MOTUL WSBK: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για την Honda HRC και στο Assen
Ο Dixon θα επιστρέψει λογικά στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου
Από τον
Παύλο Καρατζά
7/4/2026
Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea θα αγωνιστεί ξανά με τη Honda HRC στο GP της Ολλανδίας στα μέσα του μήνα, αφού αντικαθιστά τον τραυματία Dixon που στοχεύει να αγωνιστεί στοBalaton Park στις αρχές Μαΐου.
Ο Jonathan Rea που είναι από φέτος αναβάτης εξέλιξης της Honda HRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, θα αγωνιστεί και στο ολλανδικό GP στα μέσα Απριλίου. Ο Βορειοϊρλανδός αντικατέστησε και στον προηγούμενο αγώνα στο Portimao τον τραυματία Dixon και μάζεψε τους πρώτους του 4 βαθμούς την φετινή σεζόν, αφού στον δεύτερο αγώνα πήρε την 12η θέση. Μάλιστα, το Assen είναι από τις αγαπημένες του πίστες, αφού έχει κατακτήσει εκεί 17 νίκες και 25 βάθρα συνολικά. Φυσικά μαζί του θα συμμετέχει και ο Somkiat Chantra που τερμάτισε 15ος στον δεύτερο αγώνα του Portimao και πήρε τον πρώτο του βαθμό.
Θυμίζουμε πως ο Jonathan Rea μέχρι και την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στο WSBK με την Pata Yamaha και από φέτος έχει ενταχθεί στην ομάδα Honda HRC ως αναβάτης εξέλιξης, ενώ τις ένδοξες στιγμές της καριέρας του τις έζησε στην Kawasaki, που κατέκτησε 6 σερί Παγκόσμια Πρωταθλήματα (2015 – 2020).
Η ανακοίνωση της Honda HRC ανέφερε: “Η ομάδα της Honda HRC θα αγωνιστεί με τους Somkiat Chantra και Jonathan Rea στον αγώνα της Pirelli στην Ολλανδία, στο Assen (17-19 Απριλίου), με τον αναβάτη δοκιμών Rea να αντικαθιστά και πάλι τον Jake Dixon, ο οποίος βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης. Η ανάρρωση του Dixon εξελίσσεται ομαλά και σύμφωνα με τις προσδοκίες. Ο στόχος για την επιστροφή του Βρετανού αναβάτη είναι ο 4ος γύρος, ο Motul Hungarian Round (1-3 Μαΐου), υπό την προϋπόθεση της τελικής ιατρικής έγκρισης”.
Motul WSBK 2024, Assen, FP1 – O Toprak με την BMW στην κορυφή
Τέσσερις διαφορετικοί κατασκευαστές στην πρώτη τετράδα
Από τον
Γιάννη Τσινάβο
19/4/2024
Η αγωνιστική δράση στο ιστορικό Assen που φιλοξενεί αυτές τις ημέρες τον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος Motul WSBK ξεκίνησε με τα FP1, με τους αναβάτες των ομάδων να μας δίνουν μια πρώτη γεύση για τα όσα θα δούμε στον "Καθεδρικό της Ταχύτητας".
Η χθεσινή βροχή που έπεσε στην πίστα του Assen έκανε την πίστα υγρή ενώ οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν απέτρεψαν τους αναβάτες των ομάδων να βγουν ώστε να πραγματοποιήσουν από νωρίς κάποιους γύρους.
Ο θαρραλέος Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WSBK), ήταν ο μόνος που μπήκε στην πίστα ωστόσο και ο ίδιος λίγα λεπτά αργότερα επέστρεψε στo box της ομάδας του καθώς δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρει σε αυτές τις συνθήκες.
Με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα φτάσαμε στα 10 λεπτά πριν το τέλος των FP1. Με τις συνθήκες να είναι καλύτερες άπαντες βγήκαν για να γράψουν χρόνους καθώς η πίστα είχε στεγνώσει. Ο Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) είχε σημειώσει τον πρώτο χρόνο ωστόσο όταν αυτός μπήκε στα pits οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν γύρο με τον γύρο.
Ο Alex Lowes ήταν αυτός που λίγο αργότερα είχε βρεθεί στην κορυφή ωστόσο ο νέος αναβάτης της BMW δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Στα τελευταία λεπτά ο Toprak με την BMW M1000RR βελτίωσε τους χρόνους του αρπάζοντας την πρώτη θέση από τον Lowes της Kawasaki, ο οποίος αρκέστηκε στη δεύτερη θέση.
Στην τρίτη θέση σχεδόν έξι δέκατα μακριά από τον Toprak βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati), ο οποίος πραγματοποίησε ένα σερί 12 γύρων στα τελευταία στάδια της διαδικασίας. O Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team), ολοκλήρωσε τα FP1 στην τέταρτη θέση με τον Jonathan Rea της Pata Prometeon Yamaha να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα.
Σε ρηχά νερά κινήθηκε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati), με τον Ιταλό να τερματίζει στην δέκατη θέση ενώ είχε και μία έξοδο στην αμμοπαγίδα στη στροφή 1, με τον ίδιο να καταφέρνει να κρατήσει όρθια την Ducati Panigale V4R.