Motul WSBK: Με δύο δορυφορικές ομάδες η BMW

Αυξάνει τις μοτοσυκλέτες της στο grid
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/11/2020

Το πλήθος των μοτοσυκλετών BMW στην σχάρα εκκίνησης των Motul WSBK της επόμενη σεζόν θα είναι μεγαλύτερο, καθώς δύο δορυφορικές ομάδες θα συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, μαζί φυσικά με την εργοστασιακή BMW Motorrad WorldSBK Team. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο Shaun Muir ο Υπεύθυνος της εργοστασιακής ομάδας, είχε πει δημόσια πως υπήρχαν τρεις υποψήφιες ομάδες γι' αυτό το ρόλο και τώρα πλέον κατέληξαν στην τελική τους επιλογή. Οι δύο αυτές ομάδες είναι η ιταλική RC Squadra Corse και η Bonovo Action από την Γερμανία.

Η RC Squadra Corse θα έχει ως αναβάτη τον Ιρλανδό Eugene Laverty, ο οποίος την φετινή σεζόν ήταν αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας, ενώ θα συνδυάζει και τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης της BMW. Η Bonovo Action θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με τον Γερμανό Jonas Folger. Και οι δύο ομάδες θα είναι σε στενή συνεργασία τόσο με το εργοστάσιο, όσο και με την BMW Motorrad WorldSBK Team.

"Η συνεργασία μας με δορυφορικές ομάδες, αντιπροσωπεύει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την εξέλιξή μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα", δήλωσε ο επικεφαλής της BMW Motorrad, Markus Schramm. "Είναι υπέροχο το ότι θα έχουμε άλλες δύο M1000RR στην πίστα, μαζί με τις δύο εργοστασιακές μας μοτοσυκλέτες των Tom Sykes και Michael van der Mark. Η Bonovo Action είναι η πρώτη γερμανική ομάδα που θα συμμετέχει στον θεσμό με Βαυαρό αναβάτη πάνω σε μία μοτοσυκλέτα από την Βαυαρία. Είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος που ο Laverty θα παραμείνει ως μέλος της ευρύτερης οικογένειας της BMW, παρέχοντας το ταλέντο και την εμπειρία του στην RC Squadra Corse."

Στις δηλώσεις του ο Διευθυντής Αγωνιστικού Τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, είπε πως οι δύο δορυφορικές ομάδες θα έχουν στενή επικοινωνία με την εργοστασιακή ομάδα, έτσι ώστε να συγκεντρώνονται ακόμη περισσότερα δεδομένα, ενώ σε επίπεδο αναβατών και οι δύο ομάδες είναι πάρα πολύ δυνατές.

Η RC Squadra Corse, με ιδιοκτήτη τον Roberto Colombo, θα συμμετέχει με το 2021 με νέο όνομα, αλλά έχει μακρόχρονη παρουσία στα paddock των WSBK. Η ομάδα συμμετέχει στο πρωτάθλημα από το 2016, ενώ το 2020 είχε παρουσία και στο WSS. Ο 34 ετών Eugene Laverty είναι από τους πιο έμπειρους αναβάτες και η φετινή χρονιά ήταν η πρώτη του σεζόν ως αναβάτης της BMW. Ο Ιρλανδός είχε επίσης συμμετοχή από την αρχή στην εξέλιξη του Μ1000RR.

Η Buono Action είναι ιδιοκτησίας Jürgen Röder με team manager τον Michael Galinski. Το 2020 ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στο International German Motorcycle Championship IDM με αναβάτη τον Jonas Folger. Ο γερμανός κέρδισε και τους οκτώ αγώνες του θεσμού, ενώ η διεθνής του καριέρα ξεκίνησε το 2008. Έχει αγωνιστεί σε όλες τις κατηγορίες των GP, στα 125cc (και όταν έγινε Moto3), στη Moto2 αλλά και στα MotoGP.

WSBK: Ο Scott Redding στην ARUBA.IT Racing – Ducati

Με συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

29/8/2019

Η ανακοίνωση ότι η ιταλική ομάδα ARUBA.IT Racing – Ducati έκλεισε συμβόλαιο με τον Scott Redding για μια σεζόν, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Πριν από λίγες εβδομάδες ο Alvaro Bautista, που φέτος έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και σημείωσε ένα εκπληκτικό σερί 11 νικών, είχε ανακοινώσει πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Ducati αλλά πως από το 2020 θα είναι με την εργοστασιακή ομάδα της Honda. Έτσι, πέραν απ’ την μια μοτοσυκλέτα της ARUBA.IT που έμεινε χωρίς αναβάτη, δημιουργήθηκαν και οι φήμες πως η Honda θα παρουσιάσει μια νέα Superbike για το 2020 αντίστοιχης τεχνολογίας με αυτής της Panigale V4 R, όπως είπαν οι άνθρωποι της Honda στον Bautista.

Πίσω στο paddock της ARUBA.IT, ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ducati, Paolo Ciabatti είχε ήδη αναφέρει πολλούς πιθανούς αντικαταστάτες του Bautista, όμως τόνισε πως ο Scott Redding ήταν ο νούμερο ένα στη λίστα του. Βέβαια, δεν ήταν τυχαία η προτίμηση του Κ. Ciabatti καθώς όσο εντυπωσίασε ο Bautista στο Motul WSBK με τις επιδόσεις του άλλο τόσο εντυπωσίασε και ο Scott Redding στο BSB με τις επιτυχίες του, αφού μέχρι πρότινος ηγούνταν της βαθμολογίας, ενώ τώρα είναι δεύτερος με μικρή διαφορά. Επίσης, ο Redding χρησιμοποιεί και αυτός την V4 R με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να εξοικειωθεί και για αυτούς του λόγους αποτελούσε την κορυφαία επιλογή για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Όσον αφορά τον Chaz Davies, θα παραμείνει στην ομάδα καθώς το συμβόλαιο που υπέγραψε πέρσι είχε διετή διάρκεια.

Η καριέρα του Scott Redding ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια το 2006, στο ισπανικό πρωτάθλημα και ο 26 χρόνος αναβάτης γεύτηκε γρήγορα τη γλύκα της επιτυχίας. Μετά από δύο χρόνια, το 2008, έκανε το ντεμπούτο του στη μικρότερη κατηγορία των MotoGP, την 125 και τερμάτισε πρώτος αποτελώντας τον νεαρότερο νικητή όταν ήταν μόλις 15 ετών. Έπειτα, το 2010 ανέβηκε στη Moto2, όπου παρέμεινε για τέσσερις σεζόν, μέχρι να κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία το 2014, απ’ την οποία αποχώρησε το 2018, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομά του με τον εκρηκτικό του χαρακτήρα και τις αστείες του στιγμές, όπως όταν είχε βγάλει άθελά του τον ώμο του Marquez με τον οποίο είναι πολύ καλή φίλοι, ή έχοντας κάνει αρκετές ατασθαλίες έξω απ’ την πίστα… Πέρα από αυτό όμως, η πολυετή εμπειρία του στους αγώνες θα συνδράμει ενεργά στην εξέλιξη της V4 R και αναμένεται να διαδραματήσει αρκετές μάχες για την κορυφαία θέση.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα γίνω μέλος της ARUBA.IT Racing – Ducati.” Είπε ο Redding συμπληρώνοντας: “Ήταν κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό επειδή θα μπορέσω να συνεργαστώ με μια ομάδα που έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο και αυτό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα. Προφανώς τώρα, πρέπει να παραμείνω απόλυτα αφοσιωμένος στο BSB πρωτάθλημα επειδή θέλω να κατακτήσω τον τίτλο με την Be Wiser Ducati πριν επιστρέψω πάλι σε ένα πρωτάθλημα παγκόσμιου βεληνεκούς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθήσαν να πραγματοποιήσω το όνειρό μου και ανυπομονώ να οδηγήσω την εργοστασιακή Panigale V4 R στο Motul WSBK.”

Ετικέτες