MOTUL WSBK: Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση ο Victor Steeman της WSSP300

Από το Σάββατο είναι στην εντατική
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/10/2022

Ο πρώτος αγώνας της WSSP300 στο Portimao της Πορτογαλίας διακόπηκε με κόκκινη σημαία για τον χειρότερο λόγο. Στον πρώτο κιόλας γύρο οι αναβάτες Jose Luis Perez Gonzalez (Accolade Smrz Racing) και Victor Steeman (MTM Kawasaki) ενεπλάκησαν ατύχημα με τον Victor να παραμένει στην πίστα.

Ο αγώνας διακόπηκε αμέσως και ξεκίνησε ένας νέος αγώνας από τους διασώστες που αμέσως έκριναν πως η κατάσταση του 22χρονου αναβάτη είναι εξαιρετικά σοβαρή.

Κάλεσαν ελικόπτερο το οποίο μετέφερε τον Victor στο νοσοκομείο του Faro που βρίσκεται αρκετά κοντά στην πίστα και από πλευράς χρόνου τα πάντα κύλισαν πάρα πολύ γρήγορα. Ωστόσο η κατάστασή του ήταν ήδη πολύ σοβαρή, είναι πολυτραυματίας και έχει χτυπήσει και στο κεφάλι. Αυτή την στιγμή δεν έχει διαφύγει τον κίνδυνο. Ελπίζουμε ο νεαρός Ολλανδός να βγει νικητής από αυτή την μάχη.

Ο Victor Steeman αγωνίζεται στην WSSP300 από το 2018 ξεκινώντας με KTM και ήταν η πρώτη του χρονιά με την Kawasaki. Ήταν επίσης η καλύτερη αγωνιστικά χρονιά του με 180 βαθμούς στους πρώτους 7 γύρους της σεζόν και τέσσερις νίκες όταν συνολικά στην καριέρα του ως τώρα έχει σημειώσει πέντε. Μέχρι στιγμής είχε την καλύτερη αγωνιστική σεζόν και μακάρι να κερδίσει τον ακόμη πιο δύσκολο αγώνα που ξεκίνησε τώρα.

 

Ετικέτες

Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες