότε ίσως στην Vets +40. Θα πρέπει να περιμένω μέχρι τότε για να το κάνω!"