J.McGuinness και G.Martin στην ίδια ομάδα!

Στο Isle of Man TT οι διάλογοι θα είναι ξεκαρδιστικοί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/1/2017

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την σύνθεση της ομάδας για το πρωτάθλημα Road Racing του 2017 με δύο αναβάτες για την κατηγορία των Superbike σε North West 200 και Isle of Man TT. Ανανεώνει το συμβόλαιο του θρύλου - John McGuinness και επαναφέρει στους κόλπους της, έπειτα από πολύ καιρό τον Guy Martin! Οι δύο τους θα αγωνιστούν κάτω από την ίδια στέγη με την ανανεωμένη Honda CBR1000RR Fireblade SP2.

Ο Guy Martin είχε αποχωρήσει από τους αγώνες πέρσι για να ακολουθήσει με ποδήλατο το μονοπάτι που διατρέχει την αμερικάνικη ήπειρο και να "ξανά βρει τον εαυτό του". Όμως όπως είχαμε πει και γενικότερα όπως πίστευε όλος ο κόσμος, ο Martin δεν κατάφερε να μείνει για πολύ καιρό μακριά από τους αγώνες και επιστρέφει με την Honda να του κάνει μία πολύ καλή πρόταση, τώρα που θέλει να αναδείξει το Fireblade SP2.

Ο Guy Martin έχει μακρά παρουσία στους αγώνες δρόμου με επιτυχίες στα Ulster GP, Scarborough Gold Cup, Armoy, Cookstown και Southern 100. Έχει ανέβει στο βάθρο του TT 15 φορές αλλά η φήμη του εκτοξεύθηκε με την κυκλοφορία του ντοκιμαντερίστικου φιλμ - Closer to the Edge - που τον μετέτρεψε από ιδιόρρυθμο αγωνιζόμενο σε τηλεοπτικό παρουσιαστή.

Ο McGuinness είναι ο άνθρωπος που δεν χρειάζεται συστάσεις και φέτος, για άλλη μία φορά, έχει βάλει στόχο να πολλαπλασιάσει τις νίκες του, καθώς βρίσκεται ελάχιστα πίσω από το απόλυτο ρεκόρ, ενώ πρέπει να υπερασπιστεί και το ρεκόρ γύρου που κατείχε για μεγάλο διάστημα, πριν καταρριφθεί πέρσι.

Η νέα Honda CBR1000RR Fireblade SP2 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεπουτάρισμα, στο τόσο εντυπωσιακό αγώνισμα του Road Racing, στον North West 200 τον Μάιο.

Αυτό που περιμένω πάντως - με αρκετή ανυπομονησία- είναι να ακούσω διαλόγους από το paddock της Honda εκείνες τις ημέρες. Γνωρίζοντας την ευθύτητα του McGuinness και τον αυθορμητισμό του Martin, δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι μονάχα χαμόγελα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Honda ή όπως αποπνέουν οι παρακάτω δηλώσεις. Θυμηθείτε μία αποκλειστική συνέντευξη-αφιέρωμα στον McGuinness και όσα είχε πει στο MOTO, μαζί και για τον Martin και για τον Rossi και για τον εαυτό του ακόμη. Κι επειδή ακριβώς μιλάμε για αυτούς τους δύο απίθανους τύπους, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια. Θα μιλούν ο ένας «στην μάπα» του άλλου κι αφού ξεθυμάνουν θα τσουγκρίζουν τα μπουκάλια τους και θα συνεχίζουν να πίνουν μαζί... Για αυτό και περιμένω με ανυπομονησία τους διαλόγους, γιατί θα είναι αξιοζήλευτοι και θα βγάζουν απίστευτο γέλιο…

 

 

John McGuinness:
"Είμαι με την Honda για ακόμη έναν χρόνο. Είναι η οικογένειά μου και το Fireblade SP2 το νέο μέλος που περιμένω να δει τι μπορεί να κάνει! Έχω μάθει το προηγούμενο μοντέλο σαν την παλάμη μου, κερδίζοντας μαζί του πολλά TT κι έτσι ανυπομονώ για το νέο κορίτσι.. Έχω καλό προαίσθημα για φέτος και θέλω όχι μόνο άλλη μία νίκη, αλλά και το ρεκόρ γύρου που είχα! Πάντα λέω όταν το καταρρίπτουν, ότι τα παιδιά απλά το δανείζονται, και εύχομαι φέτος να είναι ακριβώς έτσι και να επιστραφεί. Ανυπομονώ για το νέο μοντέλο και τον αγώνα και είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω μαζί τον Guy. Έχουμε κάνει πολλές αγωνιστικές μάχες όλα αυτά τα χρόνια και περιμένω να δω τι μπορούμε να κάνουμε μαζί"
 
