Yamaha R9 - Η τρικύλινδρη εποχή της Iwata στο WorldSSP ξεκινά!

Τρεις ομάδες, έξι αναβάτες καβάλα στην ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα για τη σεζόν του 2025
Yamaha R9 WorldSSP - Manzi, Okamoto
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/2/2025

Η Yamaha ετοιμάζεται να γράψει ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport, παραθέτοντας το νέο τρικύλινδρο R9 με έξι αναβάτες, απέναντι στα συνήθη τετρακύλινδρα ιαπωνικά μοντέλα της κατηγορίας, στα τρικύλινδρα βρετανικά, στα τρικύλινδρα και δικύλινδρα ιταλικά, και στο μοναδικό τετρακύλινδρο κινέζικο μοντέλο.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη λίστα των συμμετοχών για το WorldSSP 2025 δεν υπάρχει κανένα τετρακύλινδρο Yamaha R6, ενώ πιστοί στον τετρακύλινδρο κινητήρα παραμένουν τα ιαπωνικά εργοστάσια της Honda και της Kawasaki, αλλά και εκείνο της κινέζικης QJMOTOR.

Λίγο πριν το διήμερο τεστ WorldSBK / WorldSSP που θα λάβει χώρα στο Phillip Island της Αυστραλίας, εκεί που θα δούμε και τον πρώτο γύρο αμέσως μετά, η Yamaha παρουσίασε τις τρεις αγωνιστικές της ομάδες για τα Supersport του 2025.

Με βαθύ μπλε χρώμα πόζαραν οι μοτοσυκλέτες αλλά και οι αναβάτες, με μεγάλο αστέρι της Iwata τον Ιταλό Stefano Manzi που τερμάτισε 2ος το 2024 και το 2023, στην κεντρική ομάδα της Pata Yamaha Ten Kate. Δίπλα του θα αγωνίζεται ο Πρωταθλητής 2024 του All Japan Road Racing JSB1000, Yuki Okamoto, που κάνει το ντεμπούτο του στην παγκόσμια σκηνή.

Mahias, Rinaldi

Η δεύτερη ομάδα της Yamaha είναι η GMT94 Yamaha, που το 2025 θα έχει στις τάξεις της τον πέντε φορές νικητή σε αγώνα WorldSBK, Michael Ruben Rinaldi, δίπλα στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSSP 2017, Lucas Mahias.

Mahindra, Oncu

Η τρίτη ομάδα της Iwata είναι η Evan Bros Racing, με νέα γενιά ταλέντων στο τιμόνι του R9, τον Τούρκο Can Oncu και τον Ινδονήσιο Aldi Satya Mahendra που στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής WorldSSP300 το 2024.

Yamaha R9 WorldSSP

Οι τεχνικοί της ιαπωνικής εταιρείας, εξελίσσουν το R9 για πάνω από έναν χρόνο, ώστε να μπορέσει να είναι άμεσα ανταγωνιστικό, κι έτοιμο για τίτλο, και μένει να δούμε πώς θα συγκριθεί με το R6 που αντικαθιστά.

Θυμίζουμε πως οι αναβάτες της Yamaha πήραν την πρώτη τρικύλινδρη γεύση τους στο τεστ της Cremona τον Νοέμβριο, συνεχίζοντας τις δοκιμές σε διάφορες πίστες της Ισπανίας. Οι χρόνοι αναφέρει η Yamaha είναι ανταγωνιστικοί και τώρα περιμένουμε το τεστ της Αυστραλίας (17-18 Φεβρουαρίου) για να δούμε το πώς στέκεται το R9 απέναντι στον ανταγωνισμό, πριν τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν στις 21-23 του ίδιου μήνα.

Ετικέτες

Honda HRC-Iker Lecuona: Χειρουργήθηκε στο χέρι ο Ισπανός 

Για τη σταθεροποίηση του κατάγματος στο αριστερό του αντιβράχιο
Iker Lecuona χειρουργείο 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/7/2025

Στο χειρουργικό τραπέζι, όπως ήταν προγραμματισμένο, βρέθηκε ο Iker Lecuona, έπειτα από το κάταγμα που υπέστη στον ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Ο Ισπανός ήταν ένα από τα θύματα της πτώσης του Iannone στο Balaton Park στην Ουγγαρία όπου και "κληρονόμησε" και ένα κάταγμα στο αντιβράχιο του αριστερού του χεριού, στην ωλένη αλλά και την κερκίδα. 

Ο Lecuona που θα χάσει λόγω του τραυματισμού του και τον 8ωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka -αντικαταστάθηκε από τον ομόσταυλό του Xavi Vierge - πέρασε από το χειρουργικό τραπέζι με την Honda HRC να ενημερώνει ότι όλα πήγαν καλά με το επέμβαση που έγινε χτες, 28 Ιουλίου, στο νοσοκομείο IMED Valencia από τον Dr. Eduardo Sánchez Alepuz και την ομάδα του.

Ο Lecuona πέρασε τη νύχτα στο νοσοκομείο και σήμερα το πρωί επέστρεψε στο σπίτι του με τον πρώτο έλεγχο για την κατάσταση του χεριού να γίνεται στις 4 Αυγούστου και λογικά τότε θα έχουμε και περισσότερα νέα για την πρόοδο της χειρουργικής επέμβασης.