Ο Mirko Giansanti Τεχνικός Διευθυντής της GYTR GRT Yamaha WorldSBK έχασε τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε

Η Yamaha Motor Europe και η Yamaha Racing θρηνούν για την απώλεια ενός πολύτιμου συνεργάτη
Giasanti
Από το

motomag

8/8/2023

Ο Mirko Giansanti ο οποίος αγωνίστηκε στις κατηγορίες GP125 και GP250 από το 1996 έως το 2005, τα τελευταία χρόνια κατάφερε να βρεθεί στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, ωστόσο αυτή η σταδιοδρομία δεν θα συνεχιστεί καθώς ο Ιταλός έχασε χθες τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε.

Ο 46χρονος Giansanti, ο οποίος είχε καταφέρει αρκετές επιτυχίες στην αγωνιστική του καριέρα -είχε τερματίσει δώδεκα φορές στο βάθρο- ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών με τον ίδιο να δημιουργεί το 2016 την GRT (Giansanti Racing Team), την σημερινή GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team. Ο Ιταλός όμως δεν κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια με μία ανίατη ασθένεια με αποτέλεσμα να αφήσει κενή από χθες την θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team.

Giansanti

Η ανακοίνωση της ομάδας ανάφερε: "Mirko, θα μας λείψεις πολύ, αλλά ξέρουμε ότι θα είσαι πάντα μαζί μας. Σου υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να εκπληρώσουμε ένα κοινό όνειρο, να πάμε το δικό σου και το δικό μας δημιούργημα στην κορυφή του κόσμου. Πάνω απ' όλα, θα κρατάμε πάντα ζωντανή τη μνήμη σου."

O Andrea Dosoli Road Racing Manager της Yamaha Motor Europe δήλωσε: “Είμαστε πολύ λυπημένοι από τον χαμό του Mirko μετά από μακρά περίοδο ασθένειας. Ήταν ένας άνδρας που έλεγε λίγα, προτιμώντας να ηγείται και να παραδειγματίζει, με αυτήν την προσέγγιση τόσο ο ίδιος όσο και η GRT Yamaha Team κατάφεραν πολλά. Ο Mirko ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Yamaha Racing και πλέον το paddock του WorldSBK θα είναι φτωχότερο. Αναπαύσου εν ειρήνη Mirko.”

Giansanti

 

Ετικέτες

Motul-WSBK 2022: Kawasaki και Honda δοκίμασαν τα νέα φρένα και το νέο ελαστικό της Pirelli

Παρόν και τα WSSP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Για δύο ημέρες στην πίστα της Jerez ηχούσαν οι κινητήρες των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της Kawasaki και της Honda, με την πράσινη εταιρεία να έχει εκεί όλους τους αναβάτες της και δοκιμάζει τα πάντα, ενώ η Honda έδωσε το παρόν μόνο την πρώτη ημέρα και όλο το βάρος της ήταν στραμμένο κυρίως στα νέων προδιαγραφών φρένα της Nissin, τα οποία θα χρησιμοποιεί φέτος αντί των Brembo που είχε τα προηγούμενα χρόνια.

Ο Jonathan Rea δοκίμασε και το νέο ελαστικό SCQ της Pirelli σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του διημέρου σταματώντας το χρονόμετρο στο 1’38.851, που ήταν 1,4” ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο χρόνο του “πράσινου” συναθλητή του Alex Lowes. Και οι τρεις πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων είχαν το όνομα της Kawasaki, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε πως οι αναβάτες της έκαναν 61 γύρους ο Rea και 59 o Lowes.

Μαζί με τα superbike, το παρόν έδωσαν και μοτοσυκλέτες της WSSP, όπου ο Φινλανδός  Niki Tuuli με μια Mv Agusta που είχε το περσινό πλαίσιο αλλά τον νέο κινητήρα, έκανε 30 γύρους και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας με  1’43.774.