WSBK - To endo στον τερματισμό του Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak [VIDEO]

Ο El Turco σε μπελάδες - Ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα μοτοσυκλετών δεν έχουμε δει
motomag WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Πικρό βγήκε το διπλό endo του πανηγυρισμού για τον Toprak Razgatlioglu λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού στο Misano καθώς οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα επέβαλαν στον αναβάτη της BMW πρόστιμο 500 ευρώ λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Εντάξει είναι γεγονός πως ο Razgatlioglu στο Misano ήταν μία κατηγορία μόνος του καθώς κέρδισε και τους τρεις αγώνες που έλαβαν χώρα στην ιταλική πίστα, ενώ και οι πανηγυρισμοί του -σούζες και endo- έκλεψαν την παράσταση. Ένας από αυτούς όμως έφερε σε δεινή θέση τον αναβάτη της BMW καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο σοβαρό ατύχημα.

WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]

Συγκεκριμένα ο Razgatlioglu πριν περάσει την γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο αγώνα πραγματοποίησε endo (διπλό μάλιστα καθώς το πρώτο δεν του βγήκε, ενώ ευτυχώς δεν έφαγε και καπάκι...) με την BMW M1000 RR θέλοντας να πανηγυρίσει με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη νίκη αυτή. Ωστόσο λίγο αργότερα ο ίδιος θα περνούσε το κατώφλι της αίθουσας των αγωνοδικών ώστε να απολογηθεί για το συγκεκριμένο συμβάν.

Οι αγωνοδίκες τόνισαν πως αυτό που συνέβη ήταν επιπόλαιο και πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα καθώς ο αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα για τους υπόλοιπους αναβάτες, και ενδεχομένως κάποιος αναβάτης μπορεί να ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω και να είχαμε τραγικές συνέπειες με τον σχεδόν σταματημένο Toprak. Έτσι οι αγωνοδίκες επέβαλλαν στον "El Turco" ποινή 500 ευρώ. Μικρό το πρόστιμο, αλλά σωστό το σκεπτικό. Όσο και να μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί του Toprak, αυτοί θα πρέπει να γίνονται όταν όλοι οι αναβάτες έχουν τερματίσει, στον γύρο του θριάμβου και μόνο.

Μετά την επιβολή της ποινής ο Razgatlioglu ανέφερε: "Πάντα θα κάνω endo, αυτό δεν αλλάζει. Αυτό είναι ένα δώρο για μένα από τους αγωνοδίκες, μετά τις τρεις νίκες , λίγο ακριβό αυτή τη φορά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα πληρώσω τα 500 ευρώ. Νομίζω ότι όλοι πέρασαν καλά. Αν έχουμε μια επανάληψη στο Donington θα κάνω endo μετά από την καρό σημαία, όχι πριν”.

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Most: Απτόητος ο Bulega – Διπλή νίκη ZXMOTO ξανά!

Την 19η σερί του νίκη πέτυχε ο Ιταλός
WSBK
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Nicolo Bulega συνέχισε το απίστευτο σερί του, φτάνοντας τις 19 σερί νίκες στον θεσμό. Ο Ιταλός δυσκολεύτηκε μόνο στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου, όμως ξεπέρασε το εμπόδιο του Lecuona. Η ZXMOTO πέτυχε ακόμη μία διπλή νίκη στα WSSP με τον Debise, ενώ ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να πάρει τον πρώτο του βαθμό στα WSPB.

WSBK

1ος αγώνας: Ο Danilo Petrucci είχε σφοδρή πτώση στην αρχή του αγώνα – έπειτα διαγνώστηκε με κάταγμα κόκκυγα - και βγήκαν κόκκινες σημαίες, οπότε είχαμε και επανεκκίνηση αγώνα, εκεί που οι Bulega, Yari Montella και Iker Lecuona έφυγαν μπροστά. Λίγο μετά ο Lecuona πέρασε τον Montella και επτά γύρους πριν το τέλος πέρασε και τον Bulega. Οι δυο τους έδωσαν μία πολύ ωραία μάχη με τελικό νικητή τον Bulega, που αύξησε το ρεκόρ του, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Gerloff και Bassani. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Alex Lowes τερμάτισε 7ος, ενώ ξεκίνησε από την 14η θέση.

BULEGA

Αγώνας Superpole: Ο Sam Lowes σημείωσε πτώση στο ξεκίνημα, καθώς μπροστά είχαν φύγει οι δύο εργοστασιακές Ducati, με τρίτο τον Montella. Ο Bulega πήρε μία άνετη νίκη, με το βάθρο να παραμένει ίδιο με τον πρώτο αγώνα.

2ος αγώνας: Μία από τα ίδια κι εδώ, καθώς Bulega, Montella, Lecuona ξεχώρισαν από την αρχή και το βάθρο παρέμεινε και στον δεύτερο αγώνα το ίδιο, με τον Bulega να σημειώνει την 19η σερί του νίκη στον θεσμό και πραγματικά αναρωτιόμαστε ποιος και πώς θα σταματήσει το ρεκόρ αυτό. Lorenzo Baldassarri και Garrett Gerloff συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα και παρακάτω μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία των έξι πρώτων.

1. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 310 βαθμούς

2. Iker Lecuona (Aruba.it Racing - Ducati) 215 βαθμούς

3. Yari Montella (Barni Spark Racing Team) 121 βαθμούς

4. Lorenzo Baldassarri (Team GoEleven) 107 βαθμούς

5. Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) 103 βαθμούς

6. Alex Lowes (bimota by Kawasaki Racing Team) 101 βαθμούς

 

WSSP

Ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Factory Evan Bros Racing) κέρδισε τον πρώτο αγώνα στο GP της Τσεχίας, με τον Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) να τερματίζει δεύτερος και τον Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) να συμπληρώνει το βάθρο.

zxmoto

Ο δεύτερος αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, με τους Debise, Oncu και Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing) να έχουν δημιουργήσει ένα τρενάκι και να παλεύουν και οι τρεις για τη νίκη, όμως ο Booth-Amos σημείωσε πτώση στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου, ενώ αμέσως μετά ο Oncu περνάει τον Debise, ο οποίος απαντάει άμεσα και παίρνει μία εκπληκτική νίκη, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του φέτος και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Oli Bayliss (PTR Triumph Factory Racing), γιος ενός σπουδαίου πρωταθλητή WSBK, του Troy Bayliss.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να συλλέξει τον πρώτο του βαθμό, καθώς στον πρώτο του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε 25ος, ενώ στον δεύτερο αγώνα ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε στο πόδι του δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από τη 17η θέση.