MOTUL WSBK Sandro Cortese: «Είμαι τυχερός που ζω»

Δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Ο Γερμανός, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 το 2012 με KTM, και παγκόσμιος πρωταθλητής 2018 στην WSSP, είχε ατύχημα στο τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα στο Portimao και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως δεν θα ήταν κάτι απλό, καθώς έφυγε από την τεχνική και εντυπωσιακή πίστα της Πορτογαλίας με ελικόπτερο.

Χειρουργήθηκε εσπευσμένα στο Faro, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη, τουριστικό προορισμό για όλη την Ευρώπη, που είναι πολύ κοντά στην πίστα. Είχε κάταγμα σπονδύλων, σπασμένα πλευρά, ρίξη χιαστού και κάταγμα ποδιού τα οποία έμειναν όλα για να φτιαχτούν αργότερα στην Γερμανία, εκτός από το σπάσιμο στην σπονδυλική στήλη που απαιτούσε άμεση χειρουργική αποκατάσταση. Η σφοδρή πτώση δεν καταγράφηκε από τις κάμερες και ο Cortese έχει μεικτές αναμνήσεις από το περιστατικό, για το οποίο οι γιατροί του είπαν πως είναι τυχερός που ζει, κι έπειτα διπλά τυχερός που θα περπατήσει ξανά.

"Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες και δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας του πόνου από τα σπασμένα πλευρά, ενώ υπήρχε και πολύ αίμα στους πνεύμονες. Πραγματοποιώ συνέχεια τεστ για να δούμε πόσο μεγάλη είναι η ζημιά στο νεύρο, αλλά το θετικό είναι πως τελικά θα καταφέρω να περπατήσω και όλα θα περάσουν, χωρίς να παραμείνει κάποιο πρόβλημα. Στο τέλος της τρέχουσας σεζόν υπολογίζω πως θα μπορώ να περπατήσω, που σημαίνει πως και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη για εμένα. Έχασα πολύ μυϊκή μάζα με το να μην κινούμαι αλλά δεν έχω κανένα παράπονο, από την στιγμή που μετά βίας σώθηκα και από θαύμα περπατάω, για αυτό και είμαι ευγνώμων στο Θεό. Πέρασα τον μεγαλύτερο τραυματισμό της καριέρας μου και ευτυχώς θα καταφέρω να περπατήσω ξανά φυσιολογικά…"

Ο Cortese αγωνίζεται τώρα στην μεγάλη κατηγορία με την Kawasaki. Το 2019 ήταν στην GRT Yamaha, ενώ το 2018 πήρε τον τίτλο στο WSSP. Είναι τριάντα ετών και αγωνίζεται από 9 ετών…

Ετικέτες

Rea-Kawasaki μαζί και μετά το 2021!

Υπέγραψαν νέο συμβόλαιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/6/2020

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των Motul WSBK, Jonathan Rea, ανανέωσε το συμβόλαιό του με την KRT με μια πολυετή συμφωνία, φιλοδοξώντας να πετύχει νέα ρεκόρ και να γράψει Ιστορία, πάνω στη σέλα των "Πράσινων". O Rea τρέχει με την Kawasaki από το 2015, ενώ φέτος αν και έχουν πραγματοποιηθεί μόνο τρία σκέλη, έχει καταφέρει να χριστεί νικητής σε ένα από αυτά.

Η πρώτη του εμφάνιση στα WSBK ήταν μια wild card συμμετοχή το 2008 με την Ten Kate Honda, ενώ η πρώτη του νίκη ήρθε στο Misano την επόμενη χρονιά. Πριν φύγει από την Honda για την Kawasaki είχε ήδη ανέβει 1`4 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ με τους "Πράσινους" κέρδισε από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Με την KRT έχει πετύχει 47 νίκες, όντας ο πιο πετυχημένος αναβάτης όχι μόνο για την Kawasaki, αλλά και στην Ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes!

Το 2019 έγινε ο πρώτος αναβάτης που κατέκτησε πέντε τίτλους, με 17 νίκες μέσα σε μία σεζόν, και τώρα θέλει να σπάσει αυτό το ρεκόρ ανανεώνοντας το συμβόλαιό του με την ομάδα. "Είμαι σούπερ ευτυχισμένος για το νέο συμβόλαιο με την Kawasaki και την KRT", δήλωσε ο Rea. "Αυτό που έχουμε καταφέρει είναι απίστευτο. Θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά με την ομάδα μου και τους μηχανικούς της Kawasaki Heavy Industries."

Έχοντας ήδη τον Alex Lowes στις τάξεις της μέχρι το 2021, η Kawasaki έχει πλέον ολοκληρωμένο το πακέτο των αναβατών της για την επόμενη σεζόν, καθώς πλέον όλη η ομάδα μπορεί να επικεντρωθεί στην δράση μέσα στην πίστα –και όχι στο παρασκήνιο- προκειμένου να εξελίξουν ακόμη περισσότερο την ZX-10RR. Προφανώς και ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι ό,τι έχει απομείνει από την σεζόν του 2020, ενώ και τα μέλη της ομάδας του δεν παρέλειψαν να τονίσουν πόσο σημαντικό είναι γι' αυτούς που κατάφεραν να κρατήσουν τον πιο επιτυχημένο αναβάτη των Motul WSBK, κοντά τους. Ιδιαίτερη μνεία έγινα από τον Guim Roda, Team Manager της ομάδας, για τις ικανότητες και τον ρόλο του Rea στην ομάδα, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι που αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα.

 

 

Ετικέτες