Οι πρώτες δοκιμές της Ducati Panigale V4R

Ετοιμάζεται για τα WSBK του 2019
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/1/2018

Η αγωνιστική έκδοση του νέου V4 κινητήρα των 1000 κυβικών της Panigale έκανε τους πρώτους 64 γύρους της μέσα στην πίστα του Jerez. Θυμίζουμε ότι η Ducati φέτος δεν θα έχει επίσημη εργοστασιακή ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των Superbike και ότι οι εκδόσεις δρόμου της Panigale V4 έχουν κινητήρα με 1100 κυβικά που τους απαγορεύει τη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα. Έτσι η Ducati θα φτιάξει μια ξεχωριστή έκδοση R με μικρότερο κινητήρα 1000 κυβικών που θα μας παρουσιάσει στην επόμενη έκθεση του Μιλάνου στο τέλος του 2018. Ουσιαστικά το ίδιο ακριβώς είχε κάνει και με την τελευταία V2 Panigale, όπου τα μοντέλα δρόμου είχαν ανέβει στα 1300 κυβικά, όμως η έκδοση R είχε παραμείνει στα 1200 ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι νόμιμη για συμμετοχή στα WSBK.

Τη μοτοσυκλέτα οδήγησε ο Lorenzo Zanetti, σημειόνοντας τον 15ο χρόνο με 1:41.665. Την ίδια ημέρα το Kawasaki του Jonathan Rea γύριζε κάτω από το 1:40 με καλύτερο χρόνο το 1:39.862 και του Tom Sykes το 1:40.178.

Να σημειωθεί πως και οι δύο μοτοσυκλέτες της Kawasaki, ήταν σύμφωνες με τις νέες προδιαγραφές του WSBK για το 2018.

Ως γνωστόν, από την επόμενη αγωνιστική σεζόν οι κανονισμοί αλλάζουν, με βασική διαφορά τον περιορισμό των στροφών των κινητήρων, κάτι που θεωρητικά δεν ευνοεί την Ducati να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα του Desmo. Φυσικά μένει να δούμε και πόσο θα επηρεαστεί η κυριαρχία των Kawasaki μέσα στη σεζόν που μας έρχεται, αφού οι αλλαγές στους κανονισμούς στόχευαν ξεκάθαρα στον περιορισμό της πράσινης ομάδας.

Ετικέτες

Παρουσίαση Kawasaki Racing Team WSBK


Έτοιμοι να υπερασπιστούν το πρωτάθλημα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/2/2017

Η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στα WSBK, έκανε χθες την επίσημη παρουσίασή της στην Βαρκελώνη, δείχνοντας τις μοτοσυκλέτες και τους αναβάτες στο κοινό, με τους οποίους θα μπουν στην μάχη υπεράσπισης του τίτλου για το 2017.

Τα δύο ZX-10RR βαμμένα στα χρώματα της νέας χρονιάς, ήταν πάνω στη σκηνή μαζί με τους Jonathan Rea και Tom Sykes των οποίων η συνεργασία έχει αποφέρει στην KRT τρεις παγκόσμιους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Το σλόγκαν της ομάδας ήταν το "Reboot" (επανεκκίνηση), θέλοντας έτσι να περάσει το στίγμα πως οι επιτυχίες του παρελθόντος είναι μεν σημαντικές, αλλά πλέον η ομάδα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις, αυξημένο ανταγωνισμό και για να ανταπεξέλθει θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα της.

Ο Guim Roda, Team Manager της KRT, δήλωσε: “Το 2016 ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για εμάς. Πετύχαμε όλους μας τους στόχους. Οι αναβάτες μας Jonathan Rea και Tom Sykes κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη και η Kawasaki κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Τίτλο των Κατασκευαστών. Αλλά τώρα επιστρέφουμε για να αντιμετωπίσουμε από την αρχή τις προκλήσεις του 2017. Κάθε σεζόν ξεκινάει από το μηδέν και δεν υπάρχει περιθώριο για να επαναπαυτούμε στις παλιές επιτυχίες.”

Oι επιτυχίες του παρελθόντος είναι μεν σημαντικές, αλλά πλέον η ομάδα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις

Ο Jonathan Rea με τη σειρά του, είπε πως η περίοδος των δοκιμών ήταν άκρως παραγωγική και ότι τώρα είναι απόλυτα εστιασμένος στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι οι χειμερινές δοκιμές των ομάδων του WSBK έχουν ολοκληρωθεί και όλοι πλέον ετοιμάζονται για την μάχη του πρώτου αγώνα του πρωταθλήματος, που θα δοθεί στην πίστα του Phillip Island στην Αυστραλία, στις 25-26 Φεβρουαρίου.

Η Kawasaki Racing Team ετοίμασε και ένα behind-the-scenes video με όλα τα στάδια της προετοιμασίας της Ninja ZX-10RR και των Winter Tests, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

Ετικέτες