Motul_WSBK Magny-Cours: Με αναπάντεχες πτώσεις για τους πρωταγωνιστές

Τρεις πτώσεις που σημάδεψαν τον γαλλικό αγώνα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/9/2022

Ο πρώτος αγώνας στη γαλλική πίστα δεν πήγε τόσο καλά όσο θα ήθελαν οι Jonathan Rea και Toprak Razgatlioglu καθώς αμφότεροι είχαν πτώση και είδαν στον βαθμολογικό πίνακα το όνομα του Alvaro Bautista να δημιουργεί μεγαλύτερη απόσταση από αυτούς. Παρά την εξαιρετική εκκίνηση του, ο Toprak βγήκε κάπως ανοιχτά στην Κ8 και έδωσε το δικαίωμα στη BMW του Scott Redding να περάσει μπροστά. Αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ, καθώς ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να περάσει ξανά εμπρός στον δεύτερο γύρο και να βρεθεί σε απόσταση βολής από τον Rea. Πριν ολοκληρωθεί ο δεύτερος γύρος, ο Rea θα πέσει και ο Toprak θα βρει ορθάνοιχτη μπροστά του την πόρτα για μια εύκολη νίκη.

Μια νίκη που την είχε ιδιαίτερη ανάγκη για να τον κρατήσει με αξιόσεις μέσα στο παιχνίδι του πρωταθλήματος. Μόνο που η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Τούρκου αναβάτη, οποίος στον τρίτο μόλις γύρο θα πέσει και αυτός!

Αιτία δεν ήταν κάποιο δικό του λάθος αλλά όπως ο ίδιος είπε είχε διαρκώς πρόβλημα με την αντοχή των φρένων και ήταν αναγκασμένος να ρυθμίζει την απόσταση της μανέτας σε κάθε γύρο. Φτάνοντας στη προηγούμενη στροφή, ένοιωσε την μανέτα να φτάνει έως το γκριπ, οπότε στην επόμενη προσπάθησε να γραπώσει τη μανέτα του φρένου υπολογίζοντας πως η μανέτα θα έχει πολύ μεγάλη διαδρομή, όμως η τρόμπα είχε προλάβει να επαναφέρει τη μανέτα στην αρχική της θέση, με αποτέλεσμα η επιπλέον δύναμη που έβαλε στη μανέτα να προκαλέσει αστάθεια στον πίσω τροχό, που ανασηκώθηκε απότομα από το έδαφος.

Το ίδιο “άδικη” ήταν και η πτώση του Rea, ο οποίος ακούμπησε το βιράζ με τον αισθητήρα της τηλεμετρία στο πιρούνι, με αποτέλεσμα να ανασηκωθεί ο εμπρός τροχός. Μεγάλη τιμωρία για μικρό αδίκημα όπως χαρακτηριστικά είπε μετά τον αγώνα.

Στον δεύτερο αγώνα τα πράγματα πήραν εντελώς διαφορετική τροπή. Το σενάριο τώρα ήθελε τον Bautista να είναι εκείνος που θα έβλεπε από πολύ κοντά την γαλλική άσφαλτο. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση η ιστορία είχε περισσότερο δράμα, καθώς αιτία δεν ήταν κάποια μηχανική δυσλειτουργία ή βλάβη, αλλά η “επιθετική” κίνηση του Rea πάνω στον Bautista. Το αποτέλεσμα αυτής της επαφής, ήταν ο αναβάτης της Ducati να βρεθεί στην αμμοπαγίδα και ο αναβάτης της Kawasaki να τιμωρηθεί με long-lap penalty, τερματίζοντας τελικά στην 5η θέση. Κερδισμένος φυσικά από την κατάληξη βγήκε ο  Toprak, όχι μόνο γιατί κέρδισε τον αγώνα, αλλά και γιατί μάζεψε υπερπολυτίμους βαθμούς έναντι των βασικών αντιπάλων του.  Στους κερδισμένους του διήμερου, θα πρέπει να συμπεριλάβουμε τον Axel Bassani που ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο.

 

Andrea Iannone - Αγωνιστική επιστροφή το 2024, στο MOTUL WSBK με την ομάδα της GoEleven

Μετά από τέσσερα χρόνια στον πάγκο, λόγω της τιμωρίας του για χρήση απαγορευμένων ουσιών, θα τον δούμε στη σέλα μιας Ducati Panigale V4R
motomag MOTUL WSBK – Επιστροφή του Iannone στους αγώνες με την ομάδα της GoEleven
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

18/10/2023

Η υπόθεση ντόπινγκ του Andrea Iannone λόγω χρήσης αναβολικών στο GP της Sepang το 2019 είχε συγκλονίσει τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κυρίως το MotoGP, με το ανώτατο αθλητικό δικαστήριο (CAS) το 2020 να επιβάλει στον Ιταλό ποινή τετραετούς αποκλεισμού από τους αγώνες.

Το όνομα του Ιταλού αναβάτη είχε ακουστεί στα paddock του WSBK εδώ και πολύ καιρό ενώ ο εκτελεστικός διευθυντής του Ducati Corse, Luigi Dall’Igna, στη Βαρκελώνη είχε επιβεβαιώσει πως ο “The Maniac” θα επιστρέψει στην ενεργό δράση, στη σέλα μιας δορυφορικής μοτοσυκλέτας της Ducati, χωρίς ωστόσο να αναφέρει την ομάδα. Τελικά τα λόγια του Dall’Igna επιβεβαιώθηκαν, με την ομάδα της GoEleven να ανακοινώνει πως ο Iannone θα επιστρέψει στους αγώνες το 2024 πάνω στη σέλα της Ducati Panigale V4R.

Μετά την ανακοίνωση πως ο Iannone επιστρέφει στο WSBK το 2024 με την ομάδα της GoEleven στη θέση του Γερμανού Phillip Oetl, άπαντες ανυπομονούν να δουν σε τι κατάσταση βρίσκεται ο Ιταλός και αν θα τον δούμε να γυρνά με επιτυχία σελίδα, όσον αφορά την αγωνιστική του καριέρα.

Iannone
Ετικέτες