MOTUL WSBK Portimao: Πτώσεις στον δεύτερο αγώνα, μόνος μπροστά ο Rea!

Πέρασε μπροστά στο πρωτάθλημα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/8/2020

Έκλεισε τρεις αγώνες άπιαστος ο Rea, μαζί με την superpole, ενώ στον σημερινό αγώνα προσπάθησαν στην αρχή να τον πιάσουν περισσότερο από όσο είχε συμβεί στους προηγούμενους. Το αποτέλεσμα στο τέλος ήταν ίδιο για εκείνον, τερματίζοντας με τεράστια διαφορά εμπρός! Πολλές πτώσεις στην ζέστη και τον αέρα που είχε το Portimao σηματοδότησαν την πορεία των υπολοίπων στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, όχι τόσο στο αποτέλεσμα του αγώνα για την πρώτη θέση που κλείδωσε από την εκκίνηση!

Με τον Rea να φεύγει εμπρός στην εκκίνηση μαζί με τον Razgatlioglu που ήταν μόνιμα δεύτερος στην Πορτογαλία, ο Redding κατάφερε αυτή την φορά να πάρει την τρίτη θέση σε αναμέτρηση με τον Baz. Αυτό έδινε εκείνη την στιγμή την εντύπωση πως ο Redding ετοίμαζε την πολυπόθητη απάντηση στον Rea. Αμέσως είχαμε πτώσεις στην μάχη για την τέταρτη θέση με τον Baz να εγκαταλείπει τον αγώνα έχοντας ξεκινήσει από μία από τις καλύτερες θέσεις που είχε. Ο Redding πήρε την δεύτερη θέση και το βάθρο ξεχώρισε εμπρός χτίζοντας διαφορά από τους υπόλοιπους με τον Rea να ανοίγει πολύ την ψαλίδα. Μόλις στον πέμπτο γύρο θα ερχόταν η ανατροπή για την κατάταξη έτσι όπως την είχαμε δει αυτές τις ημέρες, καθώς ο Razgatlioglu έπεσε και παρόλο που κατάφερε να συνεχίσει, ήταν στην 15η θέση αδυνατώντας να ανακάμψει για το βάθρο.

Τον χορό των πτώσεων θα τον συνέχιζε ο Lowes, εγκαταλείποντας, ενώ ο van der Mark θα κατάφερνε να πλησιάσει τον Redding. Ο van der Mark δεν θα κατάφερνε να απειλήσει τον Redding και λίγο αργότερα, πάλι με τον ίδιο τρόπο όπως και οι υπόλοιποι, ο Haslam θα σημείωνε πτώση. Οι συνεχείς επιθέσεις δεν βοήθησαν τον Redding να κρατήσει λάστιχο, αν και αυτό δεν σημαίνει κάτι για το αποτέλεσμα απέναντι στον Rea από την στιγμή που όταν το λάστιχο ήταν καινούριο και η Ducati στην δεύτερη θέση, η Kawasaki εμπρός είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο αυξάνοντας την διαφορά.

Ήταν όμως αρκετό αυτό για να αρχίσουν τα λάθη για τον Redding που τα εκμεταλλεύτηκε ο van der Mark για να περάσει μπροστά. Το σκηνικό αυτό θυμίζει λίγο αυτό που έγινε σήμερα στα MotoGP ανάμεσα σε Pol Espargaro και Zarco με τον Stoner από το Twitter να αυξάνει την ένταση δίνοντας άκυρο στην απόφαση των κριτών να τιμωρήσουν τον Zarco. Το πρόβλημα είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις, σε ένα καθαρά αγωνιστικό συμβάν δηλαδή, οι κριτές κοιτούν ποιος είναι πιο μπροστά. Στα MOTUL WSBK σήμερα αυτό ήταν πιο ξεκάθαρο από τα MotoGP και ο Redding δεν έπεσε επάνω στον van der Mark αλλά άφησε την θέση να φύγει. Λίγο παρακάτω ένα άλλο λάθος του van der Mark θα επέτρεπε τον Redding να περάσει ξανά δεύτερος και να κρατήσει την θέση αυτή, με τεράστια διαφορά από τον άπιαστο εμπρός Rea.

Ο Rea πέρασε μετά από αυτούς τους αλάνθαστους αγώνες μπροστά σε βαθμολογία πρωταθλήματος, αν και ο Redding δείχνει πως δεν έχει διάθεση να αφήσει κάτι τέτοιο αναπάντητο…

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
 
2
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
4.360
3
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
4.453
4
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
3.910
5
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
10.336
6
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
12.566
7
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
14.565
8
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
26.231
9
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
28.103
10
36
L. MERCADO
Ducati Panigale V4 R
32.926
11
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
33.229
12
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
46.555
13
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
46.573
14
33
M. MELANDRI
Ducati Panigale V4 R
49.902
15
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
52.293
16
23
C. PONSSON
Aprilia RSV4 1000
1'05.643
17
63
L. GABELLINI
Honda CBR1000RR-R
1'06.784
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'14.503
RET
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
5 Laps
RET
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
12 Laps
RET
77
M. SCHEIB
Kawasaki ZX-10RR
19 Laps
RET
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
 

 

Ετικέτες

Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες