QJMotor - Στο World Supersport Championship 2024 με δική της μοτοσυκλέτα!

Με τον Ιταλό αναβάτη Raffaele de Rosa και μοτοσυκλέτα την QJ GSR 800
QJMOTOR - Θα συμμετέχει στα WSS 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/12/2023

Στην παρουσίαση του grid για το WSS του 2024, την έκπληξη έκανε η QJMotor η οποία έχει συμμετοχή με την ομάδα QJ Motor Factory Racing και τον Raffaele de Rosa, και μάλιστα με δική της μοτοσυκλέτα.

Ο De Rosa έχει καταγωγή από τη Νάπολη, είχε κερδίσει το FIM Superstock 1000 Cup το 2016, ενώ από το 2018 συμμετέχει στο WSS. Μετά από 3 χρόνια συμμετοχών με μοτοσυκλέτα της MV Agusta, συνέχισε με μοτοσυκλέτα της Kawasaki, παίρνοντας την πρώτη του νίκη το 2021. Κατόπιν, η ομάδα του άλλαξε σε Ducati Panigale V2, ενώ το 2023 ο Ιταλός τερμάτισε στην 10η θέση του Πρωταθλήματος.

Η μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνιστεί ο De Rosa είναι η QJ GSR 800, την οποία είδαμε στην EICMA 2023, με πλαίσιο και κινητήρα να βασίζονται σε εκείνα του Honda CBR650R. Φυσικά για τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να φέρει κινητήρα με διαφορετικό κυβισμό.

Θυμίζουμε πως κι η Kove είχε κάνει την είσοδο της στο ίδιο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (WSBK), σε διαφορετική κατηγορία, συγκεκριμένα στα WSS300, κι αυτή με δική της μοτοσυκλέτα. Τώρα η QJMOTOR θα γίνει ο 2ος κατασκευαστής από την Κίνα που παίρνει μέρος στο WSBK. Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα, και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ποιες θέσεις θα “παίζει” ο De Rosa στη σέλα της.

Ετικέτες

Παρουσίαση της GRT Yamaha 2019

Στη Verona τα αποκαλυπτήρια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/1/2019

Στη Motor Bike Expo στην Verona, εκεί που το MOTO βρισκόταν ως ο μοναδικός εκπρόσωπος της ελληνικού Τύπου, μεταφέροντας σε σας τις πιο εντυπωσιακές custom μοτοσυκλέτες της έκθεσης όπως το μπεμβεδοκατέμ καθώς και το Street tracker της Boldimoto, έγινε η παρουσίαση των μοτοσυκλετών της GRT Yamaha WorldSBK ομάδας για φέτος. Μια κίνηση προσεκτικά μελετημένη, καθώς η έκθεση μαζεύει πλήθος κόσμου κάθε χρόνο (πέρσι συγκέντρωσε 167.000 επισκέπτες), ενώ οι Ιταλοί –παραδοσιακά- έχουν μεγάλη αγάπη για τους αγώνες μοτοσυκλέτας λόγω της ιστορίας τους σ' αυτούς. Στις R1-M που αποκαλύφθηκαν, το κλασικό μπλε της Yamaha κυριαρχεί ως επί το πλείστον στο μεγαλύτερο μέρος τους, ενώ η πιο εξόφθαλμη διαφορά είναι πως το μπροστινό φτερό είναι γκρι ματ, παραπέμποντας στα χρώματα της Fiat Abarth που η Yamaha έχει συνεργαστεί αρκετές φορές μαζί της στο παρελθόν.

Εκεί βρίσκονταν και οι αναβάτες της ομάδας με τον Marco Melandri να δηλώνει: “Είμαι ενθουσιασμένος, είναι λες και πάω πρώτη μέρα στο σχολείο. Το 2011 που έκανα το ντεμπούτο μου με την Yamaha ήταν μια εξαιρετική χρονιά. Βρήκα το κατάλληλο περιβάλλον για μένα και η R1 ταιριάζει στο οδηγικό μου στιλ. Επέστρεψα την κατάλληλη στιγμή και έχω μεγάλη επιθυμία να κάνω πολλά για την ομάδα και η Yamaha θα μας υποστηρίξει κατάλληλα.” Ο Andrea Dosoli διευθυντής της ομάδας και υπεύθυνος για τον διπλασιασμό των μοτοσυκλετών της Yamaha στη μεγάλη κατηγορία των WSBK ήταν παρόν και σε δηλώσεις του αναφέρε τα εξής: “Το να διπλασιάσουμε τις μοτοσυκλέτες της Yamaha στο πρωτάθλημα είναι μια μεγάλη δέσμευση και παράλληλα μια ευκαιρία που φανερώνει την επιθυμία μας να αναπτυχθούμε. Είναι μια θεμελιώδης στρατηγική και πρέπει να υποστηριχτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ομάδα θα έχει όλη την απαραίτητη υποστήριξη που χρειάζεται ώστε οι αναβάτες της να είναι στην κορυφή.”

Σήμερα η ομάδα βρίσκεται στην Jerez για ένα διήμερο δοκιμών, ώστε οι αναβάτες να προετοιμάσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις μοτοσυκλέτες τους και να εξοικειωθούν μαζί τους.

Ετικέτες