American Flat Track 2020: Η Shayna Texter ανανεώνει με ΚΤΜ!

Για άλλα δύο χρόνια στην “Πορτοκαλί” εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα Flat Track ξεκίνησε στην Αμερική το 1954, με τις ρίζες του αθλήματος να φτάνουν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Στην Αμερική θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα απ’ τα πιο extreme μηχανοκίνητα αθλήματα με τις μοτοσυκλέτες να στρίβουν στις οβάλ πίστες με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140km/h, ενώ στις ευθείες μπορούν να φτάσουν και τα 225km/h.

Για το 2020, η KTM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Shaya Texter για άλλα δύο χρόνια στα AFT Singles, αφού πέρσι η αναβάτρια έκανε το ντεμπούτο της με τα χρώματα της “Πορτοκαλί” εταιρείας. Έχει κερδίσει 18 αγώνες στην καριέρα της και το 2019 ήρθε έβδομη στη βαθμολογία με τρεις νίκες συνολικά. Στα AFT Singles, οι αναβάτες συμμετέχουν με μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 450cc, οι οποίες είναι βασισμένες σε off-road μοντέλα παραγωγής και η KTM χρησιμοποίησε το 450 SX-F για να εξελίξει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Ο στόχος της Texter είναι να συνεχίσει την πορεία της και να φέρει περισσότερες νίκες στην ομάδα καθώς και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μοντέλου.

Αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που θα συνεχίσει την συνεργασία της με την Red Bull KTM Factory Racing Team, ενώ δήλωσε πως “είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρο από τις νίκες. Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα την προηγούμενη σεζόν με τη νέα ομάδα και καταφέραμε να κερδίσουμε τρεις αγώνες, ενώ τώρα θέτουμε νέους στόχους για το 2020.”

Ο Team manager της Red Bull KTM Factory, Chris Fillmore είπε από την άλλη πως είναι πολύ ευχαριστημένος που η Texter θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για δύο ακόμη χρόνια. “Έχει αποδείξει την αξία της, νικώντας σε μερικές απ’ τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, ενώ ξέρει πολύ καλά να εκπροσωπεί τον εαυτό της, την ομάδα και να προωθεί το άθλημα.” Είπε χαρακτηριστικά ο Fillmore. “Το γεγονός πως ξεκινάμε με μια ολοκαίνουργια ομάδα σημαίνει πως θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αλλά αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία απ’ την προηγούμενη σεζόν. Θα είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι για το φετινό πρωτάθλημα και μια αναβάτρια σαν την Shayna στην ομάδα, αποτελεί κίνητρο για εμάς να συνεχίσουμε το έργο και την εξέλιξή μας.”

Ετικέτες

Valentino Rossi - Δεύτερος στο Bathurst με το BMW M4 GT3

Το 1-2 έκαναν οι Βαυαροί στον αγώνα της Αυστραλίας, με πρώτο τον Augusto Farfus
Rossi - Πρώτο του βάθρο στο Bathurst
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/2/2025

Το Team WRT της BMW θριάμβευσε στον αγώνα αντοχής 12 ωρών του Bathurst στην Αυστραλία, με τα πληρώματα των Farfus & Rossi να φέρνουν τα M4 GT3 στις πρώτες δυο θέσεις του βάθρου.

Ο “γιατρός”, με τη βοήθεια των Raffaele Marciello, και Charles Weerts, έφερε το λευκό #46 BMW M4 GT3 στη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης στο Bathurst, στον 1ο αγώνα της σεζόν του θεσμού Intercontinental GT Challenge (IGTC).

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της BMW M Motorsport στην πίστα του Mount Panorama, στη νέα εποχή GT3, ενώ η ομάδα WRT των Βαυαρών παραμένει αήττητη στη σεζόν του 2025 μετά από επιτυχίες στις 24 ώρες του Dubai και στις 6 ώρες του Abu Dhabi.

Valentino Rossi

To 1-2 της BMW ήρθε με συγκεκριμένη στρατηγική, όπου οι πιλότοι των δυο αυτοκινήτων της έπιασαν ρυθμό χωρίς εξάρσεις και υπερβολές, για να καταφέρουν να τερματίσουν με έναν λιγότερο ανεφοδιασμό, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες μπήκαν λίγο πριν τον τερματισμό στα pits για να προσθέσουν καύσιμο, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο.

Ο Rossi έπεσε προσωρινά στην 8η θέση μετά από μια ποινή drive-through, όμως πάλεψε αποτελεσματικά στη συνέχεια, για να βρεθεί τελικά 2ος στον τερματισμό, κάνοντας εντυπωσιακό προσπέρασμα στον Jules Gounon της Mercedes.

BMW - Το 1-2 στο Bathurst

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη θέση του Farfus ήταν η πρώτη νίκη της BMW στο Bathurst από το 2010, όπου είχε νικήσει με μια 335i, ενώ η δεύτερη θέση του Rossi ήταν το πρώτο του βάθρο στον αγώνα.

Ετικέτες