MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Η BMW δυναμικά στο WSBK το 2019 με Sykes & Reiterberger, στον αέρα ο Laverty

Με την νέα ριζικά ανανεωμένη τους superbike!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/10/2018

Το κορυφαίο superbike –τουλάχιστον μέχρι να απειληθεί από τον ανταγωνισμό- ετοιμάζεται από την επόμενη χρονιά να ανανεωθεί με στόχο να τους αφήσει και πάλι πίσω. Αυτό είναι δεδομένο, εκείνο που έμενε να δούμε είναι αν θα εμπλακούν περισσότερο στο WSBK πέρα από την συμμετοχή τους στην Althea BMW. Και μέσα από την SMR (Shaun Muir Racing) αυτό καθίσταται πλέον μία πραγματικότητα καθώς η ομάδα θα αφήσει τις μοτοσυκλέτες της Aprilia. Το γεγονός πως θα υποστηριχθεί σθεναρά από το εργοστάσιο, φαίνεται ίσως από το συμβόλαιο που υπέγραψε σήμερα με τον Tom Sykes, παγκόσμιο πρωταθλητή πριν από πέντε χρόνια, και στον αέρα για το 2019, από την στιγμή που η Kawasaki υπέγραψε με τον Haslam στα μέσα του καλοκαιριού.

Ο Sykes θα συναντήσει στην ομάδα τον Markus Reiterberger που έχει την στάμπα του εργοστασίου στο σβέρκο του, κι έτσι αυτό πρακτικά αφήνει εκτός θέσης τον Eugene Laverty. Ο άτυχος Laverty με θητεία στα MotoGP, είχε μία άσχημη πτώση στην αρχή της φετινής σεζόν στην νέα πίστα της Ταϊλάνδης από την οποία δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον τραυματισμό του στην λεκάνη, μέχρι και τον Μάιο χάνοντας όλη σχεδόν την εξέλιξη του πρωταθλήματος.

Η κίνηση αυτή φαίνεται πως γίνεται, ώστε η BMW να επιστρέψει στο WSBK, χωρίς όμως να το κάνει ανοικτά, τραυματίζοντας την εικόνα της στην δύσκολη αρχή. Διότι είναι βέβαιο πως στην αρχή, απέναντι σε έναν τόσο δυνατό αντίπαλο όπως είναι η Kawasaki με τον απίθανο Rea, ή από το Ducati V4 που αναμένεται, η ομάδα θα πρέπει να παλέψει χωρίς ακόμα να έχει βρει τις ισορροπίες της. Η κίνηση αυτή της BMW έχει περισσότερο την λογική της προετοιμασίας, τόσο για την μοτοσυκλέτα την ίδια, όσο και για το αγωνιστικό της τμήμα που μέχρι τώρα είχε δεχτεί σφοδρές περικοπές.

Το 2019 θα πρέπει τόσο η BMW, όσο και η Ducati που είναι βέβαια σε διαφορετικό επίπεδο στησίματος ως ομάδα, να έχουν τελειοποιήσει τις αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες, πριν έρθει η Honda από το 2020 και μετά. Έτσι ώστε όλοι μαζί, να δουν να θα μπορέσουν να τα βάλουν με την κυρίαρχη Kawasaki που έως τότε αναμένεται να συνεχίσει δίχως αντίπαλο…

BMW S1000RR στην EICMA: Τα "χρωστούμενα" της BMW

Ετικέτες