American Flat Track 2020: Η Shayna Texter ανανεώνει με ΚΤΜ!

Για άλλα δύο χρόνια στην “Πορτοκαλί” εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα Flat Track ξεκίνησε στην Αμερική το 1954, με τις ρίζες του αθλήματος να φτάνουν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Στην Αμερική θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα απ’ τα πιο extreme μηχανοκίνητα αθλήματα με τις μοτοσυκλέτες να στρίβουν στις οβάλ πίστες με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140km/h, ενώ στις ευθείες μπορούν να φτάσουν και τα 225km/h.

Για το 2020, η KTM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Shaya Texter για άλλα δύο χρόνια στα AFT Singles, αφού πέρσι η αναβάτρια έκανε το ντεμπούτο της με τα χρώματα της “Πορτοκαλί” εταιρείας. Έχει κερδίσει 18 αγώνες στην καριέρα της και το 2019 ήρθε έβδομη στη βαθμολογία με τρεις νίκες συνολικά. Στα AFT Singles, οι αναβάτες συμμετέχουν με μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 450cc, οι οποίες είναι βασισμένες σε off-road μοντέλα παραγωγής και η KTM χρησιμοποίησε το 450 SX-F για να εξελίξει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Ο στόχος της Texter είναι να συνεχίσει την πορεία της και να φέρει περισσότερες νίκες στην ομάδα καθώς και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μοντέλου.

Αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που θα συνεχίσει την συνεργασία της με την Red Bull KTM Factory Racing Team, ενώ δήλωσε πως “είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρο από τις νίκες. Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα την προηγούμενη σεζόν με τη νέα ομάδα και καταφέραμε να κερδίσουμε τρεις αγώνες, ενώ τώρα θέτουμε νέους στόχους για το 2020.”

Ο Team manager της Red Bull KTM Factory, Chris Fillmore είπε από την άλλη πως είναι πολύ ευχαριστημένος που η Texter θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για δύο ακόμη χρόνια. “Έχει αποδείξει την αξία της, νικώντας σε μερικές απ’ τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, ενώ ξέρει πολύ καλά να εκπροσωπεί τον εαυτό της, την ομάδα και να προωθεί το άθλημα.” Είπε χαρακτηριστικά ο Fillmore. “Το γεγονός πως ξεκινάμε με μια ολοκαίνουργια ομάδα σημαίνει πως θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αλλά αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία απ’ την προηγούμενη σεζόν. Θα είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι για το φετινό πρωτάθλημα και μια αναβάτρια σαν την Shayna στην ομάδα, αποτελεί κίνητρο για εμάς να συνεχίσουμε το έργο και την εξέλιξή μας.”

Ετικέτες

KOVE - Στο Isle of Man TT του 2026, με τον James Hillier!

Λίγο μπερδεμένη η κατάσταση με τη μοτοσυκλέτα και την κατηγορία συμμετοχής
Η KOVE στο Isle of Man TT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/2/2025

Σε ένα σύντομο δελτίο τύπου της η KOVE ανακοινώνει πως θα λάβει μέρος στο Isle of Man TT του 2026, με τον πολύπειρο James Hillier στο τιμόνι, όμως για την ώρα δεν διευκρινίζεται με ποια μοτοσυκλέτα θα αγωνιστεί στο ΤΤ ο Βρετανός και σε ποια κατηγορία.

Έχει ενδιαφέρον το γεγονός πως ο “γάμος” James Hillier - KOVE προήλθε από τους Off-Road αγώνες, αφού ο Hillier αγωνίστηκε με την 450 Rally της κινέζικης εταιρείας τόσο στο International Six Days Enduro 2024 όσο και στο Dakar 2025 που τερμάτισε με σπασμένη μύτη. Το 2023 ο Hillier είχε γίνει ο πρώτος αγωνιζόμενος του ΤΤ που τερματίζει στο Rally Dakar, όταν έφτασε στο τέλος του αγώνα παρά τον σπασμένο του από πτώση ώμο, στην κατηγορία Original by Motul.

Βέβαια ο Hillier είναι πρώτα απ’ όλα γνωστός για τις επιδόσεις του σε αγώνες μοτοσυκλέτας τόσο σε ασφάλτινες πίστες όσο και σε αγώνες Road-Racing, έχοντας 14 βάθρα στο Isle of Man TT και 9 στο North West 200 ενώ ήταν στην δεκάδα και στο Macau GP, ενώ επιπλέον έχει τερματισμούς στην δεκάδα στα Supersport και Superstock του Πρωταθλήματος BSB. Ο τίτλος της σελίδας του στο διαδίκτυο είναι “James Hillier - professional motorcycle rider for hire”, και στο βιογραφικό του φαίνεται πως έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ, και της επικοινωνίας, στοιχεία που σίγουρα του δίνουν πρόσθετους πόντους σε κάθε εταιρεία που θα θελήσει να τον προσλάβει ως εργοστασιακό αναβάτη.

Στο δελτίο τύπου της KOVE που για την ώρα δημοσιεύεται μόνο στα social media της εταιρείας, διαβάζουμε μεταξύ άλλων: “Πιστεύουμε πως τα δεδομένα που αποκτήσαμε από τους αγώνες θα ανεβάσουν το 450RR σε υψηλότερο επίπεδο, ενώ αυτό σημαίνει πως χρειαζόμαστε έναν αναβάτη που να μπορέσει να δείξει τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον Πρωταθλητή του Isle of Man James Hillier, για να δημιουργήσουμε τον δικό μας θρύλο σε αυτή την θρυλική πίστα.”

Αφού προσπεράσουμε τον όρο “Πρωταθλητής του Isle of Man” το θέμα με το παραπάνω δελτίο είναι το ότι η τετρακύλινδρη 450RR δεν μπορεί να αγωνιστεί στη μικρή κατηγορία του ΤΤ που αφορά αποκλειστικά δικύλινδρες μοτοσυκλέτες έως 700 κ.εκ., ενώ στα Supersport αγωνίζονται δικύλινδρα, τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα 600-765 κ.εκ.

Οπότε; Είτε η KOVE γνωρίζει πως το 2026 θα υπάρχει μια νέα κατηγορία στο TT που θα μπορούσαν να αγωνιστούν τετρακύλινδρα και δικύλινδρα 450 -Kawasaki ZX-4RR, Kove 450RR, CFMOTO 450SR, KOVE SRK 450RR, κ.α.- είτε θα πρέπει να αλλάξουν οι κανονισμοί των Supertwin.

“Το 2026 θα αγωνιστούμε με το 450RR τέρμα γκάζι στο Isle of Man TT.” Λίγη υπομονή, και θα δούμε τι ακριβώς εννοούν και πώς σκοπεύουν να το κάνουν αυτό.

Ετικέτες