Bagger World Cup: Ξανά στον αέρα ο Iannone – Αποσύρθηκε η ομάδα του, άλλη στην θέση της με νέο αναβάτη

Σουρεαλιστικές καταστάσεις, δέκα ημέρες πριν την έναρξη
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/3/2026

Τέσσερις θα είναι οι ομάδες που θα συμμετέχουν στον φετινό θεσμό Bagger World Cup. Μετά την απόσυρση της Cecchini Racing Team που είχε συμφωνήσει με τον Iannone, τη θέση της αναμένεται να πάρει η επίσης ιταλική ParkinGO Racing Team.

Περίεργα πράγματα βλέπουμε μόλις δέκα ημέρες πριν την έναρξη του θεσμού Bagger World Cup του MotoGP, με την Cecchini Racing Team να αποσύρει τη συμμετοχή κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή και τη θέση της αναμένεται να πάρει μία άλλη ιταλική ομάδα με Ιταλό αναβάτη. Η ομάδα φέρεται να είναι η ParkinGO Racing Team και ο αναβάτης ο Filippo Rovelli, που το όνομά του μάλλον δεν σας λέει τίποτα καθώς δεν έχει πετύχει διεθνείς διακρίσεις, ενώ την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στο ιταλικό πρωτάθλημα και πήρε την 5η θέση στην κατηγορία των στοκ μοτοσυκλετών. Μάλιστα ο Rovelli θα συμμετέχει και το 2026 στο ιταλικό πρωτάθλημα με την ομάδα Penta Motorsport στην κατηγορία Superbike.

Με όλα τα παραπάνω παράδοξα, το επίπεδο έλλειψης οργάνωσης είναι τέτοιο που θα ζηλεύαμε και στην Ελλάδα. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι πως με τόσες λίγες συμμετοχές αλλά και αναβάτες που σίγουρα δεν προέρχονται από το πάνω ράφι, ο νέος αυτός θεσμός δύσκολα θα τραβήξει τα βλέμματα του κοινού και είναι πολύ πιθανόν αν δεν αλλάξει κάτι να καταλήξει σαν τη MotoE, που παρακολουθούσαν μόνο οι συγγενείς και φίλοι των αναβατών και αυτοί όχι πάντα!

Με τα τρέχοντα δεδομένα, το Bagger World Cup για τη σεζόν του 2026 θα έχει τέσσερεις ομάδες και συνολικά 9 αναβάτες:

 

Joe Rascal Racing (Αυστραλία) – 3 αναβάτες

Niti Racing (Ινδονησία) – 2 αναβάτες

ParkinGO Team (Ιταλία) – 1 αναβάτης

Saddlemen Racing (ΗΠΑ) – 3 αναβάτες

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Αποτελεί μέλος της γαλλικής ομάδας TRT27, μαζί με τρεις ακόμα Βρετανούς αναβάτες
Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/4/2024

Ο 25 φορές νικητής του TT, Michael Dunlop, θα αγωνιστεί μετά από 11 χρόνια στον θρυλικό 24ωρο αγώνα του Le Mans στις 18-21 Απριλίου, που αποτελεί μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance, με στόχο να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα καλό αποτέλεσμα της ομάδας του TRT27.

Μαζί με τους τρεις ομόσταυλούς τους Βρετανούς αναβάτες, Ben Luxton, Tom Ward και Tom Oliver, o Dunlop θα βρεθεί πάνω στην σέλα μίας Honda CBR1000RR-R Fireblade για τη κατηγορία Superstock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance της FIM. Μία σε γενικές γραμμές γνώριμη για τον ίδιο μοτοσυκλέτα, με την οποία αγωνίστηκε πέρυσι στο Isle of Man TT, παίρνοντας την νίκη στην κατηγορία Superbike με μέση ωριαία ταχύτητα 216 χ.α.ω., πλησιάζοντας τον θείο του, Joey Dunlop, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή των αναβατών με τις περισσότερες νίκες στο “Νησί”.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Την τελευταία φορά που ο Dunlop αγωνίστηκε στον θρυλικό αγώνα της γαλλικής πίστας ήταν το 2013, ξανά με μία μοτοσυκλέτα του Big H, με την ομάδα Honda TT Legends. Όπως ανέφερε ο ίδιος, τότε ήταν ο ταχύτερος της ομάδας του πάνω στην μοτοσυκλέτα. Μία άτυχη στιγμή όμως ενός εκ των αναβατών, ανάγκασε την ομάδα του να εγκαταλείψει, καθώς η πτώση του είχε σαν αποτέλεσμα την ολική καταστροφή της μοτοσυκλέτας.

Το γυρολόγιό που είχε τότε, σε συνδυασμό με τις δοκιμές που έκανε με την τωρινή του ομάδα, TRT27, τον κάνουν να έχει ανεβασμένη αυτοπεποίθηση, βάζοντας ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα. Όπως είπε, η φετινή μοτοσυκλέτα είναι λίγο διαφορετική από αυτή που είχε πέρυσι στο TT, όμως διατηρεί αρκετά από τα γνώριμα σε εκείνον χαρακτηριστικά.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Από την μία ο Dunlop έχει να διαχειριστεί την οδήγηση σε πίστα, κάτι εντελώς διαφορετικό από το IOMTT και τους στενούς δημόσιους δρόμους του, αλλά και την νυχτερινή οδήγηση. Ο ίδιος βέβαια, θεωρεί ότι η θητεία του στους αγώνες δρόμου, και ιδιαίτερα στο TT, θα τον βοηθήσουν σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα, καθώς ο γύρος του νησιού απαιτεί περισσότερο από μιάμιση ώρα με ταχύτητες που σε πολλά σημεία ξεπερνάνε τα 300 χ.α.ω. Ο αναβάτης από την Βόρεια Ιρλανδία μάλιστα δεν απέρριψε το ενδεχόμενο να βρεθεί και σε άλλους αγώνες του EWC, με την Suzuka της Ιαπωνίας να είναι μία από τις πίστες που θέλει πολύ να προσθέσει στο αγωνιστικό του βιογραφικό.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή του στον 24ωρο αγώνα του Le Mans αποτελεί πολύτιμο χρόνο πάνω σε μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστικές συνθήκες, στον δρόμο για τον North West 200, αλλά και το Isle of Man TT του 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει ανακοινώσει τα σχέδιά του για τους επερχόμενους αγώνες δρόμου.