MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Ο Hamilton με superbike!

Είχε και πτώση στην Jerez
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/12/2018

Ο πέντε φορές πρωταθλητής της F1, Lewis Hamilton, πήρε μέρος στις ιδιωτικές δοκιμές που διοργάνωσε η ομάδα Pata Yamaha που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes και η βρετανική εταιρεία διοργάνωσης track day "No Limits", οδηγώντας ένα μαύρο YZF-R1, έχοντας πάνω της το νούμερο με το οποίο τρέχει στην F1 (44). Οι δοκιμές έγιναν το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez και υπάρχει η πληροφορία ότι ο Hamilton είχε μια πτώση στην πέμπτη στροφή της πίστας, από την οποία όμως βγήκε αλώβητος. Παρόλα αυτά δεν πτοήθηκε και συνέχισε την οδήγηση το υπόλοιπο της ημέρας, ενώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγεί μοτοσυκλέτα μέσα σε πίστα ο Βρετανός πιλότος.


Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει κι ο ίδιος, είναι φαν των μοτοσυκλετών –και ιδιαίτερα των MotoGP- ενώ ήταν και πρεσβευτής της MV Agusta, έχοντας μάλιστα στην κατοχή του μια σπέσιαλ έκδοση, την F4 LH 44, που δημιούργησε το εργοστάσιο γι' αυτόν. Νωρίτερα μέσα στην φετινή χρονιά, είχε οδηγήσει και πάλι μια μοτοσυκλέτα superbike, παρέα αυτή την φορά με τον Cal Crutchlow, σε ένα event της Monster που διοργανώθηκε στην Καλιφόρνια.

Ετικέτες