MOTUL WSBK Sandro Cortese: «Είμαι τυχερός που ζω»

Δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Ο Γερμανός, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 το 2012 με KTM, και παγκόσμιος πρωταθλητής 2018 στην WSSP, είχε ατύχημα στο τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα στο Portimao και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως δεν θα ήταν κάτι απλό, καθώς έφυγε από την τεχνική και εντυπωσιακή πίστα της Πορτογαλίας με ελικόπτερο.

Χειρουργήθηκε εσπευσμένα στο Faro, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη, τουριστικό προορισμό για όλη την Ευρώπη, που είναι πολύ κοντά στην πίστα. Είχε κάταγμα σπονδύλων, σπασμένα πλευρά, ρίξη χιαστού και κάταγμα ποδιού τα οποία έμειναν όλα για να φτιαχτούν αργότερα στην Γερμανία, εκτός από το σπάσιμο στην σπονδυλική στήλη που απαιτούσε άμεση χειρουργική αποκατάσταση. Η σφοδρή πτώση δεν καταγράφηκε από τις κάμερες και ο Cortese έχει μεικτές αναμνήσεις από το περιστατικό, για το οποίο οι γιατροί του είπαν πως είναι τυχερός που ζει, κι έπειτα διπλά τυχερός που θα περπατήσει ξανά.

"Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες και δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας του πόνου από τα σπασμένα πλευρά, ενώ υπήρχε και πολύ αίμα στους πνεύμονες. Πραγματοποιώ συνέχεια τεστ για να δούμε πόσο μεγάλη είναι η ζημιά στο νεύρο, αλλά το θετικό είναι πως τελικά θα καταφέρω να περπατήσω και όλα θα περάσουν, χωρίς να παραμείνει κάποιο πρόβλημα. Στο τέλος της τρέχουσας σεζόν υπολογίζω πως θα μπορώ να περπατήσω, που σημαίνει πως και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη για εμένα. Έχασα πολύ μυϊκή μάζα με το να μην κινούμαι αλλά δεν έχω κανένα παράπονο, από την στιγμή που μετά βίας σώθηκα και από θαύμα περπατάω, για αυτό και είμαι ευγνώμων στο Θεό. Πέρασα τον μεγαλύτερο τραυματισμό της καριέρας μου και ευτυχώς θα καταφέρω να περπατήσω ξανά φυσιολογικά…"

Ο Cortese αγωνίζεται τώρα στην μεγάλη κατηγορία με την Kawasaki. Το 2019 ήταν στην GRT Yamaha, ενώ το 2018 πήρε τον τίτλο στο WSSP. Είναι τριάντα ετών και αγωνίζεται από 9 ετών…

Ετικέτες

WSBK-Motul Jerez Race2: Ο Redding τη νίκη, ο Davies έκλεισε την πόρτα

Δυναμική επιστροφή για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

3/8/2020

Παρά το γεγονός πως την Κυριακή η Kawasaki του γνωστού “ύποπτου” Jonathan Rea είχε την Pole και ξεκινούσε από την πρώτη θέση ως η ταχύτερη των χρονομετρημένων, οι δύο Ducati της Aruba.it ήταν εκείνες που τελικά κυριάρχησαν. Με τον Scott Redding να προσπερνά χωρίς χρονοτριβή, οδήγησε τον αγώνα έως το τέλος, έχοντας την άνεση να προσαρμόζει τον ρυθμό ώστε να μην απειληθεί. Πολύ δυνατή παρουσία είχε για άλλη μια φορά ο Τούρκος Toprak Razgatlioglu της PATA-Yamaha, όπου με πολλές προσπεράσεις και μάχες σώμα με σώμα έφτασε έως την τρίτη θέση του βάθρου.

Στη σκληρή μάχη για την τέταρτη θέση μεταξύ Rea, Lowes και Michael Ruben Rinaldi, κερδισμένος βγήκε ο Rinaldi, που είχε δείξει από την Παρασκευή στα ελεύθερα δοκιμαστικά τις δυνατότητές τους με την δορυφορική Panigale V4R. Ο Alex Lowes κατάφερε τελικά να περάσει τη γραμμή του τερματισμού πριν από τον πολυπρωταθλητή Jonathan Rea, ο οποίος έκλεισε την πρώτη εξάδα. Απογοητευτική η παρουσία της Honda σε αυτόν τον αγώνα, με το Alvaro Bautista στην 8η θέση να έχει πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα διαφορά από τον Michael van der Mark που τερμάτισε μπροστά του της 7η θέση. Οπότε η 10η θέση για τον “συνταξιούχο” Marco Melandri που επανεμφανίστηκε στη ζωή μας σε αυτόν τον αγώνα είναι άκρως εντυπωσιακή, καθώς είχε ξεκινήσει από την 19η θέση.

Οι Christophe Ponsson και Takumi Takahashi δεν κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα λόγω πτώσεων. Δύσκολη στιγμή είχε και ο Loris Baz στους πρώτους γύρους του αγώνα και μάλιστα όταν ήταν μαζί με τους πρώτους, αλλά τελικά κατάφερε να τερματίσει στην 17η θέση. Για τους λάτρεις των στατιστικών, η Ducati είχε να κάνει 1-2 από την εποχή των δικύλινδρων, στον αγώνα του Assen το 2012.

 

Αποτελέσματα Jerez Race 2: