AMA Supercross 2025, Anaheim ΙΙ - Jett Lawrence για την πρώτη νίκη της σεζόν

Και Haiden Deegan στην SX250 για το πρωτάθλημα της Δ. Ακτής
AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/1/2025

Ο Jett Lawrence (Honda HRC Progressive) ήταν ο νικητής στη μεγάλη κατηγορία, στον "επαναληπτικό" αγώνα στο Anaheim, για τον τρίτο γύρο του αμερικάνικου Supercross με το αναβάτη της Honda να κάνει την πρώτη του φετινή νίκη.

Η βρεγμένη πίστα στο Angel Stadium στην Καλιφόρνια ήταν γούρικη τελικά για τον Αυστραλό αναβάτη της Honda που έκανε σεφτέ στον τρίτο γύρο του AMA SX για να πάρει την 9η συνολικά νίκη του στη μεγάλη κατηγορία.

AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025

Ο περσινός πρωταθλητής του θεσμού δεν είχε βέβαια μια εύκολη βραδιά αφού για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έπρεπε να παλέψει για το κορυφαίο σκαλί του βάθρου με τους Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki) και Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki), η οποίοι πήραν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα, με τον αναβάτη της Kawasaki να ηγείται για οχτώ γύρους. 

Από την άλλη για τον Eli Tomac (Monster Energy Yamaha Star Racing) η βραδιά δεν πήγε όπως θα ήθελε πηγαίνοντας στο Anaheim ως ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Αμερικανός ξεκίνησε σχεδόν τελευταίος έπειτα από κακή εκκίνηση, ωστόσο επέδειξε ταχύτητα και επιμονή και κατάφερε να αναρριχηθεί έως και την 7η θέση σώζοντας κάπως τα πράγματα. 

AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025

Μπροστά από τον Tomac βρέθηκε ο ομόσταυλός του στην Monster (Energy Yamaha Star Racing), Justin Cooper, ο οποίος έχασε την πέμπτη θέση από τον Hunter, αδερφό και team mate του Jett, ο οποίος με τη σειρά του τερμάτισε πίσω από τον 4ο Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing).

Στο πρωτάθλημα προηγείται πλέον ο Ken Roczen με 62 βαθμούς, έχοντας πίσω του τον Sexton με 59, ενώ ο νικητής της βραδιάς, Jett Lawrence, βρίσκεται στην τρίτη θέση με 57. Ο Eli Tomac έχει πλέον επίσης 57 βαθμούς και βρίσκεται στην τέταρτη θέση με τον Cooper Webb, τον τρίτο αναβάτη της Energy Yamaha Star Racing να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025

Στον αγώνα SX 250, για το πρωτάθλημα της Δυτικής Ακτής, νικητής αναδείχθηκε ο Haiden Deegan (Monster Energy Star Racing Yamaha) έπειτα από μάχη που είχε με τον Julien Beaumer (Redbull KTM Factory Racing), με τον αναβάτη της KTM να τερματίζει τελικά στη δεύτερη θέση αφήνοντας πίσω του τον Cole Davies (Monster Energy Star Racing Yamaha). Στην 4η θέση βρέθηκε ο Jordon Smith της Triumph Racing Factory Team, ενώ η πρώτη πεντάδα έκλεισε από τον Coty Schock (Muc-Off/FXR/ClubMX Yamaha).

Ο Beaumer βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος με 69 βαθμούς, έπειτα από τρεις αγώνες, με τον Deegan δεύτερο και τον Smith στην τρίτη θέση με 62 και 60 βαθμούς αντίστοιχα.

Daniel Sanders: Αφοσιωμένος στην ΚΤΜ με νέο πολυετές συμβόλαιο

Στο πορτοκαλί θα κλείσει την καριέρα του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid 2025 και πρωτοπόρος της φετινής σεζόν
Daniel Sanders
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ο 31 ετών Αυστραλός αναβάτης είναι ένας εκ των πιο γνωστών προσώπων των ράλι, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή FIM Rally-Raid το 2025, χρονιά στην οποία πήρε τη νίκη και στο Dakar Rally.

Φέτος ο Sanders έχει ξεκινήσει δυναμικά τη σεζόν των παγκοσμίων ράλι, τερματίζοντας πέμπτος στο Dakar και νικώντας στα Rally-Raid Portugal και Desafío Ruta 40, έχοντας αυτή τη στιγμή την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη του 2026 FIM World Rally-Raid Championship (W2RC).

Daniel Sanders

Ο Αυστραλός μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull KTM Factory Racing, με τη διάρκεια της νέας του συμφωνίας να μην ανακοινώνεται ακριβώς, πλην της περιγραφής του συμβολαίου ως “πολυετές”.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο Sanders πιθανότατα θα μείνει στην ΚΤΜ ως το τέλος της καριέρας του, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο κεντρικό θέμα της, τα ράλι. Για παράδειγμα, πριν μερικές μέρες ο Sanders εκμεταλλεύτηκε ένα κενό στο καλεντάρι του W2RC για να συμμετάσχει στον περίφημο αγώνα Hard Enduro Erzbergrodeo, όπου μάλιστα διακρίθηκε τερματίζοντας δεύτερος στον Πρόλογο του αγώνα πίσω από τον Andrea Verona, αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro.

Daniel Sanders

Daniel Sanders: “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συνεχίζω με τη Red Bull KTM Factory Racing και θα παρατείνω τον χρόνο μου με την ομάδα ράλι. Έχουμε καλύψει μια μακρά διαδρομή μαζί τα τελευταία χρόνια και νιώθω πως μαζί με την ομάδα έχουμε χτίσει κάτι πολύ ξεχωριστό. Όλοι προσπαθούν διαρκώς να βελτιωθούν και αυτή η ώθηση είναι το στοιχείο που απολαμβάνω ως μέλος αυτής της ομάδας. Η επιτυχία που έχουμε βιώσει μαζί ως τώρα είναι απίστευτη και μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και κίνητρο για όλα όσα θα έρθουν. Το να αγωνίζομαι για την ΚΤΜ ήταν ένα όνειρο για μένα από τότε που ήμουν παιδί, έτσι να το συνεχίσω να εκπροσωπώ αυτήν την εταιρεία σημαίνει πολλά για μένα. Αδημονώ για το επόμενο κεφάλαιο και ελπίζω αυτό να σημαίνει πολλά πετυχημένα χρόνια μαζί.”

Daniel Sanders

Andreas Hölzl – Rally Team Manager: “Φυσικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε με τον Daniel για να επόμενα χρόνια. Το να έχουμε τον τρέχοντα Παγκόσμιο Πρωταθλητή FIM Rally-Raid στην ομάδα είναι εξαιρετικά σημαντικό για μας, όχι μόνο σε επίπεδο αποτελεσμάτων, αλλά και για τον ρόλο που παίζει στο ευρύτερο πρόγραμμά μας. Ο Daniel έχει εξελιχθεί σε άνθρωπο-κλειδί για την ομάδα, ο οποίος συνεισφέρει τόσο στους αγώνες όσο και στην εξέλιξη της KTM 450 Rally. Εξακολουθεί να επιβεβαιώνει τις ικανότητές του σε κάθε αγώνα, αποδίδοντας στο κορυφαίο επίπεδο με συνέπεια και διαρκώς ψάχνοντας τρόπους να βελτιωθεί. Η ταχύτητα, η αποφασιστικότητα και η συνέπειά του τον κάνουν πολύτιμο κεφάλαιο στην ομάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στις επιτυχίες μας και να πιέζουμε για ακόμη περισσότερες νίκες στο μέλλον.”