MOTUL WSBK: Ο van der Mark υπέγραψε με την BMW!

Πρώτη φορά με ευρωπαϊκή ομάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2020

Ο Michael van der Mark υπέγραψε με την BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2021 σε συνέχεια της προ ημερών ανακοίνωσης για την μη ανανέωση του με την Yamaha της οποίας ήταν στο ενεργητικό από το 2017.

Ο Ολλανδός είναι ο άνθρωπος που το 2018 σταμάτησε το αρνητικό σερί της Yamaha χαρίζοντάς την τις πρώτες νίκες μετά από μία επταετία. Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2012 στα Superstock το van der Mark και η Yamaha έχουν πάντα μπροστά τους έναν τοίχο που λέγεται Kawasaki και Rea αν και το 2019 έδειξαν πως είναι συνδυασμός για μόνιμο βάθρο, πράγμα που το 2020, αν πήγαινε καλά αυτή η χρονιά, ήθελαν να εξαργυρώσουν κάνοντας όνειρα ακόμη και για την νίκη.

Με βάση αυτή την προοπτική ο van der Mark στόχευσε πολύ παραπάνω για την επόμενη χρονιά και πήγε στην BMW που το 2019 έκανε έναν χρόνο προσαρμογής με στόχο να κάνει την επίθεσή της το 2020, πράγμα που δεν είδαμε. Το 2021 όμως, η BMW στοχεύει να τερματίσει την πρωτοκαθεδρία των Ιαπώνων στο MOTUL WSBK πράγμα που μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι.

Shaun Muir (BMW Motorrad WorldSBK TeamTeam Principal) είπε: «Είμαστε χαρούμενοι που θα υποδεχτούμε τον Michael στην ομάδα. Κουβαλά μία πολύ πλούσια εμπειρία και είναι ένας από τους νεότερους και πιο ταλαντούχους αναβάτες στο παγκόσμιο superbike. Η εξασφάλιση του Michael σηματοδοτεί την προσήλωσή μας και την αποφασιστικότητα μας, για ανταγωνισμό στο υψηλότερο επίπεδο και θα δώσουμε στον Michael όσες ευκαιρίες γίνεται για πετύχει αυτό τον στόχο!».

Ο Marc Bongers (Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport) συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την συμφωνία με τον Michael, που έχει προοδεύσει πάρα πολύ στο WSBK τα τελευταία χρόνια. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αποτελέσει ένα αβαντάζ για την ομάδα και τον στόχο που έχει θέσει και μαζί, συνδυάζοντας το ισχυρό πακέτο που μπορούμε να του προμηθεύσουμε, θα φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο από βαθμολογική πλευρά».

 

Ετικέτες

BMW - Ο Sven Blusch νέος επικεφαλής τoυ τμήματος Motorsport

Αλλαγές στην ηγεσία με στόχο να πάρει τον τίτλο στο WSBK
motomag BMW – Ο Sven Blusch θα είναι ο νέος επικεφαλής τoυ τμήματος Motorsport
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/3/2024

Η BMW έκανε γνωστό πως από την 1η Ιουνίου, ο Sven Blusch θα βρεθεί στη θέση του επικεφαλής του τμήματος Motorsport της γερμανικής εταιρείας αντικαθιστώντας τον Marc Bongers ο οποίος με τη σειρά του θα αναλάβει το project του WSBK.

Ο Sven Blusch ο οποίος εντάχθηκε στο τμήμα Motorsport της BMW το 2013 αρχικά ανέλαβε το κομμάτι προώθησης νέων ταλέντων για την γερμανική εταιρεία όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι. Στην επαγγελματική του σταδιοδρομία ο Sven Blusch εργάστηκε επίσης και ως μηχανικός αγώνων καθώς και ως υπεύθυνος τηλεμετρίας.

Ο Blusch από την 1η Ιουνίου όπως ανακοίνωσαν οι Βαυαροί θα είναι το μεγάλο κεφάλι στο τμήμα Motorsport της εταιρείας με τον μέχρι πρότινος επικεφαλής Marc Bongers να επικεντρώνεται στο πρότζεκτ του WSBK. Με την συγκεκριμένη αλλαγή ηγεσίας η BMW στοχεύει στο να κατακτήσει τον τίτλο στον θεσμό του WSBK, να είναι ανταγωνιστική στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (EWC) αλλά και να προσελκύσει νέους αγωνιζόμενους οι οποίοι θα επιλέξουν το superbike της στους αγώνες ταχύτητας ανά την υφήλιο.

BMW – Ο Sven Blusch θα είναι ο νέος επικεφαλής τoυ τμήματος Motorsport
Ετικέτες