Guy Martin:
"Ο Neil Tuxworth με έψηνε εδώ και καιρό για να είμαι μέρος της ομάδας αλλά έπρεπε να σκεφτώ πολύ πριν δεσμευτώ και πω το «ναι». Πήγαινα στην δουλειά με το ποδήλατο και σκεφτόμουν τι να κάνω, και κατέληξα ότι δεν θέλω να γεράσω και να σκέφτομαι ότι δεν έδωσα την ευκαιρία αυτή στην Honda… όσο περνάνε οι μέρες από την απόφαση και μετά, τόσο πιο σίγουρος νιώθω ότι έκανα το σωστό. Η Honda είναι πολύ καλή ομάδα και το Fireblade ένα πραγματικό όπλο που θέλω να δοκιμάσω. Μπροστά μας έχουμε ένα βαρύ πρόγραμμα και άφησα στην άκρη διάφορα άλλα για να είμαι έτοιμος. Ο John [McGuinness] είναι άπαιχτος, τρέφω μεγάλο σεβασμό για αυτό και ανυπομονώ να αγωνιστώ εναντίον του με την Fireblade"

τίποτα από όσα πιστεύουν ο ένας για τον άλλο δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια

Neil Tuxworth:
"Έχουμε δύο νέα μέλη στην αγωνιστική οικογένεια της Honda, τον Guy που υπέγραψε για να αγωνιστεί με το Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017 και τον... John που είναι βασικά μέρος της επίπλωσης και χαιρόμαστε που συνεχίζει μαζί μας για άλλο έναν χρόνο. Δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτόν! Θεωρώ ότι το τρίπτυχο Guy – John και νέο Fireblade, θα αποτελέσουν μία δυνατή ομάδα που θα κυριαρχήσει φέτος στο πρωτάθλημα. Ο Guy είναι πεινασμένος για την πρώτη του νίκη στο TT και ο John θέλει να μεγαλώσει την τροπαιοθήκη του, βάλτε στην εξίσωση και το νέο CBR1000RR και θα έχουμε σίγουρα εντυπωσιακούς αγώνες. Το νέο Fireblade SP2 είναι τόσο σημαντικό για την ομάδα και την Honda που είναι αναγκαίο να συνεχίσουμε την παράδοση που κληρονομεί στο TT και να προσθέσουμε πάνω στις 23 νίκες που μετρά"

φωτογραφίες: Honda Racing

Ετικέτες

FIM MotoJunior: Ο Βασίλης Παντελεάκης τερμάτισε 21ος και μάζεψε πολύτιμα δεδομένα

“Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα δείξουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες”, δήλωσε ο νεαρός αναβάτης
vp3
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2026

Στο Estoril πραγματοποιήθηκε την Κυριακή ο δεύτερος γύρος του FIM MotoJunior World Championship με τον Βασίλη Παντελεάκη να ξεκινά από την 24η θέση ανάμεσα σε 30 αναβάτες. Ο νεαρός αναβάτης έκανε έναν καλό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει 21ος.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της ομάδας:

Βασίλης Παντελεάκης: Το Εστορίλ έφερε την εξέλιξη που χρειαζόταν η VP3 Racing Team

Ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Moto Junior ολοκληρώθηκε στην πίστα του Εστορίλ στην Πορτογαλία, με τον Βασίλη Παντελεάκη και τη VP3 Racing Team να αποχωρούν με πολύτιμα συμπεράσματα και σημαντικά κέρδη ενόψει της συνέχειας της σεζόν.

Παρότι το τελικό αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει ακόμη τις πραγματικές δυνατότητες του Έλληνα αναβάτη και της ομάδας του, το αγωνιστικό τριήμερο σημαδεύτηκε από σημαντική πρόοδο στη μοτοσυκλέτα και στη συνολική λειτουργία της VP3 Racing Team, η οποία πραγματοποιεί φέτος τα πρώτα της βήματα στο υψηλότερο επίπεδο του Moto Junior World Championship.

Το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ξεκίνησε με αυξημένο βαθμό δυσκολίας, καθώς ήταν η πρώτη φορά που ο Βασίλης βρέθηκε στο Εστορίλ με τη Honda CBR600RR στο πλαίσιο του Moto Junior World Championship, χωρίς να έχει προηγηθεί πρόσφατο τεστ στην πίστα. Παράλληλα, αρκετοί από τους βασικούς του αντιπάλους είχαν ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές, αποκτώντας πολύτιμα δεδομένα πριν από τον αγώνα.

Η μοναδική ευκαιρία προετοιμασίας ήταν τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου τεχνικά προβλήματα περιόρισαν σημαντικά τον διαθέσιμο χρόνο στην πίστα. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι της VP3 Racing Team εργάστηκαν εντατικά ώστε να εντοπίσουν και να επιλύσουν τα σημαντικότερα προβλήματα της μοτοσυκλέτας.

Η δουλειά αυτή απέδωσε καρπούς από το Σάββατο, με τον Βασίλη Παντελεάκη να βελτιώνει τον καλύτερο χρόνο του κατά 2,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με την Παρασκευή. Ένα στοιχείο που αποδεικνύει τη σημαντική πρόοδο που σημειώθηκε τόσο στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας όσο και στον συνολικό ρυθμό του Έλληνα αναβάτη μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο.

Ο Βασίλης εξασφάλισε την 24η θέση στο grid της εκκίνησης και στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε να ανέβει στην 21η θέση. Αν και το αποτέλεσμα δεν τον αφήνει ικανοποιημένο, καθώς στόχος του είναι να βρίσκεται σταθερά μέσα στην πρώτη δεκάδα, τα δεδομένα που συλλέχθηκαν και η πρόοδος που σημειώθηκε αποτελούν σημαντική βάση για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Η ελληνική VP3 Racing Team συνεχίζει να εξελίσσεται και να χτίζει τις βάσεις για το μέλλον, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία απέναντι σε ομάδες με πολυετή παρουσία στο κορυφαίο επίπεδο της κατηγορίας. Η πρόοδος που καταγράφηκε στο Εστορίλ δίνει αισιοδοξία ότι η σκληρή δουλειά θα μεταφραστεί σύντομα και σε αποτελέσματα αντάξια των δυνατοτήτων του Βασίλη Παντελεάκη.

«Δεν είμαι ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα, γιατί οι στόχοι μου είναι πολύ υψηλότεροι και θέλω να βρίσκομαι μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ωστόσο, κρατάμε τα θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Η ομάδα κατάφερε να λύσει σημαντικά προβλήματα και αυτό μου επέτρεψε να βελτιώσω τον καλύτερο χρόνο μου κατά 2,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με την Παρασκευή. Η VP3 Racing Team είναι μια νέα ελληνική ομάδα που εξελίσσεται συνεχώς και σε κάθε αγώνα κάνουμε βήματα μπροστά. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα δείξουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες», δήλωσε ο Βασίλης Παντελεάκης.

Ο Βασίλης Παντελεάκης ευχαριστεί θερμά όλους τους φιλάθλους που στηρίζουν την προσπάθειά του από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τους χορηγούς και συνεργάτες του που συμβάλλουν καθημερινά στην πραγματοποίηση του ονείρου του. Η στήριξή τους αποτελεί κινητήρια δύναμη στην πορεία προς τον μεγάλο στόχο, που δεν είναι άλλος από την παρουσία στο MotoGP.

Η συνέχεια του πρωταθλήματος βρίσκει τον Βασίλη Παντελεάκη και τη VP3 Racing Team ακόμη πιο αποφασισμένους να συνεχίσουν τη σκληρή δουλειά, με στόχο η πρόοδος που καταγράφεται να μετατραπεί σύντομα σε αποτελέσματα που θα αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές δυνατότητες της ομάδας και του Έλληνα αναβάτη.

Επόμενος σταθμός του Moto Junior World Championship είναι η πίστα της Χερέθ στην Ισπανία στις 5 Ιουλίου, όπου ο Βασίλης Παντελεάκης και η ελληνική VP3 Racing Team θα επιδιώξουν να αξιοποιήσουν τα θετικά συμπεράσματα από το Εστορίλ και να κάνουν ακόμη ένα βήμα προς τους στόχους τους.