FIM Europe Cup YZ bLU cRU: Δυναμική παρουσία της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.

Στηρίζει τη νέα γενιά
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Στο τέλος του Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο αγώνας του YZ bLU cRU FIM Europe CUP στο Assen της Ολλανδίας. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha, ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε., έλαβε μέρος στο κύπελο με έξι μικρούς –σε ηλικία- αναβάτες, εκ των οποίων οι δύο ήταν Έλληνες, οι Αντώνης Σάγμαλης (#192) και Ιάκωβος Παπαδόπουλος. Ο Σάγμαλης που έτρεχε στην κατηγορία YZ125 κατάφερε παρά τις δύσκολες συνθήκες να τερματίσει εντός της δεκάδας ολοκληρώνοντας τον αγώνα του ένατος!

Τώρα, σειρά έχει το bLU cRU Masterclass που θα πραγματοποιηθεί απ’ τις 18 έως και τις 20 Νοεμβρίου και εκεί η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε. θα δώσει για άλλη μια φορά το παρών, με τον Ρουμάνο αναβάτη της Zoltan Ordog (#11), ο οποίος επιλέχθηκε για να λάβει μέρος στον αγώνα, λόγω του οδηγικού του ταλέντου, της στάσης του, της συμπεριφοράς του αλλά και του ομαδικού πνεύματος που επέδειξε, τόσο μέσα όσο και έξω απ’ την πίστα. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ bLU Cru 2019

Οι αναβάτες της YZ bLU cRU FIM Europe Cup τα έδωσαν κυριολεκτικά όλα σε ένα δύσκολο αμμώδες τερέν που ο καιρός το δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο, παράλληλα με το Motocross των Εθνών Monster Energy MXoN στο TT Circuit Assen στο Assen της Ολλανδίας, το τριήμερο 27-29 Σεπτεμβρίου 2019.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του bLUcRU, περίπου 100 από τους πιο ελπιδοφόρους νεαρούς αναβάτες της Yamaha στην Ευρώπη, οι καλύτεροι στα εθνικά τους πρωταθλήματα, αγωνίστηκαν στην ίδια πίστα με τους αναβάτες της MXGP, οδηγώντας ανά ηλικία μοτοσυκλέτες Yamaha ΥΖ65, ΥΖ85 & ΥΖ125.

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ έλαβε μέρος με 2 Έλληνες αναβάτες (Αντώνης Σάγμαλης -YZ125 και Ιάκωβος Παπαδόπουλος -YZ85), 3 αναβάτες από τη Ρουμανία (Zoltan Ordog και Popovici Mario -YZ85, Ioan Chiujdea – YZ65) και έναν από την Βουλγαρία (Dani Tsankov -YZ65). Δυστυχώς δεν κατάφεραν να είναι μαζί μας οι Νικόλας Κανελλόπουλος και Μιχάλης Σακελλαρίου (με ΥΖ85), λόγω σοβαρού τραυματισμού τους.

Το Σάββατο έλαβαν χώρα τα χρονομετρημένα και ο αγώνας για τους αναβάτες YZ65 και YZ85, ενώ τις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες και έντονη βροχή κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι αναβάτες YZ125, οι οποίοι οδήγησαν την Κυριακή, μαζί με τους έμπειρους του ΜΧοΝ.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον Αντώνη Σάγμαλη -ΥΖ125, #192, ο οποίος κατάφερε να «σπάσει» τη δεκάδα, τερματίζοντας στην 9η θέση, κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες καιρού και πίστας!!

Όλοι οι νεαροί αθλητές εξέπληξαν μικρούς και μεγάλους με την σοβαρότητα και την ωριμότητά τους, τόσο στην βρεγμένη άμμο, όσο και στα paddocks.

Μετά από το συναρπαστικό σαββατοκύριακο στο YZ bLU cRU FIM Europe Cup SuperFinale στο Monster Energy Motocross of Nations στο Assen, ανακοινώθηκε η σειρά των νέων αναβατών της Yamaha που θα λάβουν μέρος στο bLU cru Masterclass τον Νοέμβριο.

Εκτός λοιπόν από τους 3 κορυφαίους της κάθε κατηγορίας (ΥΖ65, ΥΖ85 και ΥΖ125), το Masterclass θα περιλαμβάνει επίσης δύο προσεκτικά επιλεγμένους αναβάτες «μπαλαντέρ» από κάθε κατηγορία, που επιλέγονται με κριτήρια εκτός από το οδηγικό τους ταλέντο και από τη στάση, τη συμπεριφορά τους και την ομαδικότητά τους μέσα και έξω από την πίστα.

Τέτοια συμπεριφορά ανέδειξε και ο Ρουμάνος αναβάτης Zoltan Ordog -YZ85, #11,  o οποίος επιλέχθηκε να συμμετέχει στο bLU cru Masterclass , που θα λάβει χώρα 18-20 Νοεμβρίου 2019 στην Ισπανία. Πολλά συγχαρητήρια ανήκουν και σε αυτόν και σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος σε έναν αγώνα με μεγάλες απαιτήσεις και τα κατάφεραν με μεγάλη ωριμότητα και αξιοπρέπεια!

Ετικέτες

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες