WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος είναι να παραμείνει στην ομάδα ο Bautista

Τα αδύνατα δυνατά κάνουν στην Ducati για να πείσουν τον Ισπανό να μείνει έναν ακόμη χρόνο
motomag WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με τον Bautista
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/8/2024

Έχοντας ξεπεράσει τα μισά του φετινού πρωταθλήματος όλοι αναρωτιούνται αν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista θα παραμείνει στον θεσμό για ακόμη μία χρονιά, με την ομάδα της Aruba.it Racing – Ducati να βρίσκεται σε αναμμένα κάρβουνα καθώς σύμφωνα με τον Team Principle Serafino Foti είναι μονόδρομος το να κρατήσουν τον Ισπανό αναβάτη.

Τα τελευταία δύο χρόνια η Aruba.it Racing – Ducati και ο Alvaro Bautista μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον στο WSBK ωστόσο φέτος αυτό έχει αλλάξει άρδην ελέω και των νέων κανονισμών βάρους που επί της ουσίας “στόχευσαν” τον Ισπανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή και την Ducati.

Στην Ducati Panigale V4 R του Bautista προστέθηκε έρμα ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς, με τον αναβάτη της Aruba να δυσκολεύεται αρκετά στους πρώτους γύρους της χρονιάς. Από τον αγώνα του Most και μετά οι μηχανικοί της Ιταλικής ομάδας βρήκαν την χρυσή τομή και τα αποτελέσματα σαφώς βελτιώθηκαν χωρίς ωστόσο να μπορεί ο Bautista να σταματήσει το νικηφόρο σερί του Toprak Ragatlioglu, o οποίος φέτος με την BMW κάνει θραύση.

WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με τον Bautista

Παρολαυτά για την Aruba.it Racing – Ducati το πρόβλημα είναι άλλο, το αν ο Bautista θα παραμείνει και την επόμενη χρονιά στο WSBK καθώς σύμφωνα με τον Team Principle Serafino Foti δεν υπάρχει Plan Β και η επιλογή του Ισπανού για το 2025 είναι για αυτούς μονόδρομος.

Επιπρόσθετα ο Forti ανέφερε σχετικά με την υπόθεση του Alvaro Bautista: “Δεν μιλήσαμε μαζί του κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Portimao, διότι ο Alvaro δεν συνηθίζει να μιλάει για αυτά κατά τη διάρκεια των αγώνων. Από την μεριά μας προσπαθούμε να τον πείσουμε να συνεχίσει μαζί μας. Σύντομα θα μπορώ να πω αν είναι 80% ή 90% ή 0%. Δεν έχουμε κάποιο σχέδιο Β γιατί ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε μαζί του.

Όσον αφορά την μοτοσυκλέτα προσπαθούμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς. Τώρα σχετικά με το έξτρα βάρος αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Σε κάποιες πίστες πρέπει να τοποθετηθεί σε διαφορετικά σημεία στην μοτοσυκλέτα και αυτό δυσκολεύει τα πράγματα. Αυτό επί της ουσίας είναι το κύριο μας πρόβλημα”.

Για να δούμε, θα πει το ναι της παραμονής ο Bautista στην Aruba.it Racing – Ducati ή θα έχουμε αλλαγή σκηνικού το 2025;

WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με τον Bautista

 

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”