BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες

Africa Eco Race 2026 - Σκοτώθηκε σε δυστύχημα ο δημοσιογράφος Daniele Santini

Συντάκτης του SoloEnduro και Πρόεδρος του SuperTenere Club Ιταλίας
Daniele Santini
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/2/2026

Το ατύχημα που κόστισε τη ζωή του Daniele “DanSan” Santini έλαβε χώρα 300 χιλιόμετρα μακριά από την Dakhla, την πόλη όπου οι αγωνιζόμενοι του Africa Eco Race 2026 θα περνούσαν τη μέρα ξεκούρασης στα μισά του αγώνα.

Στις 30/1/2026, στις 11 το πρωί, ο Santini που βρισκόταν στην Αφρική καλύπτοντας δημοσιογραφικά το Africa Eco Race, οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα του στον δρόμο, συγκρούστηκε με ένα μικρό βαν. Όταν η αστυνομία και το ασθενοφόρο έφτασαν στον τόπο του συμβάντος, ο DanSan ήταν ήδη νεκρός.

Ο Santini σχεδίαζε το ταξίδι του στην Αφρική για το Africa Eco Race τα προηγούμενα δύο χρόνια, καθώς ήθελε να στέλνει τις ανταποκρίσεις του από την καρδιά του αγώνα, να συναντά τους αγωνιζόμενους και να τους παίρνει συνεντεύξεις, ώστε να μπορεί να έχει γνώση των γεγονότων από πρώτο χέρι. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Santini είχε γεννηθεί στην Τανζανία της Αφρικής, ενώ στη συνέχεια μετακόμισε στην Ιταλία, όπου ζούσε στην περιοχή του Villa d’Alme στο Bergamo.

Ο 67χρονος Ιταλός ήταν παθιασμένος με τη μοτοσυκλέτα, ενώ παράλληλα με τη δουλειά του ως δημοσιογράφος του ειδικού τύπου για τα περιοδικά SoloEnduro και Endurista ήταν και Πρόεδρος του SuperTenere Club Ιταλίας.

Στο συλλυπητήριο ανακοινωθέν της η Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας αποκάλεσε τον Santini “από τα σημαντικότερα πρόσωπα της δημοσιογραφίας για τους αγώνες Rally μοτοσυκλέτας”, καθώς πέρα από τα άρθρα του για τους αγώνες έπαιξε κομβικό ρόλο στη γέννηση και στην ανάπτυξη της κατηγορίας GPX που αργότερα έγινε το Ιταλικό Πρωτάθλημα Rally.

Ο Daniele Santini αφήνει πίσω του τη γυναίκα του και δυο παιδιά.

Ετικέτες