MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Επιστροφή Jordi Torres στα WorldSBK

Με νέα ομάδα και μοτοσυκλέτα!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/12/2018

Μετά την βραχυπρόθεσμη θητεία του στα MotoGP για την αντικατάσταση του τραυματισμένου Tito Rabat, ο Jordi Torres επιστρέφει στα WorldSBK δριμύτερος. Ο Ισπανός αναβάτης απ’ την αρχή της καριέρας του στην κατηγορία των WorldSBK, τραβούσε τα βλέμματα με τις επιδόσεις του. Φέτος αγωνιζόταν με την MV Agusta, ενώ την προηγούμενη διετία χρησιμοποιούσε την S1000RR της BMW. Το 2015που ήταν η παρθενική του συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα- αγωνίστηκε με την RSV4 RF της Aprilia, έχοντας για team mate τον Leon Haslam, ενώ κατάφερε να πάρει και την πρώτη του νίκη στον τελευταίο αγώνα, έχοντας ανεβεί αρκετές φορές στο βάθρο. Φέτος οι δύο αναβάτες ξανασυναντιούνται και θα χρησιμοποιούν τις ίδιες μοτοσυκλέτες, όμως πλέον θα είναι αντίπαλοι. Συγκεκριμένα ο Torres θα τρέχει με τα χρώματα της Pedercini Racing, χρησιμοποιώντας την ZX-10RR, ενώ ο Leon με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki. Σε δηλώσεις του εξέφρασε την ανυπομονησία του αναφέροντας: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρήκα μια ιστορική ομάδα του πρωταθλήματος που χρησιμοποιεί μια αποδεδειγμένα νικηφόρα μοτοσυκλέτα. Η Kawasaki είναι η κατάλληλη μοτοσυκλέτα για το πρωτάθλημα των WorldSBK και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω και να αναδείξω όλες τις δυνατότητες που προσφέρει στην πίστα. Πιστεύω πως εγώ και η ομάδα θα μείνουμε πολύ ευχαριστημένοι. Θα ήθελα ειδικά, να ευχαριστήσω τον Lucio Pedercini που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ. Εμπιστεύομαι την ομάδα και γνωρίζω πως έχει την εμπειρία να με εφοδιάσει κατάλληλα ώστε να αναδείξω τις προοπτικές μου. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος της ομάδας και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε.” Απ’ την μεριά του, ο Team Manager Lucio Pedercini εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τον ερχομό του Ισπανού αναβάτη, αναφέροντας: “Είμαι πολύ ικανοποιημένος με ό,τι γίνεται στην ομάδα μετά από μια δύσκολη σεζόν και είμαι σίγουρος ότι έχουμε έναν τόσο ικανό αναβάτη όσο και μοτοσυκλέτα. Με τον Jordi θα είμαστε σίγουρα ανταγωνιστικοί και πάντα έτοιμοι να μπούμε στην δεκάδα. Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να προσκαλέσω όλους τους φίλους μας στην Motorbike Expo της Verona τον Ιανουάριο, όπου θα παρουσιαστεί όλη η ομάδα και το πρόγραμμα του 2019 και επίσης να ευχαριστήσω τον Jordi που θα μείνει μαζί μας για το 2019.”

Ετικέτες