Motul WSBK: Ο Bautista φεύγει απ’ τη Ducati!

Στο στόχαστρο ο Scott Redding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

12/8/2019

Από τη στιγμή που ο Bautista πάτησε το πόδι του στο Motul WSBK, η πορεία του άρχισε να θυμίζει διάττοντα αστέρα. Λαμπρή στην αρχή και στο τέλος εντυπωσιακή, όπως οι κομήτες που εξαϋλώνονται μόλις μπουν στην ατμόσφαιρα του πλανήτη μας. Μαζί με την Aruba.it και την πανίσχυρη Ducati V4 R, κατάφερε να σπάσει αρκετά ρεκόρ και να σημειώσει ένα σερί από 11 νίκες με το ‘καλημέρα’ απ’ τον πρώτο κιόλας γύρο του πρωταθλήματος. Σε αυτό το σημείο να κάνουμε μια μικρή παρένθεση και να θυμίσουμε πως η Dorna στο βωμό του θεάματος πάντα, φρόντισε να κόψει του λίγο τη φόρα του Bautista, μειώνοντας το όριο περιστροφής των στροφών της V4 R του. Ωστόσο όπως αποδείχτηκε, αυτό δεν ήταν απαραίτητο διότι η πορεία του ξεκίνησε να χάνει τη λάμψη της όσο περνούσε ο καιρός. Οι πτώσεις του Bautista ξεκίνησαν να διαδέχονται η μια την άλλη με αποκορύφωμα στον αγώνα στη Laguna Seca που είχε δύο –μία στο πρώτο σκέλος και μία στο Tissot Superpole Race- αλλά και μια απόσυρση στο δεύτερο σκέλος λόγω έντονου άλγους στον αριστερό του ώμο. Ως εκ τούτου, ο Rea πέρασε μπροστά στη βαθμολογία και πλέον ηγείται του πρωταθλήματος κατά 81 βαθμούς!

Το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι αυτό, καθώς έχουμε τέσσερις γύρους μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος και πολλά μπορούν να συμβούν μέχρι το τέλος του. Το κερασάκι στη τούρτα είναι πως ο Bautista αρνήθηκε να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Aruba.it Racing – Ducati. Ο λόγος είναι πως η Honda πλησίασε τον Ισπανό αναβάτη και του έκανε πρόταση να γίνει ο αναβάτης της στην εργοστασιακή της ομάδα στο Motul WSBK από του χρόνου. Φαίνεται πως η Honda μετά την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike -σε συνεργασία με τη Moriwaki- και μετά από μια πολύ κακή πορεία σε αυτό αποφάσισε να σοβαρευτεί. Του χρόνου τα πράγματα θα έχουν περισσότερο ενδιαφέρον καθώς δεν αποκλείεται η Honda να παρουσιάσει μια νέα μοτοσυκλέτα τόσο τεχνολογικά προηγμένη όσο της Ducati, για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα και όχι κομπάρσου. “Η Honda έχει τον ίδιο στόχο με τη Ducati στο Motul WSBK: να παρουσιάσει μια πανίσχυρη μοτοσυκλέτα με την οποία θα προσπαθήσει να πάρει τον τίτλο των κατασκευαστών. Με προσέγγισαν και μου εξήγησαν τα σχέδιά τους. Δεν περίμενα πως η Honda είχε τόσο σοβαρές βλέψεις για το Motul WSBK. Θα επιστρέψει δριμύτερη μετά από πολλά χρόνια.” Είπε ο Bautista, του οποίου μέρος των δηλώσεών του επιβεβαίωσε ο Paolo Ciabatti Sporting Director της Ducati. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η Ducati έκανε την προσφορά της στον Bautista για να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για το 2020 και 2021, όμως ο Ισπανός αναβάτης αρνήθηκε. Έτσι, μαζί με τη λήξη του πρωταθλήματος θα έρθει και η λύση της συνεργασίας του Bautista με την Ducati. Βέβαια, θα προσπαθήσουν και οι δύο πλευρές για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Σχετικά με το ποιος θα πάρει τη θέση του Bautista, o Ciabatti ανέφερε πως υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι, όμως ο Scott Redding είναι το νούμερο ένα στη λίστα για δύο λόγους: Πρώτον, αυτή τη στιγμή είναι στη κορυφή της βαθμολογίας του BSB πρωταθλήματος. Δεύτερον, χρησιμοποιεί την V4 R και δεν θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής πάνω στη σέλα της σε αντίθεση με άλλους αναβάτες. Προς το παρόν, ο ερχομός του Scott Redding στην ομάδα της Ducati στο Motul WSBK δεν έχει σκαλιστεί πάνω σε πέτρα, το μόνο σίγουρο είναι πως η Ducati έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της.

Ετικέτες

WorldSSP 2022: Ξανά μαζί Bayliss και V2 Ducati

Επιστρέφουν τα Ιταλικά V2 και… ένας Bayliss
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/10/2021

Το όνομα της Ducati και του Troy Bailiss έχουν γράψει μαζί μεγάλη ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο παρελθόν (και είναι ο μοναδικός αναβάτης των SBK που έτρεξε ως Wild Card σε αγώνα των MotoGP και κέρδισε!). Τώρα, τα δύο αυτά ονόματα συναντιούνται ξανά, ελπίζοντας ότι θα επαναλάβουν τις επιτυχίες του παρελθόντος.

Φυσικά, μιλάμε για τον Oli Beyliss, τον γιο δηλαδή του Troy Bayliss που για το 2022 μετακομίζει από το αυστραλιανό πρωτάθλημα SBK στο WorldSSP με την ιταλική ομάδα  Barni Racing.

Όπως και ο πατέρας του, έτσι και ο Oli Bayliss θα καβαλά μια V2 Ducati αφού οι κανονισμοί της κατηγορίας αλλάζουν, επιτρέποντας στα μεγάλα ιταλικά V2 να επιστρέψουν στην αγωνιστική δράση.

Αυτό σημαίνει επίσης πως η Barni Racing θα έχει δύο ομάδες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα (μία στο WorldSSP και μία στο WSBK).