WSBK - Misano τέστ Ημέρα 1η - Ταχύτερος με νέο ρεκόρ γύρου ο Alvaro Bautista

Πτώση για τον Razgatlioglu, νέο ψαλίδι για τη Honda, απρόσμενα καλός Sykes στην επιστροφή του στη BMW
WSBK 2023, Misano test, 1η ημέρα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/5/2023

Ο Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της πρώτης ημέρας στο διήμερο τέστ του Misano, με τις ομάδες να δοκιμάζουν νέα εξαρτήματα στις μοτοσυκλέτες τους.

Η πρώτη από τις δύο ημέρες δοκιμών στο Misano, με το τεστ να αφορά στην πλειοψηφία των αναβατών του WSBK με τρανταχτές απουσίες των αναβατών της KRT, ολοκληρώθηκε, με τη βροχή να διακόπτει τις προσπάθειες όλων κατά την απογευματινή περίοδο.

Ταχύτερος όλων κάνοντας μάλιστα και νέο ρεκόρ πίστας ήταν ο Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati). Ο Ισπανός χρησιμοποιώντας τα ελαστικά SCQ της Pirelli σημείωσε χρόνο 1:33.035, ο οποίος είναι τρία δέκατα ταχύτερος από τον δικό του ταχύτερο γύρο που είχε σημειώσει στην περσινή Tissot Superpole του αγώνα στο Misano. O Bautista ο οποίος επικεντρώθηκε κυρίως στο να δουλέψει στο νέο όριο στροφών της Panigale V4 R, συμπλήρωσε 87 γύρους, με τους 64 να πραγματοποιούνται το πρωί.

WSBK 2023, Misano test, 1η ημέρα

Ο μεγάλος του αντίπαλος, Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK), κατέλαβε τη δεύτερη θέση -μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Bautista- την πρώτη ημέρα του τέστ, σημειώνοντας χρόνο 1:33.545 με τα ελαστικά SCX της Pirelli. Ο Τούρκος αναβάτης παρά την πτώση που είχε στη στροφή 3 λόγω φθαρμένων ελαστικών, κατάφερε να ολοκληρώσει 92 γύρους, με την περισσότερη δουλειά να γίνεται στο ψαλίδι της R1. Την τριάδα συμπλήρωσε ο teammate του Bautista στην Aruba.it Racing – Ducati, Michael Ruben Rinaldi. Ο Ιταλός ήταν σχεδόν 7 δέκατα πίσω από την πρώτη θέση, ωστόσο συμπλήρωσε 90 γύρους με την περισσότερη δουλειά να γίνεται στη σύγκριση ρυθμίσεων των τελευταίων αγώνων.

WSBK 2023, Misano test, 1η ημέρα

Το τέστ του Misano είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα της Honda. Οι αναβάτες του HRC, Iker Lecuona και Xavi Vierge δοκίμασαν δύο παραλλαγές του ψαλιδιού της Fireblade, με τον Vierge να ολοκληρώνει την πρώτη ημέρα στην τέταρτη θέση, και με τον Lecuona να σημειώνει τον όγδοο ταχύτερο χρόνο.

WSBK 2023, Misano test, 1η ημέρα

Όσον αφορά στην BMW, η -προσωρινή- επιστροφή του Tom Sykes στην ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team ήταν το πρωτοσέλιδο αυτών των ημερών, με τον Βρετανό που αγωνιζόταν με την ομάδα το 2021 να γράφει τους πρώτους του γύρους με το μοντέλο του 2023. Μετά την απογοητευτική του απόδοση στους πρώτους 4 γύρους της σεζόν με την Kawasaki Puccetti, ο Sykes εντυπωσίασε με το καλημέρα καβάλα στη μοτοσυκλέτα της BMW, σημειώνοντας τον έβδομο ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω τον teammate του, Scott Redding, στην ενδέκατη θέση!

WSBK 2023, Misano test, 1η ημέρα

Ο δεύτερος παρόλα αυτά ολοκλήρωσε 82 γύρους δοκιμάζοντας δύο παραλλαγές ψαλιδιού, καθώς και ένα σασί. Ωστόσο ταχύτερη BMW ήταν αυτή της Bonovo Action BMW, με την οποία ο Garrett Gerloff βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με τον teammate του, Loris Baz, να έχει μία πτώση χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί.

Στην έκτη θέση του τέστ βρέθηκε μία ανεξάρτητη Ducati, αυτή του Axel Bassani (Motocorsa Racing), με τον Ιταλό να επικεντρώνεται στις δοκιμές κυρίως στη φθορά των ελαστικών της Panigale V4 R. Όσον αφορά στην Kawasaki Racing Team WorldSBK επέλεξε να βρεθεί στο τεστ μόνο με τον αναβάτη δοκιμών Florian Marino καθώς οι Jonathan Rea και Alex Lowes επέλεξαν να μην παρευρεθούν στο Misano! Τελικά η πρώτη ημέρα δεν είχε καθόλου αγωνιστική δράση για την εργοστασιακή ομάδα, καθώς ο δοκιμαστής της δεν πραγματοποίησε κανέναν γύρο... Ο Lucas Mahias της Kawasaki Puccetti Racing, που επέστρεψε στην ομάδα μετά την αποχώρηση του Tom Sykes, ήταν ο μοναδικός αναβάτης της Kawasaki στην πίστα.

Η πρώτη εξάδα μετά την 1η ημέρα στο τέστ του Misano:

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) 1:33.035s, 87 γύροι

2. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) +0.510s, 92 γύροι

3. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing - Ducati) +0.673s, 90 γύροι

4. Xavi Vierge (Team HRC) +1.008s, 87 γύροι

5. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) +1.310s, 61 γύροι

6. Axel Bassani (Motocorsa Racing) +1.350s, 64 γύροι

Ετικέτες

Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες