MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Οι πρώτες δηλώσεις για την Ducati Panigale V4 R

Διψασμένοι για τον τίτλο
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

22/1/2019

Η ανυπομονησία μεγαλώνει όσο πλησιάζουμε στην έναρξη του φετινού πρωταθλήματος WorldSBK καθώς η νέα Panigale V4 R θα κάνει το ντεμπούτο της και οι αναβάτες της υπόσχονται πολλές μάχες και θέαμα. Στην V4 R, η Ducati έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες της στο να καταφέρει να διακόψει την τετραετή –μέχρι στιγμής- κυριαρχία του Jonathan Rea και της Kawasaki, μαζί με τη βοήθεια του Chaz Davies (εδώ μπορείτε να δείτε και την πρόσφατη συνέντευξή του σχετικά με τη V4 R) αλλά και του Alvaro Bautista με την εμπειρία του απ’ τα MotoGP.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των GP19 που έγινε στην Ελβετία, τόσο ο Claudio Domenicali όσο και ο Gigi Dall’Igna αλλά και ο Michele Pirro, αναφέρθηκαν στην μοτοσυκλέτα που θα τρέξει στα Superbike, καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την GP19. Ο Domenicali στις δηλώσεις του ανέφερε: “Οι δυνατότητες της V4 R είναι πάρα πολλές, αλλά οι ανταγωνιστές είναι επίσης πολύ δυνατοί. Φέτος τα πράγματα θα είναι δύσκολα, αλλά έχουμε δύο πολύ εξαιρετικούς αναβάτες κι έτσι θα ευχαριστηθούμε τους αγώνες.” Κάτι που φρόντισε να αποδείξει ο Bautista και στις δοκιμές που έγιναν στην Jerez τον περασμένο Νοέμβριο καθώς βρισκόταν πολύ κοντά στον Rea, πριν σημειώσει την πρώτη του πτώση. Ο Dall’Igna τόνισε πως έχουν πολύ δουλειά μπροστά τους, ελάχιστο χρόνο και πως οι επόμενες δοκιμές είναι πολύ σημαντικές για την ομάδα, ενώ είπε: “Πέρσι ήρθαμε δεύτεροι, αλλά θέλουμε να κάνουμε κάτι περισσότερο.” Δηλώσεις ιδιαίτερα βαρύγδουπες για το ότι η Ducati στοχεύει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, την ώρα που πέρσι όντως είχε έρθει δεύτερη με τον Chaz Davies…έχοντας ένα μικρό κενό σχεδόν 200 βαθμών (189 για την ακρίβεια) απ’ τον Rea. Ο Michele Pirro που ασχολήθηκε με την εξέλιξη της V4 R, δήλωσε: “Πρόκειται για μια νέα εποχή στο πρωτάθλημα για την Ducati και είμαι σίγουρος πως η νέα μοτοσυκλέτα θα μπορεί να ανταγωνιστεί τις μοτοσυκλέτες της Kawasaki στην πρώτη γραμμή.”
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει ακριβώς ένα μήνα με τον πρώτο αγώνα να ξεκινά στην Αυστραλία. Οι δηλώσεις της Ducati ήταν αρκετά ηχηρές και δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες σε ό,τι αφορά την κατάκτηση του τίτλου απ’ την πρώτη κιόλας χρονιά που θα χρησιμοποιήσουν την V4 R, όμως ο ερχομός της αλλά και οι αναβάτες της ομάδας ίσως δώσουν το ενδιαφέρον που λείπει απ’ τον πρωτάθλημα.

Ετικέτες