MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Παρουσίαση της GRT Yamaha 2019

Στη Verona τα αποκαλυπτήρια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/1/2019

Στη Motor Bike Expo στην Verona, εκεί που το MOTO βρισκόταν ως ο μοναδικός εκπρόσωπος της ελληνικού Τύπου, μεταφέροντας σε σας τις πιο εντυπωσιακές custom μοτοσυκλέτες της έκθεσης όπως το μπεμβεδοκατέμ καθώς και το Street tracker της Boldimoto, έγινε η παρουσίαση των μοτοσυκλετών της GRT Yamaha WorldSBK ομάδας για φέτος. Μια κίνηση προσεκτικά μελετημένη, καθώς η έκθεση μαζεύει πλήθος κόσμου κάθε χρόνο (πέρσι συγκέντρωσε 167.000 επισκέπτες), ενώ οι Ιταλοί –παραδοσιακά- έχουν μεγάλη αγάπη για τους αγώνες μοτοσυκλέτας λόγω της ιστορίας τους σ' αυτούς. Στις R1-M που αποκαλύφθηκαν, το κλασικό μπλε της Yamaha κυριαρχεί ως επί το πλείστον στο μεγαλύτερο μέρος τους, ενώ η πιο εξόφθαλμη διαφορά είναι πως το μπροστινό φτερό είναι γκρι ματ, παραπέμποντας στα χρώματα της Fiat Abarth που η Yamaha έχει συνεργαστεί αρκετές φορές μαζί της στο παρελθόν.

Εκεί βρίσκονταν και οι αναβάτες της ομάδας με τον Marco Melandri να δηλώνει: “Είμαι ενθουσιασμένος, είναι λες και πάω πρώτη μέρα στο σχολείο. Το 2011 που έκανα το ντεμπούτο μου με την Yamaha ήταν μια εξαιρετική χρονιά. Βρήκα το κατάλληλο περιβάλλον για μένα και η R1 ταιριάζει στο οδηγικό μου στιλ. Επέστρεψα την κατάλληλη στιγμή και έχω μεγάλη επιθυμία να κάνω πολλά για την ομάδα και η Yamaha θα μας υποστηρίξει κατάλληλα.” Ο Andrea Dosoli διευθυντής της ομάδας και υπεύθυνος για τον διπλασιασμό των μοτοσυκλετών της Yamaha στη μεγάλη κατηγορία των WSBK ήταν παρόν και σε δηλώσεις του αναφέρε τα εξής: “Το να διπλασιάσουμε τις μοτοσυκλέτες της Yamaha στο πρωτάθλημα είναι μια μεγάλη δέσμευση και παράλληλα μια ευκαιρία που φανερώνει την επιθυμία μας να αναπτυχθούμε. Είναι μια θεμελιώδης στρατηγική και πρέπει να υποστηριχτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ομάδα θα έχει όλη την απαραίτητη υποστήριξη που χρειάζεται ώστε οι αναβάτες της να είναι στην κορυφή.”

Σήμερα η ομάδα βρίσκεται στην Jerez για ένα διήμερο δοκιμών, ώστε οι αναβάτες να προετοιμάσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις μοτοσυκλέτες τους και να εξοικειωθούν μαζί τους.

Ετικέτες