MOTUL WSBK: Σε καλή κατάσταση ο Tom Sykes, με κάταγμα στα πλευρά ο Chaz Davies

Πολλές οι πτώσεις στην Catalunya
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2021

Ο γύρος της Catalunya στιγματίστηκε από τις πολλές πτώσεις για τα WSBK, τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό κατά τον δεύτερο αγώνα που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες για το περιστατικό ανάμεσα σε Mahias και Sykes με τον δεύτερο να μην σηκώνεται αμέσως και να δέχεται τις πρώτες βοήθειες επί τόπου πριν μεταφερθεί στο ιατρείο της πίστας και από εκεί σε νοσοκομείο της Βαρκελώνης. Ήταν η δεύτερη πτώση του αγώνα που έφερε αμέσως τις κόκκινες σημαίες μιας και ο Sykes δεν μπορούσε να σηκωθεί, έχοντας ευτυχώς τις αισθήσεις του.

Ταυτόχρονα ήταν και η δεύτερη πτώση του Sykes εκείνη την ημέρα μιας και είχε προηγηθεί η πτώση στον superpole που προκάλεσε ο συναθλητής του στην ομάδα, van der Mark ζητώντας συγνώμη και αναγνωρίζοντας πως έκανε ένα χαζό λάθος, όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε.

Στο νοσοκομείο της Βαρκελώνης ο Sykes διαγνώστηκε με διάσειση και αναμένεται να δουν οι γιατροί τις επόμενες ημέρες αν με βεβαιότητα θα μπορέσει να βρίσκεται στην Jerez ή όχι.

Αντιθέτως η επιστροφή του Davies στον αγώνα της Jerez κρίνεται δύσκολο να γίνει καθώς έχει κατάγματα σε δύο πλευρά και καθώς δεν υπάρχει κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα, θεωρείται βέβαιο πως δεν υπάρχει το χρονικό περιθώριο να αναρρώσει. Στο περιστατικό με τον Davies στον superpole αγώνα εμπλέκεται και ο Lucas Mahias που κατάφερε να συνεχίσει στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής και έπεσε μπροστά του ο Sykes χωρίς να μπορεί να τον αποφύγει. Και στις δύο περιπτώσεις βγήκε η κόκκινη σημαία διακόπτοντας τους αγώνες καθώς χρειαζόταν η συνδρομή ασθενοφόρου. Μαζί με τα παραπάνω και ο Lowes αναμένει να δει αν θα μπορέσει να συνεχίσει για την Jerez μετά τον τραυματισμό του στον καρπό από πτώση που προηγήθηκε των Sykes και Mahias και εμπλέκονταν ο Haslam και ο Lachlan Epis.

Ευχόμαστε καλή και γρήγορη ανάρρωση σε όλους…

Το περιστατικό με τον Lowes:

Eugene Laverty: Πάνω από επτά κατάγματα στους καρπούς

Δηλώσεις μετά το χειρουργείο
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/5/2019

Ο 5ος γύρος του Motul WSBK επιφύλασσε πάρα πολλές εκπλήξεις τόσο με τη νίκη του Rea όσο και με τις πτώσεις και τις εγκαταλείψεις. Η ιστορία του Eugene Laverty (Team Goeleven) συνεχίζεται και θα συνεχιστεί για πολύ περισσότερο το επόμενο διάστημα εξαιτίας του ατυχήματός του. Ο Ιρλανδός αναβάτης δεν κατάφερε να λάβει μέρος στον αγώνα εξαιτίας σφοδρής πτώσης που είχε στο Acqua Minerale στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Είναι ένα ιδιαίτερα τεχνικό σημείο της πίστας που περιλαμβάνει τις στροφές 9 και 10.

Μάλιστα, είχε ξαναπέσει πριν από δύο χρόνια στην ίδια πίστα κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Τότε οι μοτοσυκλέτες του Laverty και Lowes ήρθαν σε επαφή με αποτέλεσμα σε αυτή του Laverty να κοπούν τα σωληνάκια των φρένων και να μην μπορεί να φρενάρει, όπως εξήγησε μεταγενέστερα του αγώνα. Ως εκ τούτου, την ώρα που έφυγε στην αμμοπαγίδα αποφάσισε να αφήσει τη μοτοσυκλέτα του και να μην συγκρουστεί μαζί της στο φράκτη, αποφεύγοντας έτσι τόσο κάποιον σοβαρό τραυματισμό όσο και τα εγκαύματα (αφού απ’ την σύγκρουση η μοτοσυκλέτα του τυλίχτηκε στις φλόγες).

Φέτος ο Laverty ήταν περισσότερο άτυχος, αν και η πτώση του δεν ήταν τόσο θεαματική. Οι συνέπειές της όμως ήταν πολύ χειρότερες αφού έσπασε και τους δύο του καρπούς. Ο Laverty, μετά το high side στο Acqua Minerale μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Imola πριν πάρει το αεροπλάνο για την Ισπανία, όπου θα γινόντουσαν οι χειρουργικές επεμβάσεις. Ο Δρ. Xavier Mir δεν είναι απλά ένας ειδικευμένος γιατρός στην τραυματολογία και στην ορθοπεδική χειρουργική, αλλά ο επίσημος γιατρός των αγωνιζομένων. Ένας γιατρός που έχει αφήσει ιστορία στους αγώνες, όπως διαβάζετε εδώ, και είναι εκείνος που ανέλαβε να κάνει τις επεμβάσεις στον Laverty.  Από τα MotoGP  που είχε αναλάβει τη χειρουργική επέμβαση στον ώμο του Marquez, μέχρι τα superbike, η εμπειρία αυτή που έχει είναι σημαντική για την πολυπλοκότητα των τραυμάτων του Laverty.

Το πρώτο χειρουργείο ολοκληρώθηκε το Σάββατο που μας πέρασε και ο αναβάτης στις δηλώσεις του είπε: “Το Σάββατο έγινε η πρώτη επέμβαση στο δεξί καρπό και γι’ αυτόν ανησυχούσα περισσότερο. Είχε επτά κατάγματα εκ των οποίων τα τρία ήταν πολύ μεγάλα, έτσι ο Δρ. Mir ήρθε για να με σώσει και με ανέλαβε ως περιστατικό του. Είμαι πολύ πιο ήρεμος τώρα σχετικά με το θέμα, καθώς γνωρίζω πως τα πράγματα θα πάνε καλά.”

Σχετικά με τον αριστερό του καρπό ο Laverty είπε: “Τώρα, έχω να ανησυχώ για αυτόν (έδειξε τον αριστερό του καρπό). Αύριο θα γίνει η δεύτερη επέμβαση. Στον αριστερό έχω κάνει τρία χειρουργεία και δεν γινόταν να χειρουργηθούν και τα δύο μου χέρια την ίδια μέρα, η επέμβαση θα διαρκούσε έξι ώρες ή παραπάνω και δεν πιστεύω πως το σώμα μου θα μπορούσε να ανταπεξέλθει! Δεν είναι ο ιδανικός τρόπος και ευελπιστώ να αναρρώσω πλήρως. Συμβαίνουν αυτά και δυστυχώς τα τελευταία δύο χρόνια δείχνουν να συμβαίνουν σε μένα.”

Ετικέτες