MOTUL WSSP 2026, 1ος γύρος Phillip Island - Εκπλήξεις στον πρώτο γύρο της σεζόν

Η βροχή έφερε αποτελέσματα που δεν περίμενε κανείς
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/2/2026

Σε αντίθεση με τα Superbikes, μία συναρπαστική έναρξη σεζόν μας επιφύλασσε το Phillip Island στην κατηγορία Supersport. Ο βρεγμένος δεύτερος αγώνας έφερε τα πάνω κάτω και όσοι αναβάτες επέλεξαν σλικ ελαστικά βγήκαν κερδισμένοι.

Πρώτος αγώνας

Η έναρξη της σεζόν 2026 για την κατηγορία Supersport είναι γεγονός, με το πρωτάθλημα να ξεκινά στο Phillip Island και τον Jaume Masia (Orelac Racing VerdNatura) να κερδίζει τον πρώτο αγώνα της σεζόν. Δεύτερος ήρθε ο Philipp Oettl (Feel Racing WorldSSP Team), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο ντόπιος Oli Bayliss (PTR Triumph Factory Racing) και έγινε ο νεότερος Αυστραλός που έχει κατακτήσει ποτέ βάθρο στο WorldSSP, που ήταν μάλιστα και το πρώτο του!

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team), στην 5η ο Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing), ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Matteo Ferrari (WRP Racing). Όσον αφορά την ZXMOTO, πέτυχε τους πρώτους της βαθμούς στην παρθενική της εμφάνιση με τον Caricasulo που πήρε την 14η θέση, ενώ είχε βλέψεις και για βάθρο μέχρι την πτώση του Valentin Debise. 

Παρακάτω και οι χρόνοι των έξι πρώτων: 

1. Jaume Masia (Orelac Racing Verdnatura) 
 2. Philipp Oettl (Feel Racing WorldSSP Team) +5.521s 
 3. Oli Bayliss (PTR Triumph Factory Racing) +7.266s 
 4. Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) +7.721s 
 5. Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) +7.743s 
 6. Matteo Ferrari (WRP Racing) +11.856s 

Δεύτερος αγώνας 

Ο δεύτερος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supersport πραγματοποιήθηκε σε βρεγμένο τερέν, κάτι που έφερε τα πάνω κάτω στις θέσεις των αναβατών. Μερικοί αναβάτες επέλεξαν σλικ ελαστικά, ποντάροντας (σωστά) πως η πίστα θα στεγνώσει, ενώ άλλοι επέλεξαν βρόχινα ελαστικά και αναγκάστηκαν αργότερα να τα αλλάξουν, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. 

Ο Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την παραπάνω συνθήκη και πέτυχε την πρώτη του νίκη στο WorldSSP. Ο πρωταθλητής του WorldSSP300 2024, Aldi Mahendra (AS BLU CRU Racing Team), έγινε ο πρώτος Ινδονήσιος που ανέβηκε στο βάθρο του WorldSSP, με τον Matteo Ferrari (WRP Racing) να συμπληρώνει το βάθρο των νικητών. Μάλιστα για πρώτη φορά από το Phillip Island το 2001, τρεις αναβάτες ανέβηκαν ταυτόχρονα στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα τους. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Andrea Giombini (Motozoo by Madforce Dubai), Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) και Roberto García (GMT94 Yamaha), ενώ παρακάτω μπορείτε να δείτε και τους χρόνους των πρώτων έξι: 

1. Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) 
2. Aldi Mahendra (AS BLU CRU Racing Team) +4.937s 
3. Matteo Ferrari (WRP Racing) +13.967s 
4. Andrea Giombini (Motozoo by Madforce Dubai) +50.953s 
5. Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) +1’25.203s 
6. Roberto García (GMT94 Yamaha) +1 lap 

Ο δεύτερος αγώνας ανέτρεψε κάθε πρόβλεψη της βαθμολογίας αναβατών που έχει διαμορφωθεί ως εξής: 

1. Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team), 38 βαθμούς
2. Jaume Masia (Orelac Racing Verdnatura), 31 β.
3. Matteo Ferrari (WRP Racing), 26 β.
4. Philipp Oettl (Feel Racing WorldSSP Team), 25 β.
5. Aldi Mahendra (AS BLU CRU Racing Team), 23 β.
6. Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing), 22 β.

Motul WSBK - Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για πρώτη φορά ο Ισπανός θα αγωνιστεί μία ολόκληρη σεζόν με την ομάδα της Kawasaki
motomagMotul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Η Kawasaki Puccetti Racing ανακοίνωσε την συνέχιση της συνεργασίας με τον Tito Rabat για το 2024, με την υπογραφή ενός συμβολαίου διάρκειας ενός χρόνου, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Ισπανό να αγωνιστεί για πρώτη φορά μία ολόκληρη σεζόν, καθώς πέρυσι ήρθε στα μέσα της σεζόν στην ομάδα, ως αντικαταστάτης του Sykes.

Όταν το 2021 ο Tito Rabat αποφάσισε να μεταπηδήσει από τα MotoGP στα WSBK, κατάφερε να αγωνιστεί για 9 γύρους με την Kawasaki, ενώ το 2022 συμμετείχε μόνο στον γύρο του Misano με την ομάδα του Manuel Puccetti. Για το 2023 ο Tito έδωσε το παρών σε 21 συνολικά αγώνες με τα χρώματα της Puccetti, μετά το σπάσιμο του συμβολαίου μεσούσης της χρονιάς με τον Tom Sykes.

Γεννημένος στη Βαρκελώνη στις 25 Μαΐου 1989, ο 34χρονος Tito Rabat έκανε αισθητή την παρουσία του για πρώτη φορά το 2005 στο CEV στην κατηγορία των 125 κυβικών. Τα καλά του αποτελέσματα τον έφεραν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, όπου αγωνίστηκε στην ίδια κατηγορία. Στην συνέχεια μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία, με τον Rabat να κατακτά το Πρωτάθλημα το 2014, προτού περάσει στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP το 2016. Το 2021 κατευθύνθηκε στα WSBK, ενώ το 2022 τον είδαμε να κυριαρχεί στο ισπανικό πρωτάθλημα SBK.

Motul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για το 2024 ο Rabat υπέγραψε ένα μονοετές συμβόλαιο με την Kawasaki Puccetti Racing, με την νέα χρονιά να είναι η πρώτη του ολοκληρωμένη στο Πρωτάθλημα -αν δεν τον διώξει κι αυτόν στα μέσα της χρονιάς η ομάδα όπως έκανε με τον Sykes... Αυτό σημαίνει ότι θα συμμετέχει και στις χειμερινές δοκιμές στις 24-25 Ιανουαρίου στην Jerez αλλά και σε αυτές στις 29-30 Ιανουαρίου στο Portimao, προτού ταξιδέψει κάτω από τον Ισημερινό, στην Αυστραλία για τον πρώτο γύρο του 2024 στις 23-25 Φεβρουαρίου.

Ο Manuel Puccetti δείχνει να έχει μεγάλες προσδοκίες από τον “νέο” αναβάτη του, καθώς όπως δήλωσε στόχος είναι η πρώτη δεκάδα σε κάθε γύρο. Από την μεριά του ο Tito Rabat νιώθει προφανώς πολύ χαρούμενος που θα μπορέσει να έχει μία ολοκληρωμένη σεζόν με την ομάδα, της οποίας είναι μέλος από το 2021.

Ετικέτες