MOTUL WSBK: Σε καλή κατάσταση ο Tom Sykes, με κάταγμα στα πλευρά ο Chaz Davies

Πολλές οι πτώσεις στην Catalunya
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2021

Ο γύρος της Catalunya στιγματίστηκε από τις πολλές πτώσεις για τα WSBK, τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό κατά τον δεύτερο αγώνα που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες για το περιστατικό ανάμεσα σε Mahias και Sykes με τον δεύτερο να μην σηκώνεται αμέσως και να δέχεται τις πρώτες βοήθειες επί τόπου πριν μεταφερθεί στο ιατρείο της πίστας και από εκεί σε νοσοκομείο της Βαρκελώνης. Ήταν η δεύτερη πτώση του αγώνα που έφερε αμέσως τις κόκκινες σημαίες μιας και ο Sykes δεν μπορούσε να σηκωθεί, έχοντας ευτυχώς τις αισθήσεις του.

Ταυτόχρονα ήταν και η δεύτερη πτώση του Sykes εκείνη την ημέρα μιας και είχε προηγηθεί η πτώση στον superpole που προκάλεσε ο συναθλητής του στην ομάδα, van der Mark ζητώντας συγνώμη και αναγνωρίζοντας πως έκανε ένα χαζό λάθος, όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε.

Στο νοσοκομείο της Βαρκελώνης ο Sykes διαγνώστηκε με διάσειση και αναμένεται να δουν οι γιατροί τις επόμενες ημέρες αν με βεβαιότητα θα μπορέσει να βρίσκεται στην Jerez ή όχι.

Αντιθέτως η επιστροφή του Davies στον αγώνα της Jerez κρίνεται δύσκολο να γίνει καθώς έχει κατάγματα σε δύο πλευρά και καθώς δεν υπάρχει κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα, θεωρείται βέβαιο πως δεν υπάρχει το χρονικό περιθώριο να αναρρώσει. Στο περιστατικό με τον Davies στον superpole αγώνα εμπλέκεται και ο Lucas Mahias που κατάφερε να συνεχίσει στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής και έπεσε μπροστά του ο Sykes χωρίς να μπορεί να τον αποφύγει. Και στις δύο περιπτώσεις βγήκε η κόκκινη σημαία διακόπτοντας τους αγώνες καθώς χρειαζόταν η συνδρομή ασθενοφόρου. Μαζί με τα παραπάνω και ο Lowes αναμένει να δει αν θα μπορέσει να συνεχίσει για την Jerez μετά τον τραυματισμό του στον καρπό από πτώση που προηγήθηκε των Sykes και Mahias και εμπλέκονταν ο Haslam και ο Lachlan Epis.

Ευχόμαστε καλή και γρήγορη ανάρρωση σε όλους…

Το περιστατικό με τον Lowes:

MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”