Aprilia - Εξελισσόντας το Tuareg 660 για διεθνή Rally Raid το 2024

To project “Back to Africa” με αρχικό στόχο την πρωτιά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Rally του 2023
Aprilia Back to Africa project
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/6/2023

Το αγωνιστικό πρωτότυπο που βασίζεται στο Aprilia Tuareg 660 εξελίσσεται μέσω των αγώνων, με συμμετοχή στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally 2023 μέσω της ομάδας των αδελφών Guareschi, με στόχο τη μεγάλη επιστροφή στους διεθνείς αγώνες Rally Raid το 2024.

Το2022 μετά από απουσία πολλών ετών, η Aprilia μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού On-Off με το Tuareg 660, ενώ ταυτόχρονα αποφάσισε να ακολουθήσει τα αγωνιστικά μονοπάτια της Yamaha κυρίως, με τους Pol Tarres και Alessandro Botturi, αλλά και της Triumph, της Ducati και της Honda μεταξύ άλλων, μετατρέποντας το Tuareg 660 σε αγωνιστικό όπλο με στόχο να λάβει μέρος σε διεθνείς αγώνες Rally Raid που επιτρέπουν τα δικύλινδρα μοντέλα -όπως το Africa Eco Race- το 2024. Το projectBack to Africa”, έχει ως στόχο να επιστρέψει η Aprilia με το Tuareg 660 στις αγωνιστικές εκτός δρόμου ρίζες της. Θυμίζουμε πως το 1989 η εταιρεία από το Noale είχε κάνει την πρώτη της εμφάνιση με το Tuareg στον διάσημο αγώνα Rally Dakar, ενώ από το 2010 έως και το 2012 λάμβανε μέρος στο Dakar με την δικύλινδρη RXV Rally 450, όπου ο Chaleco Lopez είχε πάρει 3 νίκες σε stages και μια 3η θέση στη γενική το 2010.

Aprilia Back to Africa project

Το νέο αγωνιστικό Off-Road project της ιταλικής εταιρείας έχει αναλάβει η GCorse των αδερφών Gianfranco και Vittoriano Guareschi, η οποία έχει ήδη εμπειρία πάνω στο Tuareg, καθώς συμμετέχει με αυτό (αλλά και με ένα Moto Guzzi V85TT) στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally 2023. Η GCorse συνεργάζεται στενά με τους επικεφαλής της Aprilia Racing, Massimo Rivola και Romano Albesiano, ενώ οι Jacopo Cerutti και Francesco Montanari είναι οι αγωνιζόμενοι οι οποίοι έχουν αναλάβει την εξέλιξη του Tuareg 660.

Aprilia Back to Africa project

Στα πλαίσια επιστροφής της Aprilia στην off-road σκηνή το πρωτότυπο Tuareg 660 έκανε τις πρώτες του δοκιμές αλλά και το αγωνιστικό ντεμπούτο του στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally 2023, όπου και προηγείται στην κατηγορία του. Το βάρος της εξέλιξης πέφτει στο πλαίσιο και στην γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, ενώ επόμενο βήμα για τo project είναι η εξέλιξη του κινητήρα και ο σχεδιασμός ενός νέου ρεζερβουάρ.

Aprilia Back to Africa project

Ο Jacopo Cerutti στον τελευταίο γύρο του ιταλικού Motorally το Σάββατο κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας G-1000 με το Tuareg 660 (μοτοσυκλέτες on-off με δύο+ κυλίνδρους, άνω των 600 κ. εκ.), ενώ την Κυριακή στον δεύτερο αγώνα ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Από την άλλη ο Francesco Montanari τερμάτισε στην έκτη θέση το Σάββατο, ενώ την Κυριακή με το Tuareg 660 βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Aprilia Back to Africa project

Σειρά έχει ο τελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος, τον Οκτώβριο στη Σαρδηνία, όπου και θα ανακηρυχθούν οι Πρωταθλητές, με την Aprilia να προηγείται στην κατηγορία.

Aprilia Back to Africa project

Και τα δύο αγωνιστικά Aprilia Tuareg είναι εξοπλισμένα με ανάρτηση Öhlins by Andreani, εξάτμιση SC Project από τιτάνιο, ειδικό φίλτρο αέρα Sprint Filter και ελαστικά της Metzeler.

Το project Back to Africa θα συνεχιστεί για την Aprilia, με την ιταλική εταιρεία να στοχεύει να είναι έτοιμη να πάρει μέρος σε διεθνείς αγώνες Rally Raid με το Tuareg 660 το 2024.

Ετικέτες

Πρωταθλητής SUPERBIKE Βαλκανίων ο Δημήτρης Καρακώστας!

Σήκωσε την Ελληνική σημαία στο BMU!
Πρωταθλητής SUPERBIKE Βαλκανίων ο Δημήτρης Καρακώστας!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/10/2025

Την δυσκολότερη κατηγορία με πολύ δυνατό ανταγωνισμό, κατέκτησε ο Δημήτρης Καρακώστας, ήδη πολυπρωταθλητής, αλλά για πρώτη φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κρατώντας τον τίτλο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU!

Στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου ήταν μόνο τρεις αναβάτες που κατέβηκαν κάτω από το 1:20, ο πολυπρωταθλητής Βαλκανίων και κάποτε κάτοχος ρεκόρ της πίστας των Σερρών, Martin Choy, που πλέον δεν αποτελεί τοίχο στην επέλαση του Καρακώστα στο Βαλκανικό πρωτάθλημα και ο καταξιωμένος Mohr που κατέβηκε και στο 1:17, χτίζοντας διαφορά. Ο Αυστριακός Mohr έχει ανεβάσει το επίπεδο ανταγωνισμού για το BMU κερδίζοντας μάλιστα τους δύο τελευταίους αγώνες.

Ωστόσο η επιμονή και η προσήλωση στον στόχο που έδειξε ο Δημήτρης Καρακώστας και η ομάδα του όλη την χρονιά, ήταν η βάση που χρειαζόταν, πάνω στην οποία χτίστηκε το καταπληκτικό αυτό αποτέλεσμα. Με συνέπεια και σταθερή, προς τις νίκες πορεία, ο Δημήτρης Καρακώστας πήρε τον φετινό τίτλο του Πρωταθλητή Βαλκανίων στα Superbike και τον έφερε στην Ελλάδα!

Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει και για τον Μιχάλη Σπιλιώτη που είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία αναβάτης με απίστευτους χρόνους και ιδιαίτερα ανταγωνιστική οδήγηση! Μαζί τους και ο Κωνσταντίνος Παναγώπουλος κάνοντας τρεις τις ελληνικές θέσεις στα Superbike του BMU!

Θερμά συγχαρητήρια στον Δημήτρη Καρακώστα και την ομάδα του και την επίτευξη όλων των στόχων τους!