Σε αναμμένα κάρβουνα ο Laverty!

Πιθανή επιστροφή μετά από δύο μήνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Μετά την ανακοίνωση για τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) ότι θα χάσει τους δύο επόμενους γύρους του πρωταθλήματος, στο Donington Park και τη Laguna Seca, ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να επιστρέψει δριμύτερος στο πρωτάθλημα. Πριν από σχεδόν δυο μήνες, στα δοκιμαστικά της Imola, ο Laverty είχε ένα τρομακτικό highside και απ’ την πτώση του έσπασε και τους δύο του καρπούς. Παρά το γεγονός ότι ο κορυφαίος γιατρός του είδους τον ανέλαβε ως περιστατικό και δέχτηκε την πρόκληση να αποκαταστήσει τους θρυμματισμένους του καρπούς, δεν κατάφερε να κάνει άλλη μια φορά το θαύμα του, με αποτέλεσμα ο Laverty να χάσει ήδη τρείς γύρους απ’ το πρωτάθλημα.
Όπως σε κάθε αγωνιζόμενο έτσι και στον Laverty η δίψα του για να ξαναμπεί στην πίστα και να αγωνιστεί δεν έχει κορεσμό. Για αυτό το λόγο ο Laverty, ενώ γνωρίζει πως οι καρποί του δεν έχουν θεραπευτεί πλήρως, θα επιχειρήσει να περάσει τις εξετάσεις της αγωνιστικής επιτροπής την Παρασκευή πριν την έναρξη των δοκιμών ώστε να ξανακαβαλήσει τη V4 R του. “Πριν από δέκα μέρες είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι θα χάσω τόσο τον αγώνα στο Donington Park όσο και στη Laguna Seca.” Παραδέχτηκε. “Είχα αποθαρρυνθεί τελείως επειδή δεν είχα κάποιο στόχο κι έτσι ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ότι ίσως καταφέρω να λάβω μέρος στη Laguna Seca, αν συνέχιζα να δουλεύω σκληρά με την αποκατάστασή μου. Είναι μια πίστα που γυρνάμε αντίθετα απ’ τη φορά του ρολογιού και έτσι δεν καταπονείται τόσο ο δεξιός μου καρπός.”

Με αυτές τις σκέψεις ο Laverty πήρε δύναμη και συνέχισε να προπονείται και μετά από έξι εβδομάδες και με σχετικά αργή πρόοδο κατάφερε να ξεφύγει απ’ την οξεία φάση της κατάστασής του και του δημιουργήθηκαν ελπίδες μήπως λάβει μέρος Donington Park. Οδήγησε μάλιστα και μια μοτοσυκλέτα 300cc με στόχο να αναπροσαρμόσει τη θέση οδήγησης ώστε να μην καταπονούνται τόσο τα χέρια του. “Το Donington αποτελεί μια μεγάλη δοκιμασία για το σώμα μου αλλά έχω κουραστεί πνευματικά πλέον να μένω στο περιθώριο (λόγω του τραυματισμού του) και αν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μπορέσω να αγωνιστώ θα το κάνω! Δεν μπορώ να περιορίσω άλλον τον αναβάτη μέσα μου που θέλει να αγωνιστεί!”

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Most: Απτόητος ο Bulega – Διπλή νίκη ZXMOTO ξανά!

Την 19η σερί του νίκη πέτυχε ο Ιταλός
WSBK
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Nicolo Bulega συνέχισε το απίστευτο σερί του, φτάνοντας τις 19 σερί νίκες στον θεσμό. Ο Ιταλός δυσκολεύτηκε μόνο στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου, όμως ξεπέρασε το εμπόδιο του Lecuona. Η ZXMOTO πέτυχε ακόμη μία διπλή νίκη στα WSSP με τον Debise, ενώ ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να πάρει τον πρώτο του βαθμό στα WSPB.

WSBK

1ος αγώνας: Ο Danilo Petrucci είχε σφοδρή πτώση στην αρχή του αγώνα – έπειτα διαγνώστηκε με κάταγμα κόκκυγα - και βγήκαν κόκκινες σημαίες, οπότε είχαμε και επανεκκίνηση αγώνα, εκεί που οι Bulega, Yari Montella και Iker Lecuona έφυγαν μπροστά. Λίγο μετά ο Lecuona πέρασε τον Montella και επτά γύρους πριν το τέλος πέρασε και τον Bulega. Οι δυο τους έδωσαν μία πολύ ωραία μάχη με τελικό νικητή τον Bulega, που αύξησε το ρεκόρ του, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Gerloff και Bassani. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Alex Lowes τερμάτισε 7ος, ενώ ξεκίνησε από την 14η θέση.

BULEGA

Αγώνας Superpole: Ο Sam Lowes σημείωσε πτώση στο ξεκίνημα, καθώς μπροστά είχαν φύγει οι δύο εργοστασιακές Ducati, με τρίτο τον Montella. Ο Bulega πήρε μία άνετη νίκη, με το βάθρο να παραμένει ίδιο με τον πρώτο αγώνα.

2ος αγώνας: Μία από τα ίδια κι εδώ, καθώς Bulega, Montella, Lecuona ξεχώρισαν από την αρχή και το βάθρο παρέμεινε και στον δεύτερο αγώνα το ίδιο, με τον Bulega να σημειώνει την 19η σερί του νίκη στον θεσμό και πραγματικά αναρωτιόμαστε ποιος και πώς θα σταματήσει το ρεκόρ αυτό. Lorenzo Baldassarri και Garrett Gerloff συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα και παρακάτω μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία των έξι πρώτων.

1. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 310 βαθμούς

2. Iker Lecuona (Aruba.it Racing - Ducati) 215 βαθμούς

3. Yari Montella (Barni Spark Racing Team) 121 βαθμούς

4. Lorenzo Baldassarri (Team GoEleven) 107 βαθμούς

5. Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) 103 βαθμούς

6. Alex Lowes (bimota by Kawasaki Racing Team) 101 βαθμούς

 

WSSP

Ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Factory Evan Bros Racing) κέρδισε τον πρώτο αγώνα στο GP της Τσεχίας, με τον Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) να τερματίζει δεύτερος και τον Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) να συμπληρώνει το βάθρο.

zxmoto

Ο δεύτερος αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, με τους Debise, Oncu και Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing) να έχουν δημιουργήσει ένα τρενάκι και να παλεύουν και οι τρεις για τη νίκη, όμως ο Booth-Amos σημείωσε πτώση στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου, ενώ αμέσως μετά ο Oncu περνάει τον Debise, ο οποίος απαντάει άμεσα και παίρνει μία εκπληκτική νίκη, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του φέτος και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Oli Bayliss (PTR Triumph Factory Racing), γιος ενός σπουδαίου πρωταθλητή WSBK, του Troy Bayliss.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να συλλέξει τον πρώτο του βαθμό, καθώς στον πρώτο του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε 25ος, ενώ στον δεύτερο αγώνα ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε στο πόδι του δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από τη 17η θέση